Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Fractal Design Define R5 + Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Fractal Design Define R5 + Corsair RM750x

Hej!

Säljer av mitt gamla chassi inkl. nätaggregat och BluRay-brännare pga. nyköp. Chassi (med tillhörande fläktar) och nätaggregat är inhandlat i slutet av april 2017. BluRay-brännaren är nyare än så, kanske 2 år gammal.
Chassit är ett Fractal Design Define R5 i färgschema ”Black” dvs, svart utanpå och delvis vitt innanmäte. Solid, fönsterfri sida.
Originalfläktarna har jag inte kvar. Istället sitter 3 x Noctua NF-A14 PWM monterade i och medföljer såklart i köpet. Ytterligare kablage till fläktarna (även de av märke Noctua) i form av 2 förlängningssladdar och 3 y-splitters ingår också.
Hårddiskburar som medföljde chassit, en för 3 diskar och en för 5 diskar, ingår i köpet. Diverse skruvar och vibrationsdämpare för hårddisk (som jag inte räknat) ingår också.
I chassit sitter ett Corsair RM750X med kablage enligt nedan:
2 x PCI-E-sladdar, båda 2 med 2 st. 6+2-kontakter
1 x 24-pin ATX
1 x 8-pin CPU
3 x SATA
4 x Molex-sladdar
1 x nätsladd

Jag föredrar affär mellan fyra ögon, men kan skickas mot förskottsbetalning.
Jag har kvar kartongen för mitt nya chassi som ovanstående kan skickas i.

Prisidé 800 kr plus eventuell frakt. Tycker ni att priset är oskäligt får ni gärna lämna bud i tråden. Byten är inte av intresse. Jag reserverar mig rätten att sälja till vem jag vill och även att avstå försäljning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Ska jag vara helt ärligt så är priset sjukt bra. Man får ju i princip chassi+bluraybrännaren gratis. Vad tar du för endast bluraybrännaren?

Permalänk
Medlem

Är intresserad av nätagget ifall du kan tänka dig att sälja det separat med frakt

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna för 800:-. Kan i så fall hämta i morgon förmiddag då jag är på genomresa.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem

Kan den köras till Norrköping för bensin peng kan jag köpa för 1000kr

Permalänk
Medlem

Idag alt imorn

Permalänk
Medlem

Kan också betala 1000:- och hämta.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon333222:

Ska jag vara helt ärligt så är priset sjukt bra. Man får ju i princip chassi+bluraybrännaren gratis. Vad tar du för endast bluraybrännaren?

Jag tyckte det var svårt att värdera komponenterna när de har ett par år på nacken. Jag låter ev. köpare avgöra värdet genom budgivning. Vi får betrakta annonsen som en frisk fläkt när det blir allt vanligare att ta ut överpriser för komponenter. 🙂

Jag kommer att prioritera köpare som kan köpa samtliga delar i ett paket, men om framtida köpare inte har något intresse av brännaren kan jag återkomma till dig.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CmeC:

Jag tyckte det var svårt att värdera komponenterna när de har ett par år på nacken. Jag låter ev. köpare avgöra värdet genom budgivning. Vi får betrakta annonsen som en frisk fläkt när det blir allt vanligare att ta ut överpriser för komponenter. 🙂

Jag kommer att prioritera köpare som kan köpa samtliga delar i ett paket, men om framtida köpare inte har något intresse av brännaren kan jag återkomma till dig.

Det var bara ett hjärtligt konstaterande. Hatten av!

Permalänk
Medlem

1100kr och hämtar

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk
Medlem
Skrivet av qdallan:

1100kr och hämtar

Tack för ditt bud!

Jag avslutar budgivningen imorgon fredag kl. 20.

Permalänk
Medlem

Är det alltså sålt nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tachy13:

Är det alltså sålt nu?

Ja, nu är det sålt. Tack för en smidig affär, @qdallan!

Permalänk
Medlem

Tack själv @CmeC!

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC