PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Fick mail från elgiganten att jag fick en! Ligger dock en från Netonnet och väntar på mig på posten så får skippa denna, hoppas någon här lyckas få den istället..

Samma här, hann plocka hem en från Webhallen tidigare idag så jag kommer inte behöva koden, tyvärr går den inte att slussa vidare till någon annan här :(. Tror Webhallen körde någon sneakattack innan ElGiganten körde på.

GRATTIS - DU ÄR UTVALD
Du är utvald att få köpa Playstation 5 Standard Edition med Ratchet and Clank idag Onsdag den 16/6 till ordinarie pris 6590:-. Köpet går endast att genomföra via vår hemsida. Observera att det endast är tillåtet att köpa en PS5 per hushåll och köpet måste genomföras innan 20:00 den 16/6.

stavfel
Permalänk
Medlem

Om man har lite tur kanske man får en kod från Elgiganten imorn då nya tag nya tag…

Visa signatur

AMD Ryzen 7900X3d, XFX 6950 XT, 32GB DDR5 6000

Permalänk
Medlem

Fick precis mail med bekräftelse och kod från elgiganten!

Permalänk
Medlem

Denna gång blev jag äntligen utvald av Elgiganten och har lagt beställning nu med beräknad leverans 22/6. Det var den tredje eller fjärde gången jag var med i utlottningen.

Visa signatur

du svettas väldigt lite för att vara så fet

Permalänk

Fick från Elgiganten, andra gången jag gick med.
Hade en massa otur med att få en wild west style, tack till alla som tipsade om släpp otrolig schysst av er.
Jag försöker hålla koll på släpp i framtiden och postar här

Permalänk
Medlem

Fick en kod men det går ju inte att lägga varan i kundvagnen, finns ingen köp knapp. Tog dom slut eller?

Visa signatur

i7-7700K + be quiet! Pure Rock // --- // Corsair Vengeance LPX 32Gb DDR4 // ASUS ROG STRIX Z270E // be quiet! Straight Power 10 600W // Samsung 850 Evo 500GB // Samsung 840 Evo 250GB // Fractal Define C // Win 10 // Samsung G7 27" 240hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av T5R:

Fick en kod men det går ju inte att lägga varan i kundvagnen, finns ingen köp knapp. Tog dom slut eller?

https://www.elgiganten.se/product/gaming/spelkonsol/playstati...

Permalänk
Medlem
Skrivet av T5R:

Fick en kod men det går ju inte att lägga varan i kundvagnen, finns ingen köp knapp. Tog dom slut eller?

vilken tid fick du koden? den är grön knappen nu

Permalänk
Skrivet av T5R:

Fick en kod men det går ju inte att lägga varan i kundvagnen, finns ingen köp knapp. Tog dom slut eller?

Har du tagit Ps5 Ratchet and Clank bundle? Sök bara på Ps5 på sidan så kommer den upp

Permalänk
Medlem

konstigt fick ingen kod eller mejl om jag ej vunnit har alla fått mejl ?

Permalänk
Skrivet av Cash774:

konstigt fick ingen kod eller mejl om jag ej vunnit har alla fått mejl ?

ingen mejl än så länge

Permalänk
Medlem

Tack, den länken fungerade!
PS5 beställd!

Visa signatur

i7-7700K + be quiet! Pure Rock // --- // Corsair Vengeance LPX 32Gb DDR4 // ASUS ROG STRIX Z270E // be quiet! Straight Power 10 600W // Samsung 850 Evo 500GB // Samsung 840 Evo 250GB // Fractal Define C // Win 10 // Samsung G7 27" 240hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av T5R:

Tack, den länken fungerade!
PS5 beställd!

Hur gjorde du för att priset skulle ändras från 100.000 kr? Har lagt en i kundvagnen men priset ändras inte när jag ska betala.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk

Vann en kod från Elgiganten också, men har redan beställt från Webhallen nu, synd. Vad gör man då? Jag ger ju gärna bort koden men dem nekar ju addresser som inte stämmer överens med registeringen för utlottning

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Enderman:

Vann en kod från Elgiganten också, men har redan beställt från Webhallen nu, synd. Vad gör man då? Jag ger ju gärna bort koden men dem nekar ju addresser som inte stämmer överens med registeringen för utlottning

Undrar också vad som händer med de som inte utnyttjar sina koder?

Permalänk
Medlem

Hmm, min orderstatus står som ej levererad. Vad sjutton kan det betyda.

Visa signatur

i7-7700K + be quiet! Pure Rock // --- // Corsair Vengeance LPX 32Gb DDR4 // ASUS ROG STRIX Z270E // be quiet! Straight Power 10 600W // Samsung 850 Evo 500GB // Samsung 840 Evo 250GB // Fractal Define C // Win 10 // Samsung G7 27" 240hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Enderman:

Vann en kod från Elgiganten också, men har redan beställt från Webhallen nu, synd. Vad gör man då? Jag ger ju gärna bort koden men dem nekar ju addresser som inte stämmer överens med registeringen för utlottning

Hitta en vän som vill ha och beställ den? Går väl att ta på faktura om du inte har kredit/pengarna nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Enderman:

Vann en kod från Elgiganten också, men har redan beställt från Webhallen nu, synd. Vad gör man då? Jag ger ju gärna bort koden men dem nekar ju addresser som inte stämmer överens med registeringen för utlottning

Skrivet av opopa:

Undrar också vad som händer med de som inte utnyttjar sina koder?

Personligen så vet jag inte men som Simpii skrev tidigare så låter det som att dom lottar ut de som inte utnyttjas imorgon bland förlorarna? Någon som vet exakt vad som händer?

Skrivet av Simpii:

Om man har lite tur kanske man får en kod från Elgiganten imorn då nya tag nya tag…

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Enderman:

Vann en kod från Elgiganten också, men har redan beställt från Webhallen nu, synd. Vad gör man då? Jag ger ju gärna bort koden men dem nekar ju addresser som inte stämmer överens med registeringen för utlottning

Jag hade gärna tagit den ^^

Borde man inte kunna skriva CO/ adress?

eller är koden bunden till personuppgifter med?

Permalänk

Fick en. Sjukt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jornathan:

Fick en. Sjukt.

vilken tid fick du mejl?

Permalänk
Medlem

Fick svar från Webhallens kundservice att dem kommer uppdatera sidan med nytt lagersaldo när dem makulerat alla ordrar där folk redan beställt.

Permalänk
Skrivet av Cash774:

vilken tid fick du mejl?

12:44 - Utlottning Elgiganten alltså.

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte fått mejl om kod eller om jag ej vunnit konstigt kl är 14:00 är det bara jag ? alltså från Elgiganten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

Har fortfarande inte fått mejl om kod eller om jag ej vunnit konstigt kl är 14:00 är det bara jag ? alltså från Elgiganten

Fick mitt mail från EG 12:50..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

Har fortfarande inte fått mejl om kod eller om jag ej vunnit konstigt kl är 14:00 är det bara jag ? alltså från Elgiganten

Fick mitt mejl 12:50

Permalänk
Medlem
Skrivet av HampZ99:

Fick svar från Webhallens kundservice att dem kommer uppdatera sidan med nytt lagersaldo när dem makulerat alla ordrar där folk redan beställt.

Vilken sida är det som gäller isf? Verkar som att dom gamla sidorna är borta

Permalänk
Medlem
Skrivet av MALmen:

Vilken sida är det som gäller isf? Verkar som att dom gamla sidorna är borta

Ingen aning. Han sa bara att jag skulle hålla utkik på sidan

Permalänk
Medlem

Buhu fick negativt mail från elgiganten. Men iaf positivt att jag fick ett mail.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DGARD:

Buhu fick negativt mail från elgiganten. Men iaf positivt att jag fick ett mail.

vilken tid fick du mejlet ?