PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av yatouche:

Tar gärna den om den finns kvar

Du skrev precis före mig! Jag får väl fortsätta vänta, har ju gått bra sen november nu😁

Permalänk
Skrivet av yatouche:

Tar gärna den om den finns kvar

Jag har skickat meddelande med koden

Permalänk
Medlem

Har någons lämnat MM än vars beställning lämnade idag? Min står bara som registrerad fortfarande. Hade ju varit förjävla gött att plocka upp den imorgon.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk

Retrospelbutiken.se - Playstation 5 Console (Playstation 5)
http://www.retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=3878...

In och köp!

Permalänk

Beräknad leverans för min PS5 är i morgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av swifter87:

Retrospelbutiken.se - Playstation 5 Console (Playstation 5)
http://www.retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=3878...

In och köp!

Måste gått fort, hann bara gå igenom 1 steg innan den stod som "Ej i lager"...

Får hoppas på bättre lycka nästa gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av swifter87:

Retrospelbutiken.se - Playstation 5 Console (Playstation 5)
http://www.retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=3878...

In och köp!

Jag hann lägga beställning på en och har fått orderbekräftelse via mailen!
En låååång låååång väntan är äntligen över!

Idag firar jag i swifter87s namn, vilken J***a KUNG!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waliant:

Har någons lämnat MM än vars beställning lämnade idag? Min står bara som registrerad fortfarande. Hade ju varit förjävla gött att plocka upp den imorgon.

Min blev precis sorterad i Veddesta. Ska komma fram på måndag!

Permalänk
Medlem

det gick nu och beställa från retrobutiken

Permalänk
Medlem

1 kvar på retro

Permalänk
Medlem
Skrivet av reggy:

det gick nu och beställa från retrobutiken

Ja, men de försvann efter 1 min typ. Var där tidigt men det krånglade såklart🙁

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex.:

Min blev precis sorterad i Veddesta. Ska komma fram på måndag!

Samma här.

Permalänk
Medlem

Fick en men jag vågar inte säga till barnen ännu men kan hoppas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alex04:

Ja, men de försvann efter 1 min typ. Var där tidigt men det krånglade såklart🙁

Tråkigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av reggy:

Tråkigt.

Hoppas det kommer fler! Dom har ju haft flera släpp under kvällen

Permalänk
Medlem

Lyckades beställa från retrospelbutiken men är det standard eller digital? Det framkommer inte riktigt.

Permalänk
Medlem

Ja det har dom. Satt vid datorn och distill flasha till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sotlol1:

Lyckades beställa från retrospelbutiken men är det standard eller digital? Det framkommer inte riktigt.

Med tanke på priset och även bilden verkar det vara standard

Permalänk
Medlem

Lycka till för alla kommer få min imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrK_8:

Lycka till för alla kommer få min imorgon

Vart beställde du?

Permalänk
Medlem

på ett sätt är det sorgligt att min jakt är över. tack för alla i det här forumets hjälp. ni är fantastiska människor. lycka till ✌️✌️✌️✌️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Irishman:

på ett sätt är det sorgligt att min jakt är över. tack för alla i det här forumets hjälp. ni är fantastiska människor. lycka till ✌️✌️✌️✌️

Vänta bara på att PS5 Pro kommer and the cycle is back 😂

Permalänk

Upptäckte nu att Amazon reserverat pengar från mitt konto! Helt utan förvarning, står inget om det på min sida på Amazon & varken Mail eller meddelanden har de skickat ut. Håller tummarna och hoppas hoppas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lessfat_81:

Upptäckte nu att Amazon reserverat pengar från mitt konto! Helt utan förvarning, står inget om det på min sida på Amazon & varken Mail eller meddelanden har de skickat ut. Håller tummarna och hoppas hoppas

Avbokade min DE där idag så förhoppningsvis går den till någon här. Verkar som dom skickat ut en hel del senaste tiden.

Permalänk
Medlem

Beställde från MM igår.

Permalänk
Medlem

Paketet från MM blev sorterat i Veddesta ikväll och beräknas komma till ombudet i Stockholm först på tisdag. Hur tänkte PostNord nu? 😒

Permalänk
Medlem
Skrivet av HH1:

Paketet från MM blev sorterat i Veddesta ikväll och beräknas komma till ombudet i Stockholm först på tisdag. Hur tänkte PostNord nu? 😒

Skumt, mitt ska komma imorgon står det och har precis som ditt sorterats på Veddesta ikväll. Bor i södra Stockholm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HH1:

Paketet från MM blev sorterat i Veddesta ikväll och beräknas komma till ombudet i Stockholm först på tisdag. Hur tänkte PostNord nu? 😒

Skumt. Mitt är inte sorterat ännu men står förväntad leverans imorgon. Bor i sjöstan.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleqs91:

Skumt, mitt ska komma imorgon står det och har precis som ditt sorterats på Veddesta ikväll. Bor i södra Stockholm.

Skrivet av Waliant:

Skumt. Mitt är inte sorterat ännu men står förväntad leverans imorgon. Bor i sjöstan.

Får väl se om det hamnar i Segeltorp inatt och i så fall får jag det nog imorgon också. Bor i Liljeholmen.

Permalänk
Medlem

Något jag märkte ganska snabbt är ett PS4/5 digitala spelen är både dyra och svårt att få tag i till skillnad från Xbox.
Förvånande att utbudet är så begränsat ändå, eftersom jag inte hört någon klaga på det.

Hur kommer man billigast undan med digitala versionen? Har kikat lite på USA konto men verkar vara begränsat utbud på nätet.