Webbläsaren Opera GX får RGB-belysning från Logitech

Permalänk
Melding Plague

Webbläsaren Opera GX får RGB-belysning från Logitech

Det nya samarbetet med stöd för Lightsync RGB ska göra gamers webbsurfande mer lysande med hjälp av en explosion av färger.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Coolt, detta är nåt jag måste testa!

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 3600 @ 4,2 Ghz / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Stealth och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 2x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Logitech G300 / TB: HP PR1101U / Ljud: Logitech Z906 och Arrogant bastard hurricane / Skärm: BenQ GW2470HE / Macbook late 2006 med Ubuntu /

Permalänk
Medlem

Vet inte exakt vad Vivaldi har för funktioner men idén är inte ny i allafall. Känns väl sådär som funktion, men Opera GX har väl de flesta onödiga funktioner redan eller? Har aldrig provat den.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Expertgissare

Tänkte först när jag såg rubriken att alla hemsidor skulle blinka och lysa i färg och takt med datorns RGB-belysning

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Edvin-89:

Tänkte först när jag såg rubriken att alla hemsidor skulle blinka och lysa i färg och takt med datorns RGB-belysning

Haha, det hade varit något det! Vad säger @jreklund, något vi kan implementera här direkt? Blir ju hur festligt som helst, jag lovar.

Permalänk
Medlem

Som vi har längtat...

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Haha, det hade varit något det! Vad säger @jreklund, något vi kan implementera här direkt? Blir ju hur festligt som helst, jag lovar.

#DiscoClockers

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av landmarks:

Haha, det hade varit något det! Vad säger @jreklund, något vi kan implementera här direkt? Blir ju hur festligt som helst, jag lovar.

Om detta kommer före mörkt tema så kommer det bli upplopp

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag längtar tills MS Paints färgpalett får RBG...

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Printscreen:

Om detta kommer före mörkt tema så kommer det bli upplopp

Jag ser mig själv som en modern Marie Antoinette, men byt ut brödet mot mörkt tema och bakelser mot RGB-disco bara.
Iofs slutade det ju ganska huvudlöst, så det kanske inte är en så bra idé

Lite mer on topic så tänker jag att RGB kopplat till webbläsaraktivitet skulle kunna ha några genuint bra funktioner dock, om det var anslutet till exempelvis belysning bakom/runt om skärmen. Tänker lite hur typ Hues Ambilight till TV fungerar, där färgerna skiftar efter vad som visas i bild.

Permalänk
Hedersmedlem

Hade vart coolt om t.ex. F5-knappen pulserade medan sidan laddar för att få fast sken när den laddat klart!

Annars har jag svårt att se poängen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Haha, det hade varit något det! Vad säger @jreklund, något vi kan implementera här direkt? Blir ju hur festligt som helst, jag lovar.

Kanske dags med ett faktiskt darkmode läge för oss användare? Nativelösning utan webbläsarextensions

Visa signatur

Stationär: RTX 4090 OC ASUS | Ryzen 9 5950X | G.Skill Trident Z NEO 3600mhz 32GB | Arctic Liquid Freezer III 360 | Corsair HX1000i | Asus Rog Strix X570-F Gaming | Samsung 990 PRO 2TB | Samsung 980 PRO 2TB | Fractal Design North XL

Jobbdator: MacBook Pro 16" i7 6C, 16GB ram DDR4, AMD Radeon Pro 5300M 4GB

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av landmarks:

Haha, det hade varit något det! Vad säger @jreklund, något vi kan implementera här direkt? Blir ju hur festligt som helst, jag lovar.

Jag hoppar på direkt
På avstängningsknappen då alltså

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av klotim:

Kanske dags med ett faktiskt darkmode läge för oss användare? Nativelösning utan webbläsarextensions

Det finns ju iaf i planerna... https://www.sweclockers.com/forum/trad/1658884-hello-it-det-r...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Märkte detta igår, hela tangentbordet lyste i alla färger sen när p-hubben laddade klart så lyste hela bordet rosa.
Trodde det var nå vajs med LGhub.

Visa signatur

Första PC'n: Compaq Presario CDS 520 - 1994