Disney + autoplay mellan avsnitt kasst.

Permalänk
Medlem

Disney + autoplay mellan avsnitt kasst.

Varje gång det byter till ett nytt avsnitt, antingen jag klickar mig vidare eller låter nedräkningen sköta bytet, tas helskärmslägen bort, störigt.
Nån annan som har det så?
Kollar på pc med chrome.

Permalänk
Medlem

Disney+ är billig för att få 4k, 4 skärmar och möjligheten att ladda ner Filmer. Det betyder att Disney blir lätt överbelastad. Då och då runt kl 7-9 på helger så kraschar Disney, det står bara och tuggar…
Det kan hjälpa med vpn har jag hört

Visa signatur

𝙙𝙖𝙩𝙤𝙧 Fractal Meshify C|AMD 9 7950X|RTX 3090 TI 24G|ASUS ROG STRIX X670E|32gb DDR5 RAM|Corsair 1200W
𝙡𝙖𝙥𝙩𝙤𝙥 ROG Zephyrus M16 rtx3070ti|Macbookpro M1pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samnils22:

Disney+ är billig för att få 4k, 4 skärmar och möjligheten att ladda ner Filmer. Det betyder att Disney blir lätt överbelastad. Då och då runt kl 7-9 på helger så kraschar Disney, det står bara och tuggar…
Det kan hjälpa med vpn har jag hört

Osäker om det beror på det.
Har aldrig problem med det du säger, funkar fint för mig överlag.
Snackade faktiskt med deras kundservice sen, och dom fick samma problem, så det gick vidare till tekniker och dom skulle återkoppla till mig.
Får se vad det kan vara.

Permalänk
Medlem

Har inte haft just det problem, däremot så funkar inte resume funktionen bra.
Vet inte om det har med min TV att göra. Oftast så sker det efter att skärmsläckaren varit igång, men även ibland när man byter till och tillbaka från en annan app i TV. Har androidTV som OS

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk
Medlem

Jag kör med appen från MS store. Web versionen stöder inte dts så jag kör med appen och har inga problem med att det minimerar.

Visa signatur

It's out there
P4C800 Deluxe|2.6@3.2|4x256MbPC3200|2-2-2-5|Club3D ATi Radeon 9800Pro|http://service.futuremark.com/compare?2k1=7108213

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xarion:

Jag kör med appen från MS store. Web versionen stöder inte dts så jag kör med appen och har inga problem med att det minimerar.

Har missat att det finns en App med, skall kolla in det, tack.

Permalänk
Medlem

Jag kollar med Edge och där försvinner helsärmsläget också mellan avsnitten :/ Det har inte alltid varit så, vet inte när det började dock.

Visa signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX 3080 10GB GAMING OC V2.0 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍ Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍ Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefan_JL:

Jag kollar med Edge och där försvinner helsärmsläget också mellan avsnitten :/ Det har inte alltid varit så, vet inte när det började dock.

Ja ok, där ser man.
Jag fick svar från supporten, som visste inte vad som var fel, men erkände att det var fel och hoppades att dom skulle lösa det snart typ.
Jag testade Windows appen, men den buggade så mycket så det var kasst med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bowman99:

Ja ok, där ser man.
Jag fick svar från supporten, som visste inte vad som var fel, men erkände att det var fel och hoppades att dom skulle lösa det snart typ.
Jag testade Windows appen, men den buggade så mycket så det var kasst med.

Jag satt just och tänkte om jag skulle testa appen men skippar det nu om den var så dålig Bra att supporten erkände felet👍

Visa signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX 3080 10GB GAMING OC V2.0 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍ Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍ Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11