Söndagsmatiné: Doom körs i Doom

Permalänk
Melding Plague

Söndagsmatiné: Doom körs i Doom

Spelklassikern från 1993 har körts på alla möjliga otippade enheter. Den här gången sker upplevelsen inifrån spelet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Moderator
Forumledare

”Yo dawg, we heard you liked doom…”

Ännu än vinst för ”för att det går” mentaliteten ❤️

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Log som ett barn på julafton då jag hörde Asteroids med DOOM-ljuden.

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem

Doomception!

Alltid kul att se nya sätt att köra Doom på... tror säkert att man om 50 år kommer fortfarande hitta nya sätt att få igång spelet på konstig hårdvara och konstiga sätt...

Permalänk
Medlem

Detta och på en miniräknare….you can run the bloody damn tving on everything ☠️

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Ok, men kan Doom köra Crysis?

Permalänk
Medlem

Must go deeper: Doom i Doom i Doom.

Permalänk
Medlem

Jag saknade alltid Doom när jag spelade Doom 2, men det här var en lösning jag aldrig kunde föreställt mig.

Permalänk

Inception? Mood!