Skänkes: Razer Tangentbord, mus, bungee och musmatta XL

Permalänk
Medlem

Skänkes: Razer Tangentbord, mus, bungee och musmatta XL

Hello SweC!

Jag tänkte att det är min tur att ge tillbaka till denna fina community och tänkte här med skänka lite kringutrustning. Jag ser gärna att sakerna kommer till någon som inte har råd eller inte kan köpa liknande saker själv, kanske en ensamstående förälder som vill ge dessa till sitt barn?

Jag vill inte dra igång någon "ge mig din anledning varför just du ska ha sakerna, så väljer jag den bästa anledningen" utan vi kör först till kvarn, men jag ber vänligen personer som bara vill ha dom "för att" att hålla sig borta, tack!

Tangentbord: Razer Blackwidow Ultimate 2016 Edition
Mus: Razer Taipan
Bungee: Razer Mouse Bungee
Musmatta: Razer Goliathus Extended Control (920x294 mm)
(allt lyser i Razers gröna färg, det är inte RBG)

Allt funkar självklart som det ska och sakerna är rengjorda, dock ej med någon form av sprit då jag inte hade någon hemma.

Sakerna finns i Gubbängen söder om Stockholm och jag ser gärna att sakerna hämtas. Då jag är sugen på en tur med hojen skulle leverans kunna lösas om det inte är alldeles för långt borta
Jag hoppas verkligen att sakerna kan komma till någon som behöver dom!

Tack!

Mvh
Tobias

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| Fractal Design North TG | Corsair HX1000i Platinum | Rog Strix Maximus Hero XIII | Intel i9 11900k @ stock | Deepcool LT520 240mm | Team group DDR4 32GB 4000MHz CL18 | Rog Strix RTX 3080 TI | Asus PG348Q @ 100hz |

Permalänk
Permalänk
Medlem

Stort!

Permalänk
Avstängd

Älskar de här! Ska kolla lite själv vad jag kan hitta

Permalänk
Medlem

Tack för fina kommentarer!

Skrivet av BenjiBE:

Älskar de här! Ska kolla lite själv vad jag kan hitta

Det tycker jag att du ska

Visa signatur

| Fractal Design North TG | Corsair HX1000i Platinum | Rog Strix Maximus Hero XIII | Intel i9 11900k @ stock | Deepcool LT520 240mm | Team group DDR4 32GB 4000MHz CL18 | Rog Strix RTX 3080 TI | Asus PG348Q @ 100hz |

Permalänk
Inaktiv

Wow! Respekt

Permalänk
Medlem

Där verkar det som att sakerna är plockade (kontaktad via PM)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du är en hjälte!

Jag kommer nog göra samma med massa atiraljer jag har hemma.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

Riktigt fint initiativ

Jag har en hel del grejer jag har velat göra samma sak med ett tag nu men har inte kommit på något bra sätt att se till att de kommer till rätt person. Om någon har en idé på hur man kan se till att det inte kommer till någon som bara slänger upp det på blocket vore det uppskattat

Visa signatur

B450 Tomahawk 3700X 16gb G.Skill Flare x 860 Evo Noctua DH15 Seasonic focus+ 750W FD Define C Gigabyte RTX 2070 windforce

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oppna:

Om någon har en idé på hur man kan se till att det inte kommer till någon som bara slänger upp det på blocket vore det uppskattat

Stadsmissionen kanske kan vara nånting de har second hand butiker eller Myrorna.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oppna:

Riktigt fint initiativ

Jag har en hel del grejer jag har velat göra samma sak med ett tag nu men har inte kommit på något bra sätt att se till att de kommer till rätt person. Om någon har en idé på hur man kan se till att det inte kommer till någon som bara slänger upp det på blocket vore det uppskattat

Jag tänker som så att om någon som har det riktigt dåligt ställt ekonomisk väljer att sälja en vara som jag har skänkt till hen för att istället köpa mat så kan det vara helt okey. Iaf när jag skänker. Förstår om sådant kan sticka i ögonen. Sen är det ju jättesvårt och veta ifall en person verkligen har det dåligt ställt ekonomiskt. De som inte har råd att köpa ett klädesplagg på ett eller flera år tiger nog hellre i tystnad än att skylta med det offentligt.

Vill också fylla i att det är en riktigt fin gest av TS sådant blir man glad av att se.

Permalänk
Medlem

Stort tack alla för era fina kommentarer, det värmer! Ibland så är det väldigt lätt att göra någon annan glad, jag tror att vi alla glömmer bort det från gång till gång, det här var mitt sätt att påminna mig själv.
Det här var saker jag inte använde längre och tänkte att det antagligen finns någon där ute som kommer att bli glad för dom.

Grejerna har nu blivit hämtade av en väldigt trevlig SweClockare som skulle se till att sakerna kom till hans yngre kusin

Visa signatur