SweClockers testar personlig 5G-installation

Permalänk
Skrivet av eriksson850:

Jag har hört att intag av 5mg kolloidalt silver ökar kroppens motståndskraft, är det något ni har testat?

Du om du redan är uppkopplad med vaccin eller implantat så riskerar du att du får ännu större ledningsförmåga mellan nanobotarna som skickar information till staten.

Är du ovaccinerad så kör på.

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem

Leif Emissionson haha

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Själv är jag OG och kör med ett 56k modem bakom örat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albinfiskare:

Du om du redan är uppkopplad med vaccin eller implantat så riskerar du att du får ännu större ledningsförmåga mellan nanobotarna som skickar information till staten.

Är du ovaccinerad så kör på.

Har implantat men kör elektrochocksbehandling (bilbatteri och krokodilklämmor) som bränner bort kopplingarna. Kör man en kyss en gång om dagen hinner inte ledningarna få fäste.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av eriksson850:

Exakt, men det måste vara destillerat vatten (ej batterivatten), och får ej vara utspätt mer än 1/10 för då avtar istället skyddet.

*OBS* Skämt, använd ej kolloidalt silver! Forskning visar att det kan vara potentiellt livsfarligt.

Haha, för att förtydliga får väl jag också tillägga att det är stendumt. Don't do it.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skrivet av Yatagarasu:

Ser detta som ett godtyckligt alternativ till Covid-vaccinet just nu, himlans svårt att komma över det där vaccinet i dagsläget!

Jag tror jag läste att du kan installera virusskydd i 5G kretsarna, så detta är ju faktiskt lite bättre, när vi får Covid-20/21 så får du snabb uppdatering av virus-skyddet.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | FD North XL | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

Helt rätt att driva med dessa störda fanatiker <3

Permalänk
Medlem

Jag blir så jävla förbannad!!!

Jag köpte konceptet rakt av och bokade tid för operation. Det visar sig att jag, pga mina ryggproblem inte kunde då det inopererat i ryggraden.

De föreslog pungen då, då har man ytterligare en fördel i att chippet hålls svalare. Jag köpte iden. För en tredje pungkula är svintufft.

Men nu kan jag inte använda min telefon för att jag hela tiden är i radioskugga!!!

De säger att jag riskerar att bli av med paketet om jag tar ut chippet igen! Jag kommer aldrig mer kunna ringa med mobil!

Jävla världsregering!!!

Är jag upphetsad så sprider jag signalen ännu mer så folk runtomkring mig inte kan ringa!!!!

Permalänk
Medlem

Självklart skall man skaffa detta. Uppgraderingar av nanorobotarna för nya virus varianter ingår.

Visa signatur

Klient: AMD 7 5800X | ASUS X570-F | 32GB 3200MHz | Corsair RM850 | Gigabyte 3070 | Phanteks P500A | Samsung 980 PRO
HTPC: Intel I7 4770T | 16 GB 1600 | FC8 EVO | Gigabyte GA-H87N-WIFI | Samsung 840 250GB
Server: Intel XEON E5620 x 2| ASUS Z8PE-D18 | 96GB 1333MHz | Corsair AX 1200W | HAF 932 | WD Black 2TB
Nätverk: Telia F@st| Unifi AC Lite/Pro/LR/Nano/Mesh/U6-LR/U6+/U6-Lite | Nighthawk M1 | pfSense | TP-Link TL-WPA8630KIT | Ubiquiti NanoStation M5 | UniFi Switch 8-150W

Permalänk

Enligt folkhalsomyndigheten så är det först de äldre och vårdpersonalen som först kommer i fråga. Astras är kopplad mot Kinesiska Hutchison Telecommunications Hong Kong Holdings, medans det ryska Sputnik går utan omväg till KGB, för direkt analys för att vidarebefordras utan dröjsmål till Löfven. https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbr...

Permalänk
Medlem

Farligt ämne att skämta om

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Medlem

Hehe, det får gärna vara första april oftare på Swec! Skämten håller alltid hög standard!

Permalänk
Medlem

Sorliga är väl att denna nyhet kommer användas som källa av anti 5g folket

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Några dumma sillar verkar det ändå finnas på SweC;)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jika:

Undrar hur lång tid det tar innan denna artikel, eller som det vanligtvis fungerar - delar av den, hamnar i en Facebookgrupp med tillhörande text liknande "ÄNNU MER BEVIS!"...

Den hör ju hemma i den skämtgruppen så att säga...

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av backlulund:

Hjälper föga att linda in dig i aluminiumfolie när 5g kretsen sitter i dig. 😉

Eller tänkte du tillverka foljehattar att dela ut?

Jag antar att det är för att svepa in sig själv i och på så sätt förhindra att andra leechar på din strålning för att få en nice bränna inför beach 2021?

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.
Nuvarande stationär: 7800X3D, 128Gb ram, 4Tb nvme, 3x8Tb sata-ssd, 4070 Ti S

Permalänk

1a april

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

För att skydda sig, fungerar det att linda in sig i sirisfärgad gladpack eller måste det vara aluminiumfolie? Frågar åt en vän

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk
Medlem

Var lite för uppenbar.

Permalänk

Det vore fett najs om det kommer nått PoE-liknande.
Fint som fan att kunna plugga i pannlampan i örat och ha usb-utgång i nacken.

Permalänk
Medlem

Det har far mig att tanka pa mobilreklamen med Robert Gustafsson, jag fick ett fax.

Visa signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av ramlösa:

Var lite för uppenbar.

Hehe jo, tanken var mer att skämta än att försöka lura någon. Vilket, om inget annat, bilden gör ganska tydligt?

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Aprilskämt för svagbegåvade?! Minns förr när man faktiskt riskerade att bli lurad på riktigt... det var tider det!

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Var anmäler man sig? Klart man måste ta sitt ansvar för att skynda på utrullningen av 5g....👍

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Tar lätt lite blekare hy i utbyte för lägre ping! Det är ändå en vanligt förekommande trade-off redan innan.

ROFL 🤣👍

Visa signatur

Hårdvara:
Varierande nog, = onödig information.

Gillar Linux, det kan vara värt vetande. 🙂

Permalänk
Medlem

...kan innehålla spår av 6G, något många teknikentusiaster ser fram emot.

Underbart!

Permalänk
Medlem

Har redan 6G då jag seriekopplat 2 st 3G telefoner, inte så snyggt kanske, men det funkar som väntat. Klart nöjd! Så jag skippar 5G så länge.

Permalänk
Livsnjutare 😎

”April april”

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk

Eftersom, som alla redan vet, Corona uppstod pga 5g-masterna, så hörde jag nyligen om en annan liknande undersökning och där konstaterade ju karolinska institutionen till sin positiva häpnad att implantat som dessa skickar kontra5g-vågor, och därför ger kontramutationer som oskadliggör viruset.

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem

När man satt här den 2:a april och läste så var det och förundrades över att det ens fanns människor som gör vad som helst för bättre hastigheter. Sen kom man till detta stycke och myntet trillade ner... =D

"Vår icke-opererade testperson (till vänster) uppnår till synes nästan samma nedladdningshastigheter som vår opererade testperson (till höger). "

Visa signatur

Main: AMD 5900X | Gigabyte Aorus ultra X570 | MSI RTX 3080 10GB Suprim X | Corsair RM 1000x | Corsair 32 gb 3600MHz | Samsung 980 PRO 1 TB | Fractal Design Meshify S2.

Extra: 8086K @ 5.1GHz | ASUS ROG Z390F | EVGA GTX 1080FTW | Corsair RM750x | Corsair 32GB 2666MHz | Samsung M.2 960 1TB