Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Nvidia uppges sjösätta Geforce RTX 3080 Ti i januari 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dizzö:

Alright 3080 verkar ju nice.

Vilken version blev det? Vilken upplösning kör du i?

Ja asså för tillfället är den ingen slöfock om man säger så Gigabyte Gaming OC
Kan ju dock erkänna att jag egentligen hade inte velat betala 9k för ett grafikkort men köpte ny skärm med upplösning 3440x1440 144hz för några månader sedan och mitt gamla grafikkort pallade inte riktigt med den den upplösningen.
Sen kommer de alltid vara så att de finns produkter med bättre pris/prestanda ratio men personligen blir jag bara trött på att jaga efter bästa dealen så det är avslappnande att köpa det man får tag i fortast. Här är alla olika såklart Sen hjälper det inte att direkt att det är en pågående pandemi och det ända man lägga pengar på nu för tiden istället för andar nöjen är just spel och datorprylar xD

Visa signatur

🎮 → Ryzen 5 5600X, ASUS ROG Strix B550-F Gaming, G.SKILL Trident Z Nero 32GB 3600Mhz, Gigabyte Gaming OC 3080
🖥️ → Monitor: Xiaomi 34" Ultrawide 144hz
⌨️ → Cooler Master Masterkeys Pro
🖱️ → ASUS ROG Strix Gladius II Wireless

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tagit bort tråkigt sidospår i enlighet med §1.1/§1.5. Hånfulla och provocerande inlägg undanbedes.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Digital fyndjägare

Nvidia's version av AMD's Smart Access Memory kommer till Ampere.
Tekniken kommer att fungera med både Intel's och AMD's CPU'er.

https://wccftech.com/nvidia-confirms-ampere-geforce-rtx-30-gp...

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

Suck, när kan man få.ett kort i handen? Nästa jul eller?

Permalänk
Skrivet av joakim99:

Varför skall vi tänka på den? Den är väl fortfarande inte relevant för grafikkort eller har det ändrats på sistonde?

Nej, det är korrekt om du köper det löst, för komplett dator utgår skatten dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Det var väldigt många, och mycket stort snack, om att Nvidia sänker priserna. Vet inte riktigt hur du missat det.

Missade du helt vad jag skrev?

Permalänk
Medlem

Vafan, för några veckor sedan så gjorde folk narr av mig när jag hoppades på 3080 Ti