Permalänk
Medlem

netonnet

Hallåj!
Jag tänkte eventuellt beställa lite grejer (bla Sony MZ-N710, blå) från netonnet, men jag vet inte riktigt om jag litar på dem
Hörde att de relativt ofta skickar fel artiklar första gången, och att de har dålig service vad gäller returnering av varor.

Onoff's nätbutik hade även MZ-N710, dock ingen blå, men den var någon hundring dyrare, frågan är om man vågar chansa på netonnet

Är det nån som har personliga erfarenheter av netonnet.se ?
Bra eller dåliga.. Rekommenderar ni dem eller borde jag hitta nåt annat ställe?

Permalänk
Hedersmedlem

Beställde ett par hörlurar en söndag och hade dem på onsdagen(*) därefter. Det tycker jag är helt okej, och sen var de billigast också bland de jag kikade på.

Edit: * Tisdag var det till och med (vilket gör det hela mycket bra). Men jag var tvungen att tjata lite på postpersonalen, då jag inte fick avin förrens dagen efter.

Permalänk
Hedersmedlem

En kompis köpte en TV från dem, hemkörd och uppburen till lägenheten, inga problem med produkten och det gick på utlovad tid

Permalänk
Medlem

netonnet är grymma. deras kundservice och support är bland de bättre i sverige...

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

En kompis köpte tv från dom, fick den levererad 2 dagar efter beställning till jobbet. (En budfirma)
Så då slapp hon betala någon speciell hemkörningsavgift eller vafesen det var.

Visa signatur
Permalänk

NetOnNet är svinbra!

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk
Medlem

Tack ska ni ha, det blir nog att jag beställer från netonnet då. Tack än en gång.

Permalänk
Hedersmedlem

NetOnNet har jag hört gott om.

Däremot har jag hört mycket negativt om Sonys Net-MD brännarprogram, så jag skulle verkligen tagit mig en funderare om den är värd ett köp.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasy
Däremot har jag hört mycket negativt om Sonys Net-MD brännarprogram, så jag skulle verkligen tagit mig en funderare om den är värd ett köp.

mmm, tror de löst det dock. har väl t.om. kommit ett nyare program nu, simple burner eller vad det heter...

Visa signatur

//anno

Permalänk
Medlem

Jag bestälde Hemmabio prylar .. det skulle ta max 4 arbetsdagar ... fick mina saker efter 9arbetsdagar .. + att när jag väl fick sakerna så va det fel dvdspelare .. så då blev det att jag åktedit själv och bytte ..

ska dit nu i veckan och byta den nu trasiga förstärkaren

Men jag tror att jag bara har haft otur

Visa signatur

[IC7-MAX3] [p4 3.0@3.3] [9800PRO] [OCZ EL DDR PC-3200 Platinum Rev2 2x512MB][Maxtor120gb Raptor36gb]

Permalänk
Medlem

Hört många som köpt datorer och liknande där, som säger att det suger totalt när det blir fel.. Vad gäller just datorer tror jag en "riktig" datorbutik är bättre..

Visa signatur

AMD 2100+ @ 1730Mhz | MSI KT3 Ultra2 | 512Mb DDR 1 256 TwinMos 1 256 NoName | 1 120Gb Maxtor Fluid 1 40Gb Seagate |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasy
NetOnNet har jag hört gott om.

Däremot har jag hört mycket negativt om Sonys Net-MD brännarprogram, så jag skulle verkligen tagit mig en funderare om den är värd ett köp.

Jag har också hört att det är fixat. Tyvärr kan det fortfarande endast spela in i LP eller LP2/LP4, inte i normal hastighet... Men vanlig LP är ungefär samma kvalité som CD-spelare eller en 192kbit mp3:a på datorn, vad jag vet.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AcidE
Hört många som köpt datorer och liknande där, som säger att det suger totalt när det blir fel.. Vad gäller just datorer tror jag en "riktig" datorbutik är bättre..

Precis vad jag hört med, att de ska vara värdelösa när/om någonting blir fel eller går sönder! Men det kanske bara är otur om det nu skulle bli så...