Permalänk

Såg att det har kommit en ny skärm som uppfyller alla kriterier i trådstarten (32" IPS QHD 144Hz). Och den är riktigt billig. Under 4000 kr.
LG 32GN600

Kanske kan vara intressant för någon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosendorfer:

Såg att det har kommit en ny skärm som uppfyller alla kriterier i trådstarten (32" IPS QHD 144Hz). Och den är riktigt billig. Under 4000 kr.
LG 32GN600

Kanske kan vara intressant för någon.

Dessvärre VA-panel enligt deras hemsida:

https://www.lg.com/hk_en/monitor/lg-32gn600-b

Permalänk
Skrivet av Laddin:

Dessvärre VA-panel enligt deras hemsida:

https://www.lg.com/hk_en/monitor/lg-32gn600-b

Snyggt letat. Har redigerat prisjakt.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Trevligt att de börjar komma ner i pris.

Permalänk
Medlem

Ni som köpt XB323UGP... är det bara jag eller är det den mest bedrövliga inbyggda högtalare ni någonsin hört?

Jag tror att Compaq skärmarna från mitten av 90-talet hade bättre inbyggt ljud.

Alltså, det låter seriöst som de kopplat in två koppartrådar till en konservburk...

(EDIT: Förresten, orsaken att jag valde ovanstående skärm är något som sällan diskuteras... den kan nämligen gå ned lägre i ljusstyrka än de övriga konkurrenterna jag tittade på, och det var väldigt viktigt för mig då mina ögon blev stressade på kvällen av den ljusstarka skärm jag hade förut.)

Permalänk
Medlem
Skrivet av eobet:

Ni som köpt XB323UGP... är det bara jag eller är det den mest bedrövliga inbyggda högtalare ni någonsin hört?

Jag tror att Compaq skärmarna från mitten av 90-talet hade bättre inbyggt ljud.

Alltså, det låter seriöst som de kopplat in två koppartrådar till en konservburk...

(EDIT: Förresten, orsaken att jag valde ovanstående skärm är något som sällan diskuteras... den kan nämligen gå ned lägre i ljusstyrka än de övriga konkurrenterna jag tittade på, och det var väldigt viktigt för mig då mina ögon blev stressade på kvällen av den ljusstarka skärm jag hade förut.)

Har provat dom men är inget jag använder, antar att det är bättre än ingenting. Men ingen deal breaker för mig.
Lite lustigt att när jag har XBox Series X så kan jag inte sänka Brightness från 100 på HDR 600 men det kan jag när datorn är källa.
Switchar jag sedan till XBoxen så håller den 54 i Brightness.

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS HERO Z690 | Core i9 12900K | Corsair iCUE H150i ELITE LCD | Corsair 64GB (4x16GB) DDR5 5600MHz CL36 Dominator Platinum RGB | Samsung 980 Pro 2TB, Crucial P5 Plus 2TB, Kingston NV1 2TB M.2 NVMe, Samsung 870 QVO 4TB | MSI Geforce RTX 4090 SUPRIM Liquid X | Sound Blaster AE-9 | Corsair HX1500i | Logitech Z906 | DeepCool Quadstellar Infinity | Aorus FV43U + Ergotron LX | LG OLED42C2 + Ergotron LX | ACER Predator XB323U | LG UltraGear 27GP850 | Asus PG279Q | LG32GK850G-B | AOC U3277FWQ | 3xAOCQ3279VWF | Philips BDM4065UC