PC Building Simulator gratis på Epic Games!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Cloudstone:

Det är väl det närmsta man kan komma till att bygga maskiner med ny hårdvara idag. För övrigt, när kommer "Server Build, Rack, Patch and Configure Simulator?"

Sysadmin/IT-engineer simulator = Alltid DNS.

Permalänk
Medlem

Det här jävla spelet alltså! Bland det mest beroendeframkallande jag upplevt. Håll er långt borta från detta om ni, liksom jag, tycker att planerandet och byggandet är det roligaste med ny dator! Alla timmar senaste veckan som jag skulle lägga på annat spelande har gått åt till att bygga virtuella datorer på beställning. ☹️

Mitt största irritationsmoment hos *kunderna": Att ingen har OS på sin SSD. Lämnar man in sin burk till min "butik" så får man räkna med att den blir omblåst fortare än kvickt med OS på rätt disk. Har inte tid att vänta på sega uppstarter alltså. 😄

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk
Medlem

Nu finns en expansion också. Uppgraderade komponenter och helt nytt upplägg på uppdragen. Fortfarande lika beroendeframkallande för mig iaf.

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz