Diablo II: Resurrected

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SleeZy:

Vad tusan har dom gjort med amazon?

Ser ju ut som en man.

Du ser väl att hon har bröst? Då är det till 99% chans en hon😀

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Du ser väl att hon har bröst? Då är det till 99% chans en hon😀

Mjo, men du ser väl här?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SleeZy:

Ingen vacker kvinna men dock en kvinna.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Druid han är med där i bilden.

Tack! Vet vad jag ska spela som i alla fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av L'ombra:

Spännande!

Var det inte en massa snack om att de hade tappat bort källkoden? Var det bara en skenmanöver? Tyckte det verkade märkligt...

Om jag inte minns fel så var det art assets och inte källkoden som hade gått förlorad

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

För liten, här är en större.

Här finns originalbilderna
https://blizzard.gamespress.com/Diablo-II-Resurrected-Press-K...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

Det där är definitivt en man med smink.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det där är definitivt en man med smink.

Ja, exakt min tanke.

Permalänk
Medlem

Detta skall köpas, hoppas det kommer till sommaren. Nice att det kommer till PS5.

Har man något att göra tills Diablo IV kommer. Börjar bli lite mätt på Diablo III nu med mina 2200 timmar.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Avstängd

Tror ni man måste köpa spelet för varje plattform, dvs PC, xBox osv eller räcker det med att köpa på PC?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanneManne88:

Tror ni man måste köpa spelet för varje plattform, dvs PC, xBox osv eller räcker det med att köpa på PC?

Måste köpa för varje plattform.

"Cross-progression requires a linked Battle.net account and separate Diablo II: Resurrected purchase for each supporting platform."

Permalänk
Medlem

Köpte det spelar ju D2 fortfarande Tycker det är det bästa spelet jag någonsin spelat .

Visa signatur

Dator 1 5800x 32 GB ram B550 plus TUF Kingston 3000 2048 GB EVO 870 QVO 4TB ASUS 370 ti TUF RM 750 X Corsair 4000D Airflow Noctua NH-D15S WIN 10 ASUS PG279Q skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanneManne88:

Tror ni man måste köpa spelet för varje plattform, dvs PC, xBox osv eller räcker det med att köpa på PC?

Man måste köpa ett för varje plattform, tyvärr.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mono:

Man måste köpa ett för varje plattform, tyvärr.

Misstänkte det ...
Tycker de är fel behöva köpa samma spel flera gånger för att ha möjligheten att välja vad man känner för att spela på

Har Blizzard skrivit det nån stanns?

Jag köpte då spelet

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanneManne88:

Misstänkte det ...
Tycker de är fel behöva köpa samma spel flera gånger för att ha möjligheten att välja vad man känner för att spela på

Har Blizzard skrivit det nån stanns?

Jag köpte då spelet

https://eu.shop.battle.net/en-gb/product/diablo_ii_resurrecte...
"Cross-progression requires a linked Battle.net account and separate Diablo II: Resurrected purchase for each supporting platform."

Scrolla ner en bit så står det så.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk

Det ser vansinnigt lovande ut. Det gör mig glad.

Kul också att man kan köra offline. Trodde inte det skulle vara möjligt. Dags o damma av listan med runrecept.

Visa signatur

OS: Win 10 Home | Chassi: NZXT H440 | PSU: Corsair HX850i plat | Moderkort: ASUS Maximus Hero VIII | CPU: i7 6700k @ 4.5Ghz @ 1.29v | RAM: HyperX Fury 16Gb @ 3000Mhz | GPU: ASUS 1080ti Strix Gaming | Kylning: NZXT Kraken X62 | Fläktar: Fractal Design Venturi x1 AF140, x2 sp140, x3 sp120 | Ljud: ASUS Xonar Xense med Sennheiser PC350Se | Lagring: Crucial M4 64gb, Samsung 850evo 500gb, Seagate Barracuda 1tb | M/K: Corsair M65 Pro gaming rgb & Corsair Strafe RGB | Bildskärm: acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Jag förstår varför Blizzard gör remakes efter remakes och expansioner när de uppenbarligen blivit dränerade på allt nytänkande och rejält duktigt folk inom sina egna väggar.

Ser fram emot denna release till trots men Blizzard är inte längre bland absolut största spelhusens som de en gång i tiden var.

Permalänk
Medlem

Ser faktiskt ruskigt bra ut än så länge!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Fast om man kan forsätta lvla sin gubbe på sin konsol som man har skapat på sin pc så kan man förhoppningsvis även lira multiplayer med en konsol och en pc spelare i samma spel. Då blir det ju crossplay också.

Fast det är inte alls säkert. Det är garanterat mycket svårare att koda ett spel för att kunna köra riktig crossplay mellan olika plattformar jämfört med att kunna ha en cloud-save med din karaktär som du kan ladda på valfri plattform. Jag hade tyckt det vore jättebra om dom faktiskt hade crossplay, men jag kan inte se någonstans blizzard själva sagt att de har crossplay - endast cross progression (cloudsaves).

@Jacob har du sett detta någonstans som jag missat?

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Ser fram emot denna release till trots men Blizzard är inte längre bland absolut största spelhusens som de en gång i tiden var.

Beror ju på hur man ser det. Miljoner aktiva spelar på t.ex WoW som betalar varje månad. Hearthstone, Overwatch, fortfarande sjukt stora med hundratusentals aktiva spelare varje månad. (höftade siffror).
Ska vi blanda in Activision (dom hete rju faktiskt Activision Blizzard numera) också så har vi Call of Duty som är en av de största spelserierna. Samt, även fast jag inte riktigt vill medje det, King, med, enligt Google, 240 miljoner spelar fjärde kvartalet 2020.

Dom är inte störst eller bäst längre (enligt mig), men du fick det att låta typ som att dom håller på att dö, vilket inte är fallet någonstans.

Permalänk

Det är studion Vicarious Visions som Activision nyligen förvärvade som ska göra remaken av D2. Med tanke på vilket bra jobb de gjort med andra remakes så förväntar jag mig bättre resultat än hur det blev med WC3.

Visa signatur

It's not in the numbers, or in the statistics itself. It's in the method by which the numbers were collected.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trullatroll:

Det är studion Vicarious Visions som Activision nyligen förvärvade som ska göra remaken av D2. Med tanke på vilket bra jobb de gjort med andra remakes så förväntar jag mig bättre resultat än hur det blev med WC3.

Ja det kan ju inte bli sämre iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Ja det kan ju inte bli sämre iaf

"Hold my beer"

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Medlem

Kul att det kommer till switch. Känns som blizzard hopper över Nintendo oftast

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Skrivet av trickeh2k:

Det där är definitivt en man med smink.

Bad case of a man face.

Visa signatur

Ketchup är en smoothie.

Permalänk
Medlem

Förbeställt och klart. Ser jävligt najs ut!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xinpei:

"Hold my beer"

Haha usch nääää 😱😂

Permalänk
Medlem

Hade varit skoj om de tog och gjorde klart några av de sakerna som inte kom med från D2 betan/tidigt skede. Typ möjlighet till Guild Halls eller att ett svärd med fire-damage/enchant brinner (inte bara blir rött).
https://diablo2.diablowiki.net/Archives:_Guild_Halls

Permalänk
Medlem

Inget för mig iaf, aldrig förstått grejen med Blizzards spel 😆

Permalänk
Medlem

100% köp (dock 0% förköp...Blizzard...) 100% jävla lightningamazon. Ser riktigt bra ut och de förefaller ha, enligt mig korrekta värderingar kring upphottningen av spelet. Luktar världsklass.