Nya erbjudanden i Komplett Geek Week

Prisjakt är helt förstörd?!

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av tintinj:

Jag förstår inte hur tekniksidor INTE ställer Prisjakt mot väggen och totalförstör dem ifall de inte svarar sanningsenligt på allt.
<Uppladdad bildlänk>

Sverker har gått i pension men han kanske kan ta ett frilansuppdrag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JaneDoe:

Gick själv över till Pricerunner för över ett år sedan. Tyckte Pricerunner var skit också tidigare men tycker nu tvärtom. Kan exkludera butiker jag inte vill prisbevaka och så kan jag enkelt se vilken butik som står för varje prisdropp i prishistoriken.

Tack för info, skall prova Pricerunner igen ett tag.

Permalänk
Medlem

Jag börjar bli riktigt trött. Classic prisjakts prishistorik på de flesta produkter har blivit förstörd de senaste månaderna. De förstör classic prisjakt långsamt men säkert.

Permalänk
Medlem

Jag har inte haft nå stora problem med nya prisjakt, men så använder jag väl inte det så ofta ändå o har inte heller följt med i eran diskussion alls, fast nu idag märkte jag att det inte går att sortera efter pris per TB på hårddiskar o liknande. Märkligt att det inte finns kan man ju tycka, så ja nu gick väl även jag över till classic istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurrrra:

Jag har inte haft nå stora problem med nya prisjakt, men så använder jag väl inte det så ofta ändå o har inte heller följt med i eran diskussion alls, fast nu idag märkte jag att det inte går att sortera efter pris per TB på hårddiskar o liknande. Märkligt att det inte finns kan man ju tycka, så ja nu gick väl även jag över till classic istället.

Du kan ju prova skriva feedback och tala om att det är en funktion som borde finnas. Jag har efterfrågat funktion vid två tillfällen och inom ett par dagar har de fixat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Prisjakt är experter på förändring för förändringens skulle. Den här gången pajade de listor totalt, prisoptimering finns inte, jämförsidan markerar inte skillnader, knappar har bytts ut mot ren text som är svårare att se och annat trams.

Men på plussidan är egenskaper nu i två kolumner... wooo

Lägg till den här kakan så borde ni få auto-redirect till den gamla sidan:
https://i.imgur.com/Qs2JcXX.png

Tack för den, fungerar fortfarande fint

Permalänk
Medlem

Tragiskt att många här har accepterat nya Prisjakt och att denna tråd blir mindre och mindre aktivitet på. Prisjakt har för varje dag förstört gamla Prisjakt så att det inte ska märkas. Redan nu har prishistorik på gamla Prisjakt sabbats av deras utvecklare. Den nya Prisjakt är så usel så att den är oanvändbar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Tragiskt att många här har accepterat nya Prisjakt och att denna tråd blir mindre och mindre aktivitet på. Prisjakt har för varje dag förstört gamla Prisjakt så att det inte ska märkas. Redan nu har prishistorik på gamla Prisjakt sabbats av deras utvecklare. Den nya Prisjakt är så usel så att den är oanvändbar.

Krävs väl att någon startar en ny tjänst, eller om Pricerunner är något att ha. Classic Prisjakt fungerar för mig när jag letar något, men jag är främst intresserad av bäst pris just då, använder inte prishistorik speciellt mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CymbalCrasher:

Krävs väl att någon startar en ny tjänst, eller om Pricerunner är något att ha. Classic Prisjakt fungerar för mig när jag letar något, men jag är främst intresserad av bäst pris just då, använder inte prishistorik speciellt mycket.

Tycker att buggy.nu skulle börja indexera nuvarande varor istället...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Accepterat och accepterat. Jag använder fortfarande Classic, men eftersom de inte verkar bry sig ser jag ingen mening med att klaga rätt ut i tomma intet…

Permalänk
Medlem

Kör också fortfarande classic. Ändå intressant att den nya sidan kom i mars 2019 eller kanske tom tidigare, och då kom även classic.prisjakt.nu som still going strong 3,5 år senare.
Får inga mail sen länge när prissänkningar skett på produkter jag bevakar, men det var meningslöst i slutändan ändå med alla skojarföretag som tillåts vara med.
Hur länge har det stått "Dela gärna feedback runt saker du saknar på nya Prisjakt här" i den gula bannern längst upp? Jag känner inte igen det, bara det övriga som står att det är gamla prisjakt osv.

Permalänk
Medlem

.