Permalänk
Medlem

AMD Ryzen 7 3800X

Säljer min AMD Ryzen 7 3800X. Inköpt 2020-12-09 på Webhallen och har fortfarande garanti kvar. Kvitto ingår. Säljes då jag till slut fick den processor jag egentligen var ute efter levererad.

Tillhörande Prism fläkt & kablage ingår. Fläkten är brukad så det lager av kylpasta som medföljer som ny är förbrukad.

Min prisbild är att vi kan starta budgivning på 2000 kr och ha 3000 kr som "Köp nu". Kör bud i tråden. Rundar av budgivningen efter några dagar.

Ska det skickas tillkommer frakt. Skickas i så fall med Postnord. Spårningsbar frakt börjar på 66 kr, önskar du ett fraktsätt med tjänster utöver det enklaste så går det bra om du skjuter till det. Förskottsbetalning gäller.

Tillskriver man det något värde så har jag ett par referenser i tråden om detta.

Betalning sker fördelaktig via Swish.

Förbehåller mig att sälja till vem jag vill

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag lägger startbudet på 2000kr då

Vad är det för CPU du ville ha istället som du fått tag på nu?
Mvh Nisse

Visa signatur

[ Tt Core V21 | Ryzen 5900X | Noctua NH-D15 | MSI MAG B550 Mortar | 64GB Ballistix 3600Mhz CAS 16 | MSI PCIE5 850W |
RTX 4080 | 980 Pro 2TB SSD ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse977:

Hej!
Jag lägger startbudet på 2000kr då

Noterat

Skrivet av Nisse977:

Vad är det för CPU du ville ha istället som du fått tag på nu?

En Ryzen 9 5900X. Tror jag lade beställningen i slutet av oktober eller början av november men fick den först för ett par veckor sedan. Slog till på denna i annonsen när jag förstod att det skulle kunna dröja lite, blev dock längre än väntat. Väntar fortfarande på mitt grafikkort jag beställde då.

Permalänk
Medlem

Ja det är trögt att beställa grejer i dessa tider.
Byggde en dator med 5600X till mina föräldrar strax före jul, fick vänta 2 månader på CPUn..

Visa signatur

[ Tt Core V21 | Ryzen 5900X | Noctua NH-D15 | MSI MAG B550 Mortar | 64GB Ballistix 3600Mhz CAS 16 | MSI PCIE5 850W |
RTX 4080 | 980 Pro 2TB SSD ]

Permalänk
Medlem

Ursäkta mig chrol, men stod det inte i annonstexten från början att budgivningen skulle köras till 00 natten mellan 24/25e maj, men nu står det "om några dagar", eller blandar jag ihop det med någon annan annons jag läst?

Visa signatur

[ Tt Core V21 | Ryzen 5900X | Noctua NH-D15 | MSI MAG B550 Mortar | 64GB Ballistix 3600Mhz CAS 16 | MSI PCIE5 850W |
RTX 4080 | 980 Pro 2TB SSD ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse977:

Ursäkta mig chrol, men stod det inte i annonstexten från början att budgivningen skulle köras till 00 natten mellan 24/25e maj, men nu står det "om några dagar", eller blandar jag ihop det med någon annan annons jag läst?

Har varit "några dagar" sedan start. Jag tror att man kan se en text om att inläggen är redigerade om man redigerar dem. Hade väl tänkt att man kunde avrunda tidigare om budgivningen kom igång. Tänker nog att jag kör ett par dagar till åtminstone.

Men vill du (eller någon) ha den nu så kan jag tänka mig att sänka köp nu till 2600 kr vilket är 10% under snittet vad de går på som begagnade på en svensk auktionssite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrol:

Har varit "några dagar" sedan start. Jag tror att man kan se en text om att inläggen är redigerade om man redigerar dem. Hade väl tänkt att man kunde avrunda tidigare om budgivningen kom igång. Tänker nog att jag kör ett par dagar till åtminstone.

Men vill du (eller någon) ha den nu så kan jag tänka mig att sänka köp nu till 2600 kr vilket är 10% under snittet vad de går på som begagnade på en svensk auktionssite.

Aha men då var det jag som blandade ihop din annons med någon annans vad gäller tid för avslut
Jag har ingen brådska, så jag kan vänta tills avslut, eller att någon annan bjuder mer.

Hade egentligen också siktet inställt på en 5900X, men det har inte blivit något alls än. Kör med min gamla 5820K hehe! Det funkar, men vore roligt med något nyare.

Visa signatur

[ Tt Core V21 | Ryzen 5900X | Noctua NH-D15 | MSI MAG B550 Mortar | 64GB Ballistix 3600Mhz CAS 16 | MSI PCIE5 850W |
RTX 4080 | 980 Pro 2TB SSD ]

Permalänk
Medlem

Kan ta den för ditt köp nu pris på 2600kr + frakt ☺️

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Kan ta den för ditt köp nu pris på 2600kr + frakt ☺️

PM skickat.