Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Pengar från kontot

Permalänk
Medlem

Pengar från kontot

Det dras 119:-
frånmitt konto varje månad. Det är infoödealsam som drar. Någon som vet vad det är.
Jag har ingen aning.

Permalänk
Medlem

Nej jag vet inte.

Kan du bidra med mer information? Vad står på transaktionsraden? Har du kontaktat din bank och ställt samma fråga?

Permalänk
Medlem

dealsam.se? 119:- prenumeration

Permalänk
Medlem

Lol 119:- för att få bättre priser som man kanske aldrig utnyttjar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inger73:

Det dras 119:-
frånmitt konto varje månad. Det är infoödealsam som drar. Någon som vet vad det är.
Jag har ingen aning.

Kolla vad du har som är godkänt av autogiro dragningar.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Vad du än gör, fråga inte din bank.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Låter som om du har handlat nått billigt från dealsam.se genom att handla från dem så har du godkänt medlemskap för 119:- månaden

Från varningen på deras sida.

"WEBSHOPPENS DEALSAM-PRISER ER KUN FOR MEDLEMMER – MEDLEMSKABET KOSTER 119 KR/MD
Opsiges medlemskabet ikke inden for de første 14 dage fortsætter medlemskabet automatisk til 119 kr./md., men det kan altid opsiges til udgangen af en måned.

Den første måned er gratis."

Permalänk
Medlem

Tror också på Dealsam som @spiffman säger.

Skrivet av Dealsam:

Dealsam är en fördelsklubb
När du handlar på Dealsam första gång, blir du automatiskt medlem, de första 14 dagar är gratis och härefter kostar det 119,- pr. Mån du kan alltid säga upp dig till utgången av en medlemsperiod.

Fasen vilket lurendrejeri...

Permalänk
Medlem

Rätt billigt ändå, de flesta liknande rövarbolag drar glatt flera hundra. De flesta jag sett har dessutom varit danska. Har danskar kryphål i lagen, sämre moral, eller vad? Verkar drälla av skumraskföretag som försöker klå hederliga svenskar på pengar via antingen skojaradvokater eller "medlemsskap".

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inger73:

Det dras 119:-
frånmitt konto varje månad. Det är infoödealsam som drar. Någon som vet vad det är.
Jag har ingen aning.

Är det dom här så anmäl dom https://se.trustpilot.com/review/offer.dealsam.dk

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av crew seven:

Iofs står det att Dealsam drar 119 spänn i månaden i deras villkor, står lite mitt emellan just nu.
Det står verkligen supertydligt om man klickar sig dit men måste det stå när man gör ett köp?

Permalänk
Medlem

Du kan bara ta bort autogirot så slutar de dra pengar. Sen om de anser att du ska betala nåt så får de söka igen och då får du veta vad det är. Man kan ofta göra detta själv i sin internetbank.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.