Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

LOUQE Ghost S1 mkII + top hat / GTX 780 DCII / Blandat

Permalänk
Medlem

LOUQE Ghost S1 mkII + top hat / GTX 780 DCII / Blandat

Tjena SweC!

Säljer av överblivet här hemma.
Allt kan skickas i vettigt emballage eller hämtas i Skövde. Endast Swishbetalning i förskott. Bud i kommentarsfältet tack!

Prylarna för vattenkylning har bara använts med EK Cryofuel Clear.

Har bytt till ett mkIII så säljer mitt Kickstarter chassi.

1. Louqe Ghost S1
Följande ingår:
Ghost S1 i Limestone, inga skavanker på utsidan. I övrigt normalt slitage vid skruvinfästningar osv. ALLT ingår, varenda skruv etc.

En M top-hat i limestone, passar bra på chassit då båda är första batchen och skruvar man inte för hårt så är den rak och fin.

En utbytes riser kabel direkt från Li-Heat på garanti nu i höstas. Helt oanvänd, inte ens uppackad. Jag är hyfsat säker på att originalrisern är kass, jag har inte testat överdrivet, men med de fel jag beskrev så fick jag ny på garantin.

Ett 3D-printat kit för att sänka riser-fästet så att 1080ti FTW3 ska få plats. Fick aldrig tillfälle att använda själv. Det är printat enligt Sh1nzous modell på thingiverse.

Följande modifikationer är gjorda på chassit:
1. Nya fötter, 10mm höga, fastlimmade.
2. När kablarna till strömknappen slutligen gick av fick jag en kompis att löda fast dem igen. De ska vara extra "hårt" ditlödda och jag har även gjort en dragavlastning (se bild).
Samtidigt passade jag på att byta plats på polerna till ström-leden så att man slipper korsa dem när man fäster i moderkortet.

Pris: Bud från 1500, frakt tillkommer.

2. Asus GTX 780 DCII
Köptes här på marknaden i väntan på 3080, nu är det här så säljer vidare till behövande. Min tryckluft är tyvärr slut, men jag rengör så gott det går. Har tickat på fint utan begränsningar några månader här i höst.

Pris: Bud, frakt tillkommer.

Övrigt:
PCI-bracket för 1080ti från EKWB för att göra det till 1-slots. Bara bracketen, inga skruver el. dylikt.

Gelid 4-pin PWM --> 4-pin för GPU-fläktanslutning, knappt använd. Nyskick.

WiFi-antenner från amazon.de. 2,4 och 5,0GHz. SMA-hane. Oanvända.

Alphacool HF 38 Panama. G3/8 och G1/4. PCI-e skydd för att plocka ut vattenloopen utanför chassit via en PCI-slot. Komplett i kartong. Utmärkt skick.

2st Alphacool snabbkopplingskit G1/4 knappt använda.

Pris: Bud, frakt tillkommer.

Skänkes mot fraktkostnad:
Kylkuddar från phobya. Den högra L-formade är 2mm tjock och den vänstra 1,5mm tjock. Båda ca 8cm långa.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |

Permalänk
Medlem

SMA antennerna, vad vill du ha för dem? köper dem gärna då jag behöver några till mitt Itx bygge😊

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

Gtx 780 400kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pronix:

SMA antennerna, vad vill du ha för dem? köper dem gärna då jag behöver några till mitt Itx bygge😊

Buda vad du vill, finns inget śtartpris

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swiftis:

Gtx 780 400kr + frakt

Noterat!

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kribol01:

Buda vad du vill, finns inget śtartpris

Alright, då budar jag 50kt ink frakt😊

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

Köper gärna din LOUQE Ghost S1 för 1500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pronix:

Alright, då budar jag 50kt ink frakt😊

Skrivet av JakobUnn:

Köper gärna din LOUQE Ghost S1 för 1500.

Noterat!

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |

Permalänk

780 500+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Etypdralban:

780 500+frakt

Noterat!

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |

Permalänk
Medlem

Jag avser stänga budgivningen imorgon vid 20.00. Kontakt tas via PM och ska försöka skicka iväg allt på fredag.

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pronix:

Alright, då budar jag 50kt ink frakt😊

Skrivet av JakobUnn:

Köper gärna din LOUQE Ghost S1 för 1500.

Skrivet av Etypdralban:

780 500+frakt

Kommer PM imorgon. Det körde tyvärr ihop sig med barnläggning osv. Säg gärna till om ni har något föredraget fraktsätt DHL etc. Annars kommer jag köra postmord som är närmast för min del.

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |