PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Skrivet av lill_tunnan:

Precis enligt instruktionerna. Uppdaterade bara den tidigare sidan och klickade på varukorgen och då var den där

Fan vad konstigt, det funkar av någon anledning inte för mig

Permalänk
Medlem

Gjorde en beställning igår 16:48 och det har nu skickats 🤟😎

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Permalänk

Verkar stämma

Permalänk

Jaha nu skickades min från MM! Beställd 20.38 igårkväll

Permalänk
Medlem

Du kan dock inte få den skickad? Kan ej få den skickad men kan boka till butiken!

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Skrivet av lill_tunnan:

Funkade för mig, fick slutföra köpet. Tog betalning via klarna för att inte riskera att låsa några pengar pga en bugg

Och där fick jag en orderbekräftelse... Känner att detta är lite för bra för att vara sant :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av giggelingbear:

Verkar stämma

Fick en tror jag!:) Tack!

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk

Funkade när jag använde Edge istället för Chrome av någon anledning... tyvärr står det "Ej i webblager" nu bara för det...

Permalänk

Nu går det att lägga i varukorgen hos mediamarkt utan att gå in på speciella länkar ser det ut som

Permalänk
Medlem
Skrivet av vicster:

Tack som f*n! Det funkade för mig också

Skrivet av SlackyKun:
Skrivet av lill_tunnan:

Och där fick jag en orderbekräftelse... Känner att detta är lite för bra för att vara sant :S

Kul att det funkade för några. Skulle vara roligt att veta om det fortfarande fungerade haha. Tror att vi precis gick före i kön

Permalänk
Medlem

Nu är äntligen min skickad från MM.

Beställde kl 15:03 igår om någon undrar.

Vill tacka alla på detta forum för all hjälp. Hoppas ni också får era snart.

Permalänk
Medlem

Tack, det funka men kan detta fixas för den digitala versionen?

Skrivet av jollsker:

Går att beställa via MM. Observera att detta endast fugnerar om det står "Finns i webblager
Leveranstid ca. 1-3 arbetsdagar* men att köpknappen ej är klickbar.

Steg 1. Var inloggad
Steg 2. Gå till denna sida https://www.mediamarkt.se/sv/product/_sony-playstation-5-ps5-...
Steg 3. Det står fullbokat
Steg 4. Öppna ny flik, klistra in denna adress http://mediamarkt.se//webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelO...

Du kommer komma till en sida som innehåller en massa html-text. I början ska det står "Tillagd i varukorgen!' då har det lyckats.
Nu kan du återvänta till mediamarkets hemsida och se att du har ett ps5 i kundvagnen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aborazz:

Tack, det funka men kan detta fixas för den digitala versionen?

Använd denna länk som steg 4. https://www.mediamarkt.se/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChan...

Permalänk
Medlem

Kommer inte vidare till betalning efter att ha valt leverans sätt, lyckades du?

Skrivet av jollsker:
Permalänk

när jag kommer in på leverans hos MM står det att de ej finns i lager..

Permalänk
Medlem

Verkar som man precis missade!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aborazz:

Kommer inte vidare till betalning efter att ha valt leverans sätt, lyckades du?

jag har inte provat, jag har redan lyckats beställa en ej digita, sorry

Permalänk

Går att få i korgen men kan inte slutföra ordern.

Permalänk
Medlem

Ingen fara, tack för insatsen. Jag kom vidare när jag gjorde det på standard versionen så det ska ha funkat, tror ej det fungerar längre dock.

[quote postid="18976231" userid="331962"
name="jollsker"]
jag har inte provat, jag har redan lyckats beställa en ej digita, sorry
[/quote]

Permalänk

jag har en i varukorgen men kommer inte vidare, ska man bara refresha eller?

Permalänk
Medlem

Lyckades inte heller på MediaMarkt nu. Fick den också bara i Varukorgen sen stod det att varan var slut när jag skulle checka ut.

Permalänk
Medlem

Yes! då var väntan äntligen över, fick liten notfication av postmord appen att det är ps5 påväg från MM

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Skrivet av Road:

Yes! då var väntan äntligen över, fick liten notfication av postmord appen att det är ps5 påväg från MM

Grattis! Fick du notifikationen precis nu? När bekräftades din order?

Permalänk
Medlem

Jag fortsätter kämpa fick ett mail tidigare från MaxFPS som hade några på lager men då var jag på konferans med jobbet så självklart såg jag mailet 22 min försent, fast å andra sidan man har i princip bara 1-2 min på sig max att beställa hem en mycket på grund av scalpers.. varför man köper en ps5a för att bara sälja den vidare förstår jag mig inte på, grabben och jag har försökt sedan i Julas att beställa en men lyckas alltid missa :/

Permalänk

Hej, tänkte höra ifall någon vill ta över min kod från elgiganten, fick den nu i andra rundan med koder men har inte möjlighet att använda koden :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av fishyfajita:

Grattis! Fick du notifikationen precis nu? När bekräftades din order?

Enligt appen registrerades paketet kl 4:48pm, fick bekräftelsemail 4.52pm igår.
Fick epost av MM kl 4.24pm idag med leveransbekräftelse och kvitto.

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Medlem
Skrivet av schnajdigt:

Hej, tänkte höra ifall någon vill ta över min kod från elgiganten, fick den nu i andra rundan med koder men har inte möjlighet att använda koden :/

Tar gärna den om den finns kvar

Visa signatur

Chassie Chieftec[Intel i5-2500k [ Intel Ssd 330 240gb [ 8gb Corsair LP 1600 [ en drös andra diskar [ Sapphire Tri-X R9 290X [Logitech G13 samt G35 [ Microsoft / Razer Reclusa [ Qpad 5K [ QNIX QX2710 PLS 2560x1440 WQHD [ Qpad QH-90 [ Creative Soundblaster Z

Permalänk
Medlem
Skrivet av schnajdigt:

Hej, tänkte höra ifall någon vill ta över min kod från elgiganten, fick den nu i andra rundan med koder men har inte möjlighet att använda koden :/

Ja, men dom kan neka beställningen om dom ser att någon annan beställer med din kod

Permalänk
Medlem

Beställde en strax innan 16 igår och fått mail om att paketet är på väg. Får se hur jag ska outa detta till barnen sen

När jag beställde så stod det hela tiden att den fanns i lager. Både på första sidan där jag klickade KÖP och sedan i varukorgen. Flera försök innan så stod det att den fanns i lager när jag klickade köp men i varukorgen stod det att den inte fanns i lager.

Visa signatur

GigaByte B550M DS3H | AMD Ryzen 5 5600 | PowerColor Radeon RX 6600 8GB Fighter | Kingston Fury Renegade M.2 1TB SSD | G.Skill Aegis DDR4 32GB | Corsair RM750x 750W | Zalman i3 Neo | Samsung Odyssey G3 32 tum