Permalänk
Medlem

Tank, 25 liter

Letar efter en plastdunk, 25 liter, liten öppning med lock.
Någon som vet var man får tag på sådana?

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk
Medlem

Bensinmackar brukar ha sådana, iaf dom jag har varit på, gansak undagömda är dunkarna men helt perfekta för ändamålet....brukar ha sådana på scoutläger och frakta vatten i

Permalänk
Medlem

Japp, en sådan jag är ute efter! Behöver det vara en större mack? Kanske kan fråga iofs...

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk
Medlem

Det var en bra fråga, har sett dom på både mindre och stora men fråga så kanske dom har en eller så fixar dom fram en skulle jag tro...känner flera bönder (tro det eller ej ) som har en massa sånna dunkar i att förvara bensin och ful sprit i, hör med en sådan där bonde så kanske han har, tips: dom bits ibland

Permalänk
Medlem

essence (eller hur fan det stavas, där man köper vinsatser) säljer stora plastdunkar för att göra vin i, kanske skulle bli bra

Permalänk
Medlem

Jag hittade en lämplig dunk för 100:- på Preem, 25 liter
Hjälp va stor den va, blir perfekt. Tack för hjälpen.

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yxel
Jag hittade en lämplig dunk för 100:- på Preem, 25 liter
Hjälp va stor den va, blir perfekt. Tack för hjälpen.

hehe nån som ska göra lite hb eller?

Permalänk
Medlem

Nä, vattentank mitt nästa vattenprojekt.

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yxel
Nä, vattentank mitt nästa vattenprojekt.

nooog nooooog

Men seriöst så berhöver man juh inte köra med radiator om man har 25 liters vattentank vilket är göttans, hade gärna haft det jag med men åker på lan för ofta för det

Permalänk
Medlem

Ska kyla allt i min dator, så det kommer allt bli lite värme att bli av med. Så jag vill helst ha en bilkylare till som håller vattnets temeratur nere. Den ska vara passiv.

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk
Medlem

Jag tror värmen som leds bort av en radiotor är försumbar jämfört med värmen som strömmar ut från en 25-literstank...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 412
nooog nooooog

Men seriöst så berhöver man juh inte köra med radiator om man har 25 liters vattentank vilket är göttans, hade gärna haft det jag med men åker på lan för ofta för det

Du kanske kan klura ut nåt sätt att koppla ur tanken när du drar på lan. Hittar du nåt smidigt sätt ge mig ritning då

Visa signatur

P4 2,4b @ 2,4GHz | 1x 512 DDR PC3200 | Gainward Gf4 MX440 64MB @ 385/630

Permalänk
Medlem

Ja, jag ska klura på det också.

Silfo: Jag tvivlar då en bilkylare har många gånger större area på flänsarna (dessutom av metall) än vad dunkens utsida/vattenyta är... för på så många andra sätt kan ju inte vattnet försvinna ifrån dunken.

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.