Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem

Köpa 2x 3060ti, 3070 alt 3080

Tjena jag och brorsan vill uppdatera våra grafikkort från 1070 till några värstingar för att köra cod Warzone på hög grafik. Vet att tradera finns men orkar inte sitta och veva med andra budare. Finns det någon som har 2 kort till ett bättre pris? Vi kan hämta eller köpa med frakt till rätt pris omgående.

Mvh sharky

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett Asus rog strix rtx 3080 oc 10gb till salu om det är av intresse? riktigt grymt kort, både tyst och svalt och extrem prestanda. rgbn går att stänga av ifall man inte gillar det.

mvh

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Skickat pm

Permalänk
Permalänk

SKickade ett pm angående ett rtx 3060 ti:)

Permalänk

Har ett helt ny oöppnad i kartong msi GeForce rtx 3070 ti ventus 3x oc 8gb gddr6x ny pris ca 9000 jag tänker runt 7000 kanske snabb. Affär kvitto finns me

Permalänk

Säljer ett RTX 3070 gaming x för 4500kr. En massa garanti kvar. Se min annons

Visa signatur

OLED77C44LA || RTX 5090 Astral OC || 7800x3d || switch oled @ 1.2 ghz/2.1 ghz/2000mhz

Permalänk

Har en MSI RTX3080 suprim X, säljes för 7500.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sharky93:

Tjena jag och brorsan vill uppdatera våra grafikkort från 1070 till några värstingar för att köra cod Warzone på hög grafik. Vet att tradera finns men orkar inte sitta och veva med andra budare. Finns det någon som har 2 kort till ett bättre pris? Vi kan hämta eller köpa med frakt till rätt pris omgående.

Mvh sharky

Läs hela annonsen här

Ursäkta om jag missuppfattat trådstarten men menar du att du vill köpa två stycken grafikkort för totalt 7000kr
Känns som det skulle bli väldigt svårt med tanke på att ett vanligt 3060 utan TI brukar kosta 4-5000 begagnat fortfarande :/