SuperMicro Server chassi Tower/4U med 1200W 80Plus Platinum PSU

Permalänk

SuperMicro Server chassi Tower/4U med 1200W 80Plus Platinum PSU

Jag har ett Supermicro SuperChassis CSE-743TQ-1200BS som jag tänkt avyttra.

  • 8x 3.5" SAS/SATA Backplane for Hot-Swappable Drives

  • Whisper-Quiet (<27dB)

  • Front HDD Door Lock & Side Panel Intrusion Switch

  • Front I/O Ports: 2x USB 3.0

  • 2x 8cm PWM Fans & 1x 9cm Rear PWM Fan

  • 4U / Full Tower Chassis Supports max. Motherboard, Sizes – E-ATX 12" x 13"/ATX/Micro ATX

  • 1200W Platinum Level Certified High-Efficiency Power Supply

  • 3x 5.25" External HDD Drive Bays & 8x 3.5" Hot-Swappable HDD Drives

SuperChassis 743TQ-1200B-WQ Product page

Nyckel till frontlucka samt orginal SATA kablar saknas. Användes sporadiskt till en server i ungefär ett år efter att jag köpte den efter det så har den stått i förråd.

Avhämtning i Linköping. (ev kan transport ordnas till Boråsområdet om det inte är nån brådska)

Pris budgivning med start på 1000:- Sista budtid om två veckor 2021-08-09
Köp nu pris 2000:-

Betalning via swish är att föredra.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Alltså synd att du inte kan frakta, hade tagit den direkt då den är perfekt för mitt workstationbygge. Bor i Huddinge söder om 08 :/.

Permalänk
Skrivet av mrpijey:

Alltså synd att du inte kan frakta, hade tagit den direkt då den är perfekt för mitt workstationbygge. Bor i Huddinge söder om 08 :/.

Förstår det. Problemet med frakt är att jag inte ens vet vart jag ska börja med embalage för att säkerställa att den kommer fram oskadd. Jag har inget lämpligt att ta till.

Permalänk
Medlem

Gissar på att du inte heller har någon kartong kvar av något chassi eller liknande? Går den ner i en flyttkartong? Vira in i bubbelplats, trycka ner i kartongen liggandes, skära upp flyttkartongen och tejpa ihop runt. Gjort så förut med chassin jag skickat.

Permalänk
Medlem

Budar 1000:- och kan hämta

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.