Permalänk
Medlem

@Alling:

Det är väl inte någon "fara" med att använda den gamla än så länge? Och kan du göra en liten minifix så att man kan komma in i inställningar med kugghjulet. Jag kan inte alls hitta hur man får upp det på annat sätt. Borde ju finnas i Violentmonkey direkt men hittar det inte alls nu.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Lagers:

@Alling:

Det är väl inte någon "fara" med att använda den gamla än så länge?

Ingen fara!

Citat:

Och kan du göra en liten minifix så att man kan komma in i inställningar med kugghjulet. Jag kan inte alls hitta hur man får upp det på annat sätt. Borde ju finnas i Violentmonkey direkt men hittar det inte alls nu.

Jag märkte också tämligen omgående att just den grejen saknas! Inte trivialt att patcha dock, men du kan iallafall komma åt inställningarna på /profil/installningar/better-sweclockers tills vidare.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Ingen fara!

Jag märkte också tämligen omgående att just den grejen saknas! Inte trivialt att patcha dock, men du kan iallafall komma åt inställningarna på /profil/installningar/better-sweclockers tills vidare.

Kom precis att tänka på det, och hittade det inte! Tack

Permalänk
Medlem

@Alling
Går det lämna ett önskan om att gömma den nya logga utknappen, räcker ju att man klickar på sitt namn så finns ju "logga ut"-knappen där. Behöver ju inte finnas i topbaren.

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Ahlen:

@Alling
Går det lämna ett önskan om att gömma den nya logga utknappen, räcker ju att man klickar på sitt namn så finns ju "logga ut"-knappen där. Behöver ju inte finnas i topbaren.

Ja, det där är verkligen ett märkligt designval från SweClockers sida, tycker jag. Better SweClockers har länge haft en funktion som förhindrar att man råkar logga ut av misstag. Den gick sönder i samband med uppgraderingen, men jag har patchat den, så du borde åtminstone få bekräfta din utloggning nu!

Skrivet av UndaC:

Återkoppla gärna förändringar som du tänker dig med oss så kan vi ju se vilka grejer vi kan titta på i vår ände också.
Vissa grejer kanske vi kan fixa snabbt eller så kanske vi kan fixa dem på längre tid så att det ändå är värt för Better SweClockers att lösa det under tiden. Och vissa grejer kommer vi säkert inte att ha på kartan så då är det definitivt bättre att de löses här osv.

Underbart! Nästan alla funktioner i Better SweClockers är implicit förslag som jag gärna skulle vilja se native. Inställningsmenyn och/eller operations.ts (se i synnerhet description-fälten) utgör de facto min önskelista (minus några funktioner som jag inte tycker lämpar sig att inkludera i sajten).

Ni kan börja med utloggningsfällan!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

Soitoras mörka tema

Eftersom @Blargmodes mörka tema numera är helt trasigt och inte uppdateras längre har jag droppat stödet för det. Istället används nu förstås @Soitoras mörka tema som standard.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som märkt att om man har på Soitoras mörka tema i Stylus samtidigt som man har Better Sweclockers aktiverat i Tampermonkey så dyker Sweclockers-loggan upp 1.5 ggr? Ser lite lustigt ut...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Joakim Ågren:

Nån mer än jag som märkt att om man har på Soitoras mörka tema i Stylus samtidigt som man har Better Sweclockers aktiverat i Tampermonkey så dyker Sweclockers-loggan upp 1.5 ggr? Ser lite lustigt ut...

Har inte märkt det. Kan bero på cache möjligen; prova Ctrl + F5.

Min generella rekommendation är att inaktivera det mörka temat i BSC om man kör det med Stylus. Den enda fördelen med att köra det mörka temat i BSC jämfört med Stylus är den automatiska aktiveringen under valfri tid på dygnet och att det är lättare att toggla det (en feature som dock är trasig för tillfället i och med den nya designen). Om man vill ha mörkt tema för jämnan är Stylus strikt bättre.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Bara jag som är blind? Hittar inte knappen för att växla mellan ljust och mörkt nu med nya temat. Sitter fast med mörkt tema utan att kunna byta

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beta:

Bara jag som är blind? Hittar inte knappen för att växla mellan ljust och mörkt nu med nya temat. Sitter fast med mörkt tema utan att kunna byta

https://github.com/Soitora/SweClockers-Dark

La till denna

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Beta:

Bara jag som är blind? Hittar inte knappen för att växla mellan ljust och mörkt nu med nya temat. Sitter fast med mörkt tema utan att kunna byta

Ja, jag har inte hittat något bra ställe att lägga den på. Om du går till inställningarna borde du kunna välja automatisk aktivering mellan vissa tider som en workaround. (Kan hända att det inte slår igenom direkt; minns inte riktigt implementationsdetaljerna där.)

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Varken blargmode eller soitora's darkmode fungerar på nya sweclockers, får väll gå tillbaka till ont i ögonen orginal..

Visa signatur

3700x - NH-D15 - GTX 1080 - Tomahawk MAX - 16GB 3200Mhz - 1TB M.2 - 500GB SSD - RM750x - Define S - 2X AOC 24G2U

2600k - R7 240 - Z68-UDH-B3 - 16GB 1866Mhz - 250GB SSD - 4TB HDD - Focus+ 750

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrBjud:

Varken blargmode eller soitora's darkmode fungerar på nya sweclockers, får väll gå tillbaka till ont i ögonen orginal..

Soitora Dark fungerar perfekt men du måste ha versionen 4 alpha. som du kan ladda ner här: https://github.com/Soitora/SweClockers-Dark.

blargmode uppdaterar inte längre sedan lång tid tillbaka.

Om du använder Stylus så kan du ställa in lite mer saker i inställningar. t.ex. ändra färger och dyl. Nackdelen om du använder det genom Stylus är att du inte har inställningen att sätta olika tiden den ska vara på.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Kan annars rekommendera webbläsartillägget "dark reader". Ser mycket bra ut på swec och då får man samma funktionalitet även på andra sidor. Även om vissa ser lite tetiga ut ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Ja, jag har inte hittat något bra ställe att lägga den på. Om du går till inställningarna borde du kunna välja automatisk aktivering mellan vissa tider som en workaround. (Kan hända att det inte slår igenom direkt; minns inte riktigt implementationsdetaljerna där.)

Swicthen fungerar inte för mig längre. Direkt efter att Sweclockers hade uppdaterat sidan så switchades till mörkt tema vid 21 men det såg inte klokt ut. Dock fixade Soitora sitt tema som gjorde det användbart igen. Dock blev det en bugg att köra soitoras tema via Better Sweclockers nämligen att Sweclockers loggan däruppe blev dubblerad så då provade jag att köra det via Stylus istället och stänga av BS. Skulle jag inte ha gjort för nu fungerar inte tidswitchen längre. Jag har att välja mellan att köra kombon BS+stylus för att få både korrekt mörkt tema samt de utökade redigeringsverktygen eller bara köra stylus som jag manuellt switchar på och av. För om jag kör BS så blir det mörkt tema dygnet runt. Har ingen aning om varför det inte fungerar längre.

Vad gäller att placera en switch kanske YouTube Magic Actions som jag använder för YouTube kan vara en inspiration. Det tillägget har ett mörkt tema för YouTube som man switchar på och av med hjälp av en riktig lampknapp i övre högre hörnet. Jag gillar den knappen ser ut så här:

Switchen i uppåt position när ljuset är på

Switchen i nedåt position när det är släckt och då är den också lite mörkare till färgen.

En sådan switch tycker jag är rätt kul och kanske vore nått för Better Swecklockers. En kul position för den vore intill Sweclockers gubben så när man tänder ser man loggan tändas upp och switchar till ljust tema.

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Joakim Ågren:

Swicthen fungerar inte för mig längre. Direkt efter att Sweclockers hade uppdaterat sidan så switchades till mörkt tema vid 21 men det såg inte klokt ut. Dock fixade Soitora sitt tema som gjorde det användbart igen. Dock blev det en bugg att köra soitoras tema via Better Sweclockers nämligen att Sweclockers loggan däruppe blev dubblerad

Undrar om inte detta beror på att du har en utdaterad version av det mörka temat. Ctrl + F5 borde lösa det problemet, och jag har lagt till cache invalidation för det mörka temat så att liknande problem förhoppningsvis inte ska uppstå igen när @Soitora uppdaterar det.

Citat:

så då provade jag att köra det via Stylus istället och stänga av BS. Skulle jag inte ha gjort för nu fungerar inte tidswitchen längre. Jag har att välja mellan att köra kombon BS+stylus för att få både korrekt mörkt tema samt de utökade redigeringsverktygen eller bara köra stylus som jag manuellt switchar på och av. För om jag kör BS så blir det mörkt tema dygnet runt. Har ingen aning om varför det inte fungerar längre.

Jag tycker inte att det borde™ bli mörkt tema dygnet runt, men just om/när/varför det mörka temat ska aktiveras har visat sig vara en notoriskt krånglig bit logik att implementera korrekt, så jag är inte heller jätteförvånad om den beter sig konstigt.

Citat:

Vad gäller att placera en switch kanske YouTube Magic Actions som jag använder för YouTube kan vara en inspiration. Det tillägget har ett mörkt tema för YouTube som man switchar på och av med hjälp av en riktig lampknapp i övre högre hörnet. Jag gillar den knappen ser ut så här:

https://i.imgur.com/saq1RWu.jpg

Switchen i uppåt position när ljuset är på

https://i.imgur.com/zbz94jQ.jpg

Switchen i nedåt position när det är släckt och då är den också lite mörkare till färgen.

En sådan switch tycker jag är rätt kul och kanske vore nått för Better Swecklockers. En kul position för den vore intill Sweclockers gubben så när man tänder ser man loggan tändas upp och switchar till ljust tema.

Tack för tipset! Det krångliga är att jag gärna vill placera switchen någonstans där det "ändå finns ledigt utrymme", så att ingenting i layouten påverkas eller krockar, vilket såklart måste gälla oavsett skärmstorlek nu när sajten är responsiv.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Du kanske kan se om du kan kan lägga BSW-knappen innan citat längst upp, och sedan ha en checkbox i inställningar om BSW ska använda mörk tema eller inte där inne så länge. Det ser ut som att det kan finnas plats där. iaf tills man kommer på något annat ställe.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Lagers:

Du kanske kan se om du kan kan lägga BSW-knappen innan citat längst upp, och sedan ha en checkbox i inställningar om BSW ska använda mörk tema eller inte där inne så länge. Det ser ut som att det kan finnas plats där. iaf tills man kommer på något annat ställe.

Ja, det tror man! Men inte på mobilen. Men jag jobbar på det i skrivande stund!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

@Lagers: Har gjort en hotfix som ersätter utloggningslänken med en genväg till BSC:s inställningar. Räkna inte med att det är en permanent lösning, men den gör det iallafall lätt att komma åt inställningarna nu när de behövs som mest.

Har noterat att utloggningslänken – och därmed genvägen till inställningarna – döljs på små skärmar, till exempel mobiltelefoner, men tror inte det är så många som använder BSC på mobilen ändå.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

@Lagers: Har gjort en hotfix som ersätter utloggningslänken med en genväg till BSC:s inställningar. Räkna inte med att det är en permanent lösning, men den gör det iallafall lätt att komma åt inställningarna nu när de behövs som mest.

Har noterat att utloggningslänken – och därmed genvägen till inställningarna – döljs på små skärmar, till exempel mobiltelefoner, men tror inte det är så många som använder BSC på mobilen ändå.

Det är ju en bra plats tycker jag, logga ut gör man bara av misstag.

I Editor-tools inställningarna på BSW så hamnar alla de olika inställningarna på samma rad (ovanför varandra) sedan en tid tillbaka. De elementen som ligger inom id="better-sweclockers-editing-tools" och man kan inte bocka bort dom heller.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Lagers:

Det är ju en bra plats tycker jag, logga ut gör man bara av misstag.

Ja, det lär stämma in på de flesta BSC-användare. Men blir problem på små skärmar som sagt.

Citat:

I Editor-tools inställningarna på BSW så hamnar alla de olika inställningarna på samma rad (ovanför varandra) sedan en tid tillbaka. De elementen som ligger inom id="better-sweclockers-editing-tools" och man kan inte bocka bort dom heller.

A, det där gick sönder i samband med den stora uppdateringen, tror jag. Fortfarande mycket som är trasigt; betar av det efterhand när jag hinner.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om problemet ligger med Better SweC eller Soitoras mörka tema i sig (kan inte byta tema nu, kanske andra användare har rapporterat), men när jag klickar på bilder i en artikel så blir bilden blek/ljus jämfört med hur bilden ska vara. Jag har testat att stänga av adblockers och andra chrome-tillägg som misstänkts kunna orsaka det här men det har inte gett några resultat. Om jag stänger av Better SweC kan jag förstora bilderna som vanligt utan att de blir överdrivet bleka.

Till vänster har jag klickat på bilden i en artikel, till höger har jag öppnat bilden i ett nytt fönster.

Visa signatur

🖥: CPU: Intel Core i7-4790K Mobo: Asus Maximus VII Gene GPU: ASUS GTX 1070 ROG Strix OC RAM: Corsair Vengeance Pro 16GB 2133Mhz SSD: Samsung 840 EVO 250GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W CPU-kylare: Noctua NH-D15S Chassi: Fractal Design Arc Mini
🎧: Sennheiser PC 363D
📱: LG G6
🎧: Sony WH-1000XM2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daumier:

Jag vet inte om problemet ligger med Better SweC eller Soitoras mörka tema i sig (kan inte byta tema nu, kanske andra användare har rapporterat), men när jag klickar på bilder i en artikel så blir bilden blek/ljus jämfört med hur bilden ska vara. Jag har testat att stänga av adblockers och andra chrome-tillägg som misstänkts kunna orsaka det här men det har inte gett några resultat. Om jag stänger av Better SweC kan jag förstora bilderna som vanligt utan att de blir överdrivet bleka.

Till vänster har jag klickat på bilden i en artikel, till höger har jag öppnat bilden i ett nytt fönster.
https://i.imgur.com/bMj22as.png

Det är en default-inställning i @Soitora tema. Jag kör det temat i Stylus och ställt in Opacity 1.0 istället för 0,75 som är default. Så om du kör Stylus och kör temat genom den så kan du ställa in 1.

@Soitora kanske kan ändra default till 1? Edit: Redan på G?

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
99:e percentilen

Har fixat så att avatarens storlek är fixerad, så att inte navigeringslänkarna hoppar omkring när avataren laddas in (särskilt märkbart och irriterande på mobilen). Rösta gärna upp mitt feedbackinlägg om detta om ni håller med.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Nu saknas BSC-knappen för att komma till inställningarna för mig som du fixade i hotfixen. Ser iof inte logga ut-knappen heller?

Verkar heller inte kunna stänga av mörka temat på något vis:

Edit: Tryckte jag i växla tema automatiskt och sedan tryckte ur den igen fick jag tillbaka det vanliga ljusa temat.

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Beta:

Nu saknas BSC-knappen för att komma till inställningarna för mig som du fixade i hotfixen. Ser iof inte logga ut-knappen heller?
https://i.imgur.com/YaPsgfY.png

Ja, det jag gjorde var att jag modifierade utloggningsknappen. Nu måste jag hitta en annan lösning.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Sen en tid tillbaka har problemet med dubbla SWEC loggor försvunnit när jag använder både BSC och Stylus med Soitoras tema. Dock fungerar inte växlingen vid 21.00 utan jag får manuellt skifta. Dessutom när jag bara använder temat via BSC och inte via Stylus så blir var annat fält mörkt och var annat fält ljust. Alling vet du vad det beror på att temat ej blir hel-aktiverat om jag bara använder BSC via Tamper Monkey? Och varför växlingen inte fungerar?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Joakim Ågren:

Sen en tid tillbaka har problemet med dubbla SWEC loggor försvunnit när jag använder både BSC och Stylus med Soitoras tema. Dock fungerar inte växlingen vid 21.00 utan jag får manuellt skifta.

Jag tycker att den automatiska växlingen borde funka. Du kan kolla om dina inställningar är vettiga.

Citat:

Dessutom när jag bara använder temat via BSC och inte via Stylus så blir var annat fält mörkt och var annat fält ljust.

Vilka "fält" syftar du på här?

Citat:

Alling vet du vad det beror på att temat ej blir hel-aktiverat om jag bara använder BSC via Tamper Monkey? Och varför växlingen inte fungerar?

Nej, tyvärr. Det ena problemet förstår jag inte utan mer info, och det andra har jag inte stött på själv.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av Joakim Ågren:

Dessutom när jag bara använder temat via BSC och inte via Stylus så blir var annat fält mörkt och var annat fält ljust.

Ta gärna exempel på detta och skicka i forumtråden SweClockers Dark - Ett modernt mörkt tema så kan jag utreda detta.

Visa signatur
Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Beta:

Bara jag som är blind? Hittar inte knappen för att växla mellan ljust och mörkt nu med nya temat. Sitter fast med mörkt tema utan att kunna byta

Skrivet av Joakim Ågren:

Vad gäller att placera en switch kanske YouTube Magic Actions som jag använder för YouTube kan vara en inspiration. Det tillägget har ett mörkt tema för YouTube som man switchar på och av med hjälp av en riktig lampknapp i övre högre hörnet. Jag gillar den knappen ser ut så här:

https://i.imgur.com/saq1RWu.jpg

Switchen i uppåt position när ljuset är på

https://i.imgur.com/zbz94jQ.jpg

Switchen i nedåt position när det är släckt och då är den också lite mörkare till färgen.

En sådan switch tycker jag är rätt kul och kanske vore nått för Better Swecklockers. En kul position för den vore intill Sweclockers gubben så när man tänder ser man loggan tändas upp och switchar till ljust tema.

Skrivet av Beta:

Verkar heller inte kunna stänga av mörka temat på något vis:
https://i.imgur.com/aYxY1mG.png

Edit: Tryckte jag i växla tema automatiskt och sedan tryckte ur den igen fick jag tillbaka det vanliga ljusa temat.

Har patchat knappen för att toggla det mörka temat nu. Den blev inte så ambitiös som @Joakim Ågren föreslog, men bättre än den var förr, tror jag ändå. Tvinga fram en uppdatering i er userscripthanterare, så borde ni se en månskära jämte hänglåset som togglar headerns beteende.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers