Skyshowtime, kan inte komma åt innehållet.

Permalänk
Medlem

Skyshowtime, kan inte komma åt innehållet.

Jag registerade mig på Skyshowtime igår, den för halva priset. De testdrog 10kr på mitt kreditkort. Men när jag loggar in på mitt konto och ska se nåt så får jag bara upp en sida som vill att jag ska registrera mig, och då för fulla priset. Oavsett om jag provar på dator, iPhone eller iPad. Har inte hört nåt från supporten heller.
Är den inte igång än? Som jag förstått det så lanserades den för två dagar sedan i Sverige. Nån annan som lyckats eller inte?

Visa signatur

MSI X670E Gaming Plus, AMD Ryzen 7 7800X3D
AMD XFX Radeon RX 7800 XT Speedster MERC 319 Black,
32GB Corsair vengeance 6000MHz CL30, Arctic Freezer III 280
Samsung Odyssey G7 Neo "32
Phanteks XT Pro Ultra chassi. OpenSuse Tumbleweed Linux/Windows 11.

Permalänk
Medlem

Kom och tänka på att i normala fall när man registrerar sig på en streamingtjänst så får man ju tillgång till innehället samma sekund man betalat.

Visa signatur

MSI X670E Gaming Plus, AMD Ryzen 7 7800X3D
AMD XFX Radeon RX 7800 XT Speedster MERC 319 Black,
32GB Corsair vengeance 6000MHz CL30, Arctic Freezer III 280
Samsung Odyssey G7 Neo "32
Phanteks XT Pro Ultra chassi. OpenSuse Tumbleweed Linux/Windows 11.

Permalänk
Medlem

Det har fungerat bra för mig förutom att välkomstmail och mail för att bekräfta e-post har varit fördröjt måånga timmar så dom har nog lite inkörningsproblem.

Permalänk

Tjo
Nån som vet hur många som man kan titta på ett konto samtidigt?
//DK

Permalänk
Medlem
Skrivet av egon2003:

Det har fungerat bra för mig förutom att välkomstmail och mail för att bekräfta e-post har varit fördröjt måånga timmar så dom har nog lite inkörningsproblem.

Ja, helt klart har de det. Jag har suttit och chattat med supporten i en halvtimma. De säger att jag inte aktiverat kontot. Provat tre olika kreditkort (som naturligtvis har pengar). Testdragningen på korten fungerar, men själva abonnemangsavgiften dras inte. Så kontot blir aldrig aktiverat. Nåja, jag testar igen nästa månad innan de tar bort kampanjen om halva priset. Då kanske de fixat det..

Visa signatur

MSI X670E Gaming Plus, AMD Ryzen 7 7800X3D
AMD XFX Radeon RX 7800 XT Speedster MERC 319 Black,
32GB Corsair vengeance 6000MHz CL30, Arctic Freezer III 280
Samsung Odyssey G7 Neo "32
Phanteks XT Pro Ultra chassi. OpenSuse Tumbleweed Linux/Windows 11.

Permalänk
Medlem

När jag fixade det gjorde dom en testdragning på 10 kr först och sen fick jag upp en ny på 39,50 kr, man måste göra båda.
Vet inte varför dom har gjort det så dumt.

Permalänk

De drog 2x 39,50 på mitt konto, när jag skapade kontot.

Skumt
//DK