Permalänk
Medlem

football manager 2023

Någon som köpt senaste upplagan av FM23? Den har release idag. När jag var yngre så brukade jag spela FM frekvent, spelade 2008-2015 ca sen tappade jag suget och la av. Förra året testa jag touch versionen på surfplattan och blev hooked och går i tankebanorna att införskaffa senaste upplagan nu när bl.a CL är licenserad. Någon som hunnit spela? Vad tycker ni isåfall? Har ni hittat bra deals på spelet eller ska man invänta black friday för att se om det går att få den billigare?

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk

Finns på pc-gamepass, så vill du testa och inte har gamepass sedan tidigare så kan det finnas öppningserbjudande. Gjorde det förr i alla fall, typ 10 spänn för 1 månad. Jag har inte laddat ner FM 2023 därifrån ännu, men ska göra det så småningom, ett nytt FM är alltid ett måste att nöta under en längre tid:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av James Ulrich:

Finns på pc-gamepass, så vill du testa och inte har gamepass sedan tidigare så kan det finnas öppningserbjudande. Gjorde det förr i alla fall, typ 10 spänn för 1 månad. Jag har inte laddat ner FM 2023 därifrån ännu, men ska göra det så småningom, ett nytt FM är alltid ett måste att nöta under en längre tid:D

Funkar det även för Mac? Har inte provat game pass innan!

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Skrivet av underwatch:

Funkar det även för Mac? Har inte provat game pass innan!

Det törs jag inte svara på, men min första tanke är väll att det inte gör det tyvärr. Nästa steg är väll kanske att kolla om det går att köra via tex Geforce now. Typ kolla om det funkar att spela ett köpt FM från steam via Geforce now till din Mac.

Nu kanske jag fattade lite fel, jag tippsade bara om geforce now om det nu är så att FM inte funkar alls på MAC! Så glöm det sista jag skrev om FM funkar:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av James Ulrich:

Det törs jag inte svara på, men min första tanke är väll att det inte gör det tyvärr. Nästa steg är väll kanske att kolla om det går att köra via tex Geforce now. Typ kolla om det funkar att spela ett köpt FM från steam via Geforce now till din Mac.

Nu kanske jag fattade lite fel, jag tippsade bara om geforce now om det nu är så att FM inte funkar alls på MAC! Så glöm det sista jag skrev om FM funkar:)

Jag skaffade game pass ultimate och tänkte att jag borde kunna köra FM23 via cloud gaming, och det var inga konstigheter men jag får upp konsolversionen som är avskalad. Vet du hur man gör för att få fram PC-versionen i cloud gaming? Eller det kanske inte går

Visa signatur

if young metro don't trust you