Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Garderobsrensning Airpods pro/Velop mesh/Iphone 7/ X1 Carbon Thinkpad m.m

Permalänk

Garderobsrensning Airpods pro/Velop mesh/Iphone 7/ X1 Carbon Thinkpad m.m

Harmon Kardon soundbar med bas, 4-5 år gammal väldigt lite använd, finns fjärrkontroll till, HDMI, optisk, 3.5mm och blåtands tillkoppling. Legat nedpackad 3år så ingen garanti på den
400 SEK eller bud

Noctua CPU-kylare med extra fläktar (totalt 5st Noctua fläktar)
400 SEK (eller bud)

Powerbank 1: 20 000mAH (Märke: Mi)
250 SEK (eller bud)
Powerbank 2: 10 000 mAH (Märke Anker Qualcom 3.0
250 SEK (eller bud)
Mini boombox blåtooth Logitech Model F-00003
200 SEK (eller bud)

Xbox kontroller av äldre typ (USB sladd i)
100 SEK (eller bud)

Asus 1060 3GB grafikkort som en dag slutade fungera (första och ända ägaren) men inte orkat felsöka/baka om
300 SEK (eller bud)

Linksys Velop Whole home wifi med tre stycken Mesh noder
1900 SEK ( (eller bud)
https://www.linksys.com/dk/whole-home-mesh-wifi/whwnodes/link...

Laptop 1:
Lenovo E-485 Ryzen med windows 10 och amerikanskt tangentbord (köpt i USA, men har svensk laddare till). Främst använd till studier och beräknad drift tid om ca 50h.
3500 SEK (eller bud)

Artikellnummer och info:
PF1NX6MV

https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbo...

Laptop 2:
X1 Carbon 2018, i5-5200U / 8GB minne / 256gb SSD
4200 SEK (eller bud)

Airpods pro, köptes 2021-01-10 lätt slitage syns på höljet, men annars i fint skick
1300 SEK (eller bud)

Iphone 7, lite små repor men annars i väldigt gott skick, brukt av mormor som främst haft den som hyllprydnad
900 SEK (eller bud)

Iphone 5, ok skick men brukt.
500 SEK (eller bud)

HP-laddare blå: SN86GW36f0Av=
250 SEK

HRM-PRO pulsband från Garmin, använd 2x (sen gick jag och köpte löpklocka istället) rengjord efter båda passen, ligger i original låda, 2 månader gammal från XXL
600 SEK (eller bud)

Kan skicka men helst inte, hämtning föredras. Även mängdköp skulle föredras för att förenkla. All första kontakt sker via tråd, bor centralt i Göteborg. Har inte bråttom på något sätt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Tar gärna Xbox kontrollern för 100kr om den funkar som den ska! Kan hämta den imorgon efter 13:00.

Permalänk
Medlem

Glömde fråga, vad är det som gick fel med gpun? Random svart skärm, streck, etc?

Permalänk
Medlem

Köper gärna Harman Kardon soundbar med bas för 400kr och hämtar om den funkar som den skall

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna plocka upp både soundbaren samt gpun. Kan hämta när det passar dig.

Permalänk
Medlem

Budar 700kr för airpods pro. Kan hämtas på plats

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ecke11:

Jag skulle kunna plocka upp både soundbaren samt gpun. Kan hämta när det passar dig.

Drar tillbaka mitt bud, fick hastigt och lustigt tag i grejer på annat håll. Lycka till med försäljningen.

Permalänk
Medlem

Finns kvitto på AirPods pro? Isåfall budar jag 1000 kr + frakt.

Visa signatur

MOBO: MSI Z370 Gaming Pro Carbon, CPU: Intel i7-8086k with Fractal Design Celsius s36, RAM: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 16GB, GPU: MSI 2080TI Gaming X Trio. Monitor: ASUS MG278Q, CASE: Fractal Design Define S2

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeiNo:

Finns kvitto på AirPods pro? Isåfall budar jag 1000 kr + frakt.

Läste fel på året, 800 kr ändrar jag budet till!

Visa signatur

MOBO: MSI Z370 Gaming Pro Carbon, CPU: Intel i7-8086k with Fractal Design Celsius s36, RAM: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 16GB, GPU: MSI 2080TI Gaming X Trio. Monitor: ASUS MG278Q, CASE: Fractal Design Define S2

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Laptop 2:
X1 Carbon 2018, i5-5200U / 8GB minne / 256gb SSD
4200 SEK (eller bud)

CPUn indikerar 2015, inte 2018

Permalänk
Medlem

Har du en bättre bild på HP laddaren?

Permalänk
Skrivet av 4KUziel:

CPUn indikerar 2015, inte 2018

Visar köpesdatum

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Skrivet av Edgar:

Har du en bättre bild på HP laddaren?

Skicka PM med mailadress så får du bild

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Skrivet av iknight:

Glömde fråga, vad är det som gick fel med gpun? Random svart skärm, streck, etc?

Svart skärm, testade att stoppa in det i en annan dator också, men utan resultat.

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Om ingen ska ha gpun tar jag gärna den, kan hämta idag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Airpods pro, köptes 2021-01-10 lätt slitage syns på höljet, men annars i fint skick
1300 SEK (eller bud)
Läs hela annonsen här

Hur mycket har de används? Tänker då främst på hur mycket batteritiden har minskat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hampen05:

Om ingen ska ha gpun tar jag gärna den, kan hämta idag!

Skippar gpun, so it's all yours!

Permalänk

Xbox kontrollen funkar den som den ska ?
Om ja 100kr +frakt

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Skrivet av richie80:

Hur mycket har de används? Tänker då främst på hur mycket batteritiden har minskat.

Ja du, dom är nästan på dagen ett år gamla, gissar på snittbruk per dag är 60-80min (fortfarande i bruk) aldrig reagerat på att det är dåligt med batteritid, endast använt original laddare. Men kanske finns något test man kan göra?

/V

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Vet inte om du missat min fråga - finns kvitto på AirPods pro? Florerar så mycket fakelurar så är mest därför jag frågar.

Visa signatur

MOBO: MSI Z370 Gaming Pro Carbon, CPU: Intel i7-8086k with Fractal Design Celsius s36, RAM: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 16GB, GPU: MSI 2080TI Gaming X Trio. Monitor: ASUS MG278Q, CASE: Fractal Design Define S2

Permalänk
Skrivet av KeiNo:

Vet inte om du missat min fråga - finns kvitto på AirPods pro? Florerar så mycket fakelurar så är mest därför jag frågar.

Yes, kvittot är från Inet (budet är dock för lågt)

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Yes, kvittot är från Inet (budet är dock för lågt)

Är det magsafe versionen?

Visa signatur

MOBO: MSI Z370 Gaming Pro Carbon, CPU: Intel i7-8086k with Fractal Design Celsius s36, RAM: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 16GB, GPU: MSI 2080TI Gaming X Trio. Monitor: ASUS MG278Q, CASE: Fractal Design Define S2

Permalänk
Skrivet av KeiNo:

Är det magsafe versionen?

När jag läser på så verkar det vara något som släppts typ Oktober 2021, dvs efter jag köpt min, så förmodligen inte i min model (men har ingen magsafe laddare så kan inte testa)

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Ah okey, vad säger du om 900kr+frakt?

Visa signatur

MOBO: MSI Z370 Gaming Pro Carbon, CPU: Intel i7-8086k with Fractal Design Celsius s36, RAM: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 16GB, GPU: MSI 2080TI Gaming X Trio. Monitor: ASUS MG278Q, CASE: Fractal Design Define S2

Permalänk
Medlem

Finns fläktarna kvar?

Permalänk
Medlem

Vad är der för exakt modell på Linksys Velop?

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

/ Victor