SweClockers Meet & Geek i Gävle 2022!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

SweClockers Meet & Geek i Gävle 2022!

När jag slutade på SweClockers hade jag en lista på saker jag ville få gjort. En av dessa var att kicka igång Meet & Geek "efter pandemin", men tiden var inte på min sida. Istället fick min efterträdare @Enviro den stora äran att väcka liv i medlemsträffarna och började i Danmark. Nu återvänder Meet & Geek till Sverige, till den plats där det hela startade den 6 juli 2018. Jag pratar så klart om Gävle och La Mancha Steakhouse!

Att jag ännu en gång valde La Mancha är för att lokalen passar perfekt för den här typen av sammankomst. Vårt sällskap får halva lokalen med en lång L-formad bordsrad, ett runt mittenbord och en egen stor golvyta för mingel. Lätt överskådligt och alla möjligheter för alla att umgås med alla. Bilderna kan tala för sig själva. Dessutom behöver jag inte skrika mig hes när det är dags för quiz. För ett sånt blir det – och priser.

  • Vad? Nördigt häng med SweClockers community!

  • Var? Gävle, La Mancha Steakhouse

  • Meny: Klicka här

  • När? Klockan 18:00–00:00+, fredag 8 juli

  • Övrig information: Alla deltagare står själva för mat- och dryckesnota. Aktivitet ingår.

Jag har bokat bord för 30 personer, det lyckades vi fylla sist i Gävle. Blir det högt tryck kan jag försöka få loss fler platser (men kan inget lova!). Skriv i tråden och bekräfta din närvaro, så skriver jag upp dig på listan!

Alla som bekräftar sin närvaro förväntas vara på plats – inga "kanske" eller "jag skriver upp mig även fast jag vet att jag troligtvis inte kan komma". Avboka om du stöter på förhinder! Utebliven får en digital bajsmacka och ledsen min från den som kunde fått bordsplats i ditt ställe.

Bekräftade deltagare (max 30 personer):

  1. @Jacob

  2. @Enviro

  3. @roxkz

  4. @Yatagarasu

  5. @Lojne

  6. @XHI

  7. @Crowwops

  8. @Strelok

  9. @PeanutPowerz

  10. @Zpnk

  11. @landmarks

  12. @trattgunnar

  13. @tsc

  14. @Micke2013-07-24

  15. @Canada_Adde

  16. @Xyborg

  17. @obbeluff

  18. @Enlightener

  19. @emilakered

  20. @Kenneth

  21. @THB

  22. @Trigger

  23. @Yoshman

  24. @Captain Acid

  25. @medbor

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

It's happening! Är orimligt pepp.

Permalänk
Medlem

I'll be there!

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@roxkz klart du ska! Varmt välkommen

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag vet inte varför, men jag kände mig manad att pinga @Dreijer. Meet & Geek i Gävle blir inte komplett om inte du blir utelåst från parkeringshuset fram till klockan 7:00.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Testpilot

@Jacob sign me up!

Ser fram emot att höra vad jag droppat bollen på denna gång 😗

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Jag kommer delta...

Visa signatur

Game PC: Define R5 | Asus Z370-F | i7 8700K | 16GB DDR4 | RX 5700 XT | Seasonic Focus+ 550W
Old Game PC: Antec P180 | Gigabyte MA790X-UD4 | Phenom II X4 960T @ X4 3,6 GHz | 8GB DDR2 | HD7950 | Corsair HX520
Laptop: Asus N56VZ | i7 3610QM | 8GB DDR3 | GeForce GT 650M 2GB

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Jacob:

SweClockers Meet & Geek i Gävel 2022!

Lite långt bort för en annan tyvärr, men jag backar att kalla orten så från och med nu!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

I Danmark? Hur understår du dig!
OT, det var mycket trevligt sist och hoppas ni får det trevligt på fel sida om hallandsåsen

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Yatagarasu:

@Jacob sign me up!

Ser fram emot att höra vad jag droppat bollen på denna gång 😗

Du är för alltid skyldig till att ha glömt bort gratis program-tråden.

Skrivet av Lojne:

Jag kommer delta...

Välkommen!

Skrivet av Alling:

Lite långt bort för en annan tyvärr, men jag backar att kalla orten så från och med nu!

Vaddå, orkar inte Teslan hela vägen upp?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Relik 📜

Vore kul! Men kan inte committa redan nu, får se om platserna gått åt!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Jacob:

Vaddå, orkar inte Teslan hela vägen upp?

Frågan är snarare om jag orkar!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag har lämnat en motion till fullmäktige, den ska behandlas närmaste tiden. Sjukt lockande att äntligen vara i Sverige igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Jag vet inte varför, men jag kände mig manad att pinga @Dreijer. Meet & Geek i Gävle blir inte komplett om inte du blir utelåst från parkeringshuset fram till klockan 7:00.

Haha, uppskattar omtanken! Skall se om det är möjligt för min del, det hade varit riktigt kul!

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Skäggig legend

Spänn fast säkerhetsbältet. Jag joinar.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Skrivet av Alling:

Lite långt bort för en annan tyvärr, men jag backar att kalla orten så från och med nu!

Meet and Geek Gävle är inte långt bort, det är du som är långt bort! ..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@Jacob Count me in, får inte missas!

Permalänk
Medlem

Jag kommer! Även fast jag inte är så aktiv i forumet så kan väl en chans att träffa nytt folk inte skada! 😊👍

Visa signatur

[Ryzen R7 5800X3D] [ASUS TUF GAMING X570-PLUS] [2x16GB Kingston Fury @3733MHz CL16] [Red Devil AMD Radeon™ RX 6750 XT]

Permalänk
Medlem

Jag kommer! Var förbaskat trevligt sist!

Permalänk
Medlem

Minns hur trevligt det var 2018. Får kolla med överbefälhavaren och återkomma, men sugen är man allt!

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Entusiast

Count me in! Var jag med och invigde denna grej så ska jag fan vara med igen!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av medbor:

Jag har lämnat en motion till fullmäktige, den ska behandlas närmaste tiden. Sjukt lockande att äntligen vara i Sverige igen

Skrivet av Garvey:

Minns hur trevligt det var 2018. Får kolla med överbefälhavaren och återkomma, men sugen är man allt!

Lycka till!

Skrivet av Dreijer:

Haha, uppskattar omtanken! Skall se om det är möjligt för min del, det hade varit riktigt kul!

Det tycker jag också! Minus din nattpromenad i Gävle i väntan på parkeringshusets öppnande.

Skrivet av XHI:

Spänn fast säkerhetsbältet. Jag joinar.

Skrivet av Crowwops:

@Jacob Count me in, får inte missas!

Skrivet av PeanutPowerz:

Jag kommer! Var förbaskat trevligt sist!

Skrivet av Zpnk:

Count me in! Var jag med och invigde denna grej så ska jag fan vara med igen!

Ni är alla så varmt välkomna!

Skrivet av Strelok:

Jag kommer! Även fast jag inte är så aktiv i forumet så kan väl en chans att träffa nytt folk inte skada! 😊👍

Meet & Geek startade med syfte att föra nördigt folk samman. Du kommer av helt rätt anledning – välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
DingDongerMcDongface

Kan ju såklart inte missa chansen att återförena Brian Trust, its been too long.

Permalänk
Medlem

Räkna med mig!

Visa signatur
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av landmarks:

Kan ju såklart inte missa chansen att återförena Brian Trust, its been too long.

Brian!

Skrivet av trattgunnar:

Räkna med mig!

Det gör jag!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Vill ju inte vara sämre än sist! Sign me up Scotty!

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av tsc:

Vill ju inte vara sämre än sist! Sign me up Scotty!

Det gör du rätt i, att vara sämre är sällan bra.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Jag anmäler mig denna gång också! (FYI Det är jag som står i ljusblå tröja på bilden) 😋

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Kan ju såklart inte missa chansen att återförena Brian Trust, its been too long.

Kanske kan spela in ’Life of Brain’ när ni ändå håller på, eller ’Pinky and the Brian’

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Micke2013-07-24:

Jag anmäler mig denna gång också! (FYI Det är jag som står i ljusblå tröja på bilden) 😋

Vad kul med så många återvändare. Varmt välkommen!

Skrivet av medbor:

Kanske kan spela in ’Life of Brain’ när ni ändå håller på, eller ’Pinky and the Brian’

Internskämt

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner