Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

mp3spelare.nu

Någon som handlat där tro? Har det fungerat fläckfritt? Har iaf beställt en mp3-spelare där och jag ville meddela dom att dom kunde radera min order omgående om dom inte hade spelaren på lager.

Men mailar man till info@mp3spelare.nu så blire ett;

----- The following address(es) had permanent fatal errors -----
<info@mp3spelare.nu>; originally to info@mp3spelare.nu (unrecoverable error)
The host 'mp3spelare.nu' is unknown or could not be looked up

Och nu har det snart gått 24 timmar och problemet är fortfarande inte åtgärdat. Lite konstigt kan tyckas...

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk
Medlem

Kan ju vara en grej för att man inte skall kunna avbeställa, ungeför som Gtek gör (verkar så iaf, de svarade inte på mina 10 mail)
ja eller. vem vet...
kolla om de har någon telefon eller annan adress..

Visa signatur

AMD Ryzen 7600X3D
MSI Pro X670-P WiFi
Kingston Fury Beast Black DDR5 6000Mhz 64GB (KF560C36BBEK264)
Kingston KC3000 PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD 2TB
Be Quiet! Pure Rock 2 Black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axzell
Kan ju vara en grej för att man inte skall kunna avbeställa, ungeför som Gtek gör (verkar så iaf, de svarade inte på mina 10 mail)
ja eller. vem vet...
kolla om de har någon telefon eller annan adress..

Finns ingenting sånt ...

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk
Medlem

Argh, jag blir tokig!
Vågar inte beställa den någon annanstans. Vill inte riskera att få dubbla spelare...
Lagom seriöst företag som på nästan 48 timmar inte ser till så att mailen fungerar.

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk

Shit, finns ju sedan ett tag tillbaka mp3spelare.com men .nu!?!
Är det ingen hejd på det hela?

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Ta kopia på de mail du skickat och beställ på annat företag!

Visa signatur

4800X2, 65w, NF570 SLI, Asus P
2x1024mb XMX6400CL5
Msi 8600GT @650@1700, Stockkyl.

Permalänk
Medlem

Ja, då kom iaf mp3-spelaren till slut. Avsändare: Jens Of Sweden AB. Verkar som att mp3spelare.nu (som endast säljer JOS-produkter) ägs av Jens Of Sweden?

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk
Medlem

Jensofsweden skickar bara till återförsäljare och säljer inget själv
//BigMan
Jos support crew

Permalänk
Medlem

Väldigt konstigt att paketet kom direkt ifrån Jens Of Sweden AB då.

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk
Medlem

Var det inte mp3spelare.nu som annonserade i DirectConnect-hubbar? Låter ju som ett väldigt seriöst företag, verkligen.

Det du säger med att paketet kom från JOS, menar du då att det stod JOS som avsändare eller som returadress? Tror jag ska hålla mig borta från JOS om de nu har så stor koppling till mp3spelare.nu.

Visa signatur

Väskan: Apple PowerBook 12" 1,33GHz 768Mb RAM 80GB HDD
Skrivbordet: P4 2,4GHz, 768 Mb RAM, 120GB HDD, Radeon 9600
Jeansfickan: iPod Mini - SonyEricsson T68i

Permalänk
Medlem

Det där tror jag inte en sekund på
Klart JOS leverar säkert till dom men den kan ha skickats direkt från JOS för att spara tid

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bigman
Det där tror jag inte en sekund på
Klart JOS leverar säkert till dom men den kan ha skickats direkt från JOS för att spara tid

Du får tro precis vad du vill.

Avsändaren på paketet är iaf Jens Of Sweden AB, samt deras adress. Står tom Jens nånting som kontaktperson. Och inte någonstans står det något om mp3spelare.nu eller dylikt.

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk
Medlem

Ska ta mig ett snack med Jens så fort jag får tag på han så du kan få ditt svar...
//BigMan
Jos support crew

Permalänk
Medlem

Har även mailat support@jensofsweden.com och frågat efter lite uppgifter om just mp3spelare.nu (Borde dom ju känna till eftersom dom säljer sina varor dit) . Men efter 3 dygn har jag inte fått svar...

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk
Medlem
Citat:

Det där tror jag inte en sekund på

Skulle han ljuga då menar du?
I alla fall, detta bevisar att man borde inte köpa mp3spelare över nätet.

Permalänk
Medlem

Varför inte köpa mp3spelare på nätet? Jag är absolut inte negativ till www.mp3spelare.nu (Om man bortser ifrån att det inte går att få kontakt med dom).

Snabb leverans och ett väldigt lågt pris!

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk
Medlem

Kan bero på att Crew är på Gotland och promotar spelaren
Sen är det semester tider samtidigt....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av l-boy
Har även mailat support@jensofsweden.com och frågat efter lite uppgifter om just mp3spelare.nu (Borde dom ju känna till eftersom dom säljer sina varor dit) . Men efter 3 dygn har jag inte fått svar...

Permalänk
Medlem

mp3spelare.nu
mp3spelare.se
hmm?
det lär väl sluta med att nån stämmer den andre?

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk

Testa att maila dom igen och funkar det inte så är det din mailserver som e trasig och inte deras.

För det går jättefint att slå upp MX record på dom och det IP't svarar på SMTP...

Visa signatur

Allmänt virrig.

Permalänk
Medlem

Tja, underligt om det nu går att skicka mail till alla adresser utom just den.
Pröva själv att skicka till info@mp3spelare.nu, du lär få ett fel-meddelande direkt.

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk

Testade just att koppla upp mig mot deras mailserver och det var inga problem att fylla i mottagar adress... (dock lät jag bli att skicka nån data... men felet du får är ju att din mailserver inte lyckas hitta nån MX för domänen, vilket jag lyckas med aldeles utmärkt...)

Visa signatur

Allmänt virrig.

Permalänk
Gäst

Jens Of Sweden har inget som helst samröre med mp3spelare.nu eller .com. Jens Of Sweden AB äger, förvaltar och säljer produkter inom Jens Of Sweden varumärket. Ibland skickar vi produkter direkt från vårt lager till slutkunder via våra återförsäljare. Allt detta för att du som kund ska få snabbare service.

Om du har synpunkter, både negativa och positiva om våra återförsäljare så är vi tacksamma om dessa e-mailas till tips@jensofsweden.com.

Bästa hälsningar

Teamet på Jens Of Sweden

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Om ni undrar varför användaren JOS-JensofSweden är satt till Guest så är det för att vi tagit bort en av JensOfSwedens användare. Rikta eventuella frågor och kommentarer till mig via mail.

Visa signatur