Vad tänker ni på när jag säger "Lenovo"?

Permalänk
Medlem

Kinaskit.

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Patentstöld, statsstöd av en diktatur, slavarbete, aktiv påverkan mot västerländska fria länder.

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

TwitchCon

Visa signatur

flippy @ Quakenet

Permalänk
Medlem

Dåliga skärmar, både på laptops och monitorer

Permalänk
Medlem

Laptops?

Permalänk
Medlem

X1, skulle aldrig köpa något annat (när det gäller laptops).

Permalänk
Medlem

Hörni.

Det är en tråd från 2018, jag tror Lenovo har fått det dem ville och att återuppliva en fyra år gammal tråd för att skälla på Storebror känns meningslöst...

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Digital fyndjägare

Vet inte varför men...

Handkräm..

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

Stabila datorer som inte ser roliga ut men levererar kvalitet.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Thinkpad <3

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Arbetslaptops som faktiskt går att laga.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk

Vi provar med min fråga igen, vilket var anledningen till att ni nu skriver i en supergammal tråd (med spännande ändå).

* Seeeent på gröten med denna kommentar. System Update från Lenovo ersätter helt den där dyng...det där andra programmet eller? Är ändå bara systemuppdateringarna jag vill åt. *

Någon som vet? Gör annars ny tråd.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X // BeQuiet Pure Rock // ASUS TUF OC 3060 Ti // ASUS B450-F (I) // 2 x 16Gb DDR4 Kingston Fury CL16 3600 // LG 27GL83a // 512Gb Samsung 860 EVO (System) 1Tb Samsung NVMe 980 3500mb/s EVO (Övrigt) // Fractal Design Define C // Corsair K55 RGB Pro // Nån trådlös, sjavig mus från Kjell & Co. Windows 11 Home. Macbook Pro M1 13" 8/256, MacOS Sonoma

Permalänk
Medlem

Kina, Spyware, Företagsdatorer

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av spacedebree:

Vi provar med min fråga igen, vilket var anledningen till att ni nu skriver i en supergammal tråd (med spännande ändå).

* Seeeent på gröten med denna kommentar. System Update från Lenovo ersätter helt den där dyng...det där andra programmet eller? Är ändå bara systemuppdateringarna jag vill åt. *

Någon som vet? Gör annars ny tråd.

Gör en ny tråd och skriv där ut vad du menar med "det där andra programmet" istället för att leta upp en gammal tråd som handlar om något helt annat.

Permalänk
Medlem

Hemkonsument - billigt och plastigt.

Business - bra laptops.

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980 2-way SLI

Permalänk
Skrivet av spacedebree:

Seeeent på gröten med denna kommentar. System Update från Lenovo ersätter helt den där dyng...det där andra programmet eller? Är ändå bara systemuppdateringarna jag vill åt.

Seeeent på gröten med denna necro också. Tråden är från sent 2018. 😁

Permalänk
Skrivet av Det Otroliga Åbäket:

Seeeent på gröten med denna necro också. Tråden är från sent 2018. 😁

Jag är imponerad av mig själv. 😀

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X // BeQuiet Pure Rock // ASUS TUF OC 3060 Ti // ASUS B450-F (I) // 2 x 16Gb DDR4 Kingston Fury CL16 3600 // LG 27GL83a // 512Gb Samsung 860 EVO (System) 1Tb Samsung NVMe 980 3500mb/s EVO (Övrigt) // Fractal Design Define C // Corsair K55 RGB Pro // Nån trådlös, sjavig mus från Kjell & Co. Windows 11 Home. Macbook Pro M1 13" 8/256, MacOS Sonoma

Permalänk
Medlem

Otroligt bra och prisvärda gaming-laptops

Visa signatur

Lenovo Legion 5 15" - AMD Ryzen™ 7 5800H - Nvidia GeForce RTX 3070 (W)130 - 16 GB DDR4 3200MHz - M.2 PCIe NVMe SSD 1000 GB - ASUS VG259QM 240hz

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk

Att jag saknar ibm....

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem

Har ingen personlig erfarenhet men en kollega på jobbet har flera gånger sagt att han aldrig mer kommer att köpa något från Lenovo igen. Han har haft flera problem med sin telefon och surfplatta.

Permalänk
Medlem

Sämsta datorerna vi haft på företaget jag jobbar på. Gick inte en vecka utan att det var massiva problem med att skärmar blev svarta, blinkade osv osv. Sista är som tur var bortbytt nu. Kommer aldrig mer bli Lenovo.

Permalänk
Medlem

Nae, följt av spyware.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SFF:

Har ingen personlig erfarenhet men en kollega på jobbet har flera gånger sagt att han aldrig mer kommer att köpa något från Lenovo igen. Han har haft flera problem med sin telefon och surfplatta.

Undrar hur många som verkligen håller på sådant. Blir rätt snävt med alternativ efter ett tag.

Permalänk
Medlem

Mediokra laptops till bra pris. Probably it.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av spacedebree:

Seeeent på gröten med denna kommentar. System Update från Lenovo ersätter helt den där dyng...det där andra programmet eller? Är ändå bara systemuppdateringarna jag vill åt.

Haha du väckte liv i tråden iallafall !

Permalänk
Skrivet av Yorgo_:

Haha du väckte liv i tråden iallafall !

Haha - ja tydligen!

(och för den som av något okänd anledning är intresserad, så slängde jag ut Lenovo Vantaget och kör ny Lenovo System Update istället). Hörde jag pennor jobba mot pappret? Nej.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X // BeQuiet Pure Rock // ASUS TUF OC 3060 Ti // ASUS B450-F (I) // 2 x 16Gb DDR4 Kingston Fury CL16 3600 // LG 27GL83a // 512Gb Samsung 860 EVO (System) 1Tb Samsung NVMe 980 3500mb/s EVO (Övrigt) // Fractal Design Define C // Corsair K55 RGB Pro // Nån trådlös, sjavig mus från Kjell & Co. Windows 11 Home. Macbook Pro M1 13" 8/256, MacOS Sonoma

Permalänk
Skrivet av ttiinnoo:

Sämsta datorerna vi haft på företaget jag jobbar på. Gick inte en vecka utan att det var massiva problem med att skärmar blev svarta, blinkade osv osv. Sista är som tur var bortbytt nu. Kommer aldrig mer bli Lenovo.

Körde ni Thinkpads eller något annat?
Jag har mycket goda erfarenheter av T-, X- och W-serierna och har fortfarande en gammal X20x som lekmaskin för operativsystem jag vill köra fysiskt snarare än i en VM.