HP Z420 Workstation med Xeon E5 6 core (12 med HT), 24gb ram

Permalänk
Medlem

HP Z420 Workstation med Xeon E5 6 core (12 med HT), 24gb ram

Säljer en z420 som är köpt från jobb. Bra specs för ändamålet "arbetsdator" men knappast något för spel.

Se specs i bilderna.

Har lite andra saker som minneskortläsare, cdläsare osv... se bilderna för att utröna.

Endast upphämtning.

Säljes utan hårddisk. För en extra peng kan jag se om jag kan trolla fram något, men blir ingen ssd.

Frågor i kommentarer.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Skulle inte hålla med dig om att det inte är något för spel. Det finns vissa spel där en 1650 presterar oväntat dåligt, men generellt kan man vänta sig cirka 80-85 procent av prestandan av en Ryzen 5 3600. Så din dator med ett vettigt grafikkort är absolut något att spela på, även dagens tyngsta spel. Synd att du bor så långt bort, annars hade det varit ett givet köp för en tusenlapp.

Permalänk
Medlem

Jag vill köpa den..!

Permalänk
Medlem

Har z420 och stoppade i en 2696v2 (12c). Funkade hur bra som helst med org kylaren.

Visa signatur

Asus P9X79 | Xeon 1680v2@4.4Ghz | X61 Kraken | 24gb Corsair Dominator | Intel 750 400gb | XFX 6800XT Merc 319

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Skulle inte hålla med dig om att det inte är något för spel. Det finns vissa spel där en 1650 presterar oväntat dåligt, men generellt kan man vänta sig cirka 80-85 procent av prestandan av en Ryzen 5 3600. Så din dator med ett vettigt grafikkort är absolut något att spela på, även dagens tyngsta spel. Synd att du bor så långt bort, annars hade det varit ett givet köp för en tusenlapp.

Tack för påpekandet

jag vet dock inte hur det är med nätagget och hur många pcie kontakter det har. Men med något budgetkort som inte kräver pcie kan man säkert få lite spel att fungera.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Bjuder 1100. Hämtar.

Permalänk
Medlem

1200kr, hämtar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Följer OS-nyckel med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pyka:

Följer OS-nyckel med?

den har ingen påklistrad om det är en sådan du menar. om jag minns rätt tog jag en gammal w7 nyckel och uppgraderade till w10, funkar fortfarande

ni får revidera era bud om ni antagit att en w10 nyckel ingår

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kl 15 imorgon går den till den med högst bud.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

2300:- 🧐

Permalänk
Medlem

Såld till tse1

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss