Telia/Telenor/Bahnhof-Black week abonnemang. Frågor om prismatchning osv.

Permalänk
Medlem

Hej och välkommen till Telia!
Vad kan jag hjälpa dig med?

Jag skrev 12:23: Hej jag vill ta del av ert black friday erbjudande på fiber 500/500 för 299kr

Telia skrev 12:24: Hej! Är det ett nytt bredband du vill teckna? För jag ser att du redan har ett idag, och jag kan inte lägga in kampanjen på befintliga abonnemang. Utan det är bara vid nyteckningar som det gäller

Jag skrev 12:25: Ni kan lägga in den på befintliga kunder, flera kunder som fått erbjudandet, kolla du internt är du snäll.

Jag skrev 12:25: Det är på min befintliga förbindelse det gäller.

Telia skrev 12:26: Nej, det kan vi inte göra är jag rädd

Jag skrev 12:26: Jag är helt säker på att det går, annars vill jag säga upp mitt abonnemang och teckna ett nytt med erbjudandet.

Telia skrev 12:28: Beklagar verkligen men det går inte. Sen är du förstås fri att säga upp bredbandet om du vill, men det har ju trettio dagars uppsägningstid så det kommer ju inte vara så gynnsamt då denna kampanjen bara gäller i en vecka.

Jag skrev 12:29: Vet flertalet kunder som fått erbjudandet så det är ju konstigt att ni kan sålla mellan kunder om vem som får ta del av erbjudandet och inte

Telia skrev 12:30: Jag kan garantera dig att ingen kund har fått vår black friday-kampanj om de inte har nytecknat det. Det är nämligen ingenting där jag kan bestämma att någon får det och någon annan blir utan, det är förinlagt i systemen vi jobbar i. Så ligger det ett befintligt bredband där så finns helt enkelt inte kampanjen inlagd för oss att välja. Och så är det för precis alla handläggare. Det är inte så att jag personligen skulle tjäna något på att neka dig en kampanj, det är snarare helt tvärtom

Jag skrev 12:31: #19818757

Jag skrev 12:31: sida efter sida av folk som får ta del av det

Jag skrev 12:31: jag får ringa in och hota med uppsägning då

Telia skrev 12:32: Ja, det är väl ditt alternativ i så fall. Annars kan jag koppla dig till uppsägningsavdelningen direkt om du vill.

Jag skrev 12:33: Ja tack

Telia skrev 12:33: Jag flyttar dig till en annan rådgivare, detta kan dröja en liten stund

Sitter och väntar på uppsägnings avdelningen nu.... får se hur det går

EDIT:

Telia skrev 12:47: Välkommen, jag heter Michael. Ett ögonblick så ska jag läsa igenom ditt ärende.

Telia skrev 12:47: Hej, om jag kan ringa dig skall vi lösa ett erbjudande på bredband 500/500. Vilket nummer kan jag nå dig på?

12:47 ringde Michael upp mig och sa det löser vi, du har det från 1 December, ha en go dag. Samtalet varade i 22 sekunder.

Visa signatur

Tar gärna emot tips på roliga couch co-op PS5 spel!

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på att hoppa på Telia som ny kund i och med deras erbjudande fiber 500 Mbit/s och TV bas för 299 kr i månaden. Lär nog få skiljas från TV-delen nästa år när det är dags för förnyelse dock Men fortfarande ett bra pris för endast fiberuppkopplingen.

De trycker ner en router och en TV box i halsen på mig när jag försöker beställa, som verkar kosta 0 kr. Vet ni om detta är något jag leasar från dem (och som då behöver ställas tillbaka i framtiden)?

Jag har redan en TV-box jag är nöjd med (AppleTV 4k) och ett mesh system (Deco M9+). Kommer Telias tjänster vara kompatibla med detta eller kommer jag tvingas byta ut systemet?

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Jag har valt att teckna Telia 500/500. Hade hellre haft 250/250 Bahnhof för samma peng, men de är omöjliga att ha att göra med.
Sa upp Bahnhof för en vecka sen ungefär så det är Telia-inkoppling 12/12, Itux-stadsnät (GBG). Får väl använda den där routern som någon form av dörrstopp.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Holmgren3n:

Hej och välkommen till Telia!
Vad kan jag hjälpa dig med?

Jag skrev 12:23: Hej jag vill ta del av ert black friday erbjudande på fiber 500/500 för 299kr

Telia skrev 12:24: Hej! Är det ett nytt bredband du vill teckna? För jag ser att du redan har ett idag, och jag kan inte lägga in kampanjen på befintliga abonnemang. Utan det är bara vid nyteckningar som det gäller

Jag skrev 12:25: Ni kan lägga in den på befintliga kunder, flera kunder som fått erbjudandet, kolla du internt är du snäll.

Jag skrev 12:25: Det är på min befintliga förbindelse det gäller.

Telia skrev 12:26: Nej, det kan vi inte göra är jag rädd

Jag skrev 12:26: Jag är helt säker på att det går, annars vill jag säga upp mitt abonnemang och teckna ett nytt med erbjudandet.

Telia skrev 12:28: Beklagar verkligen men det går inte. Sen är du förstås fri att säga upp bredbandet om du vill, men det har ju trettio dagars uppsägningstid så det kommer ju inte vara så gynnsamt då denna kampanjen bara gäller i en vecka.

Jag skrev 12:29: Vet flertalet kunder som fått erbjudandet så det är ju konstigt att ni kan sålla mellan kunder om vem som får ta del av erbjudandet och inte

Telia skrev 12:30: Jag kan garantera dig att ingen kund har fått vår black friday-kampanj om de inte har nytecknat det. Det är nämligen ingenting där jag kan bestämma att någon får det och någon annan blir utan, det är förinlagt i systemen vi jobbar i. Så ligger det ett befintligt bredband där så finns helt enkelt inte kampanjen inlagd för oss att välja. Och så är det för precis alla handläggare. Det är inte så att jag personligen skulle tjäna något på att neka dig en kampanj, det är snarare helt tvärtom

Jag skrev 12:31: #19818757

Jag skrev 12:31: sida efter sida av folk som får ta del av det

Jag skrev 12:31: jag får ringa in och hota med uppsägning då

Telia skrev 12:32: Ja, det är väl ditt alternativ i så fall. Annars kan jag koppla dig till uppsägningsavdelningen direkt om du vill.

Jag skrev 12:33: Ja tack

Telia skrev 12:33: Jag flyttar dig till en annan rådgivare, detta kan dröja en liten stund

Sitter och väntar på uppsägnings avdelningen nu.... får se hur det går

EDIT:

Telia skrev 12:47: Välkommen, jag heter Michael. Ett ögonblick så ska jag läsa igenom ditt ärende.

Telia skrev 12:47: Hej, om jag kan ringa dig skall vi lösa ett erbjudande på bredband 500/500. Vilket nummer kan jag nå dig på?

12:47 ringde Michael upp mig och sa det löser vi, du har det från 1 December, ha en go dag. Samtalet varade i 22 sekunder.

Telia är ett skämt.

Permalänk
Medlem

Litet knep från en som jobbat på telia kundtjänst. Är det mycket kö till en specifik del av kundtjänsten så testa några olika knapval, typ till mobil istället för fasta tjänster. Spela dum när du kommer fram och säg att du ringer för bredband så kommer de skicka över dig till den kundtjänsten. När kundtjänst skickar över till annan del av kundtjänst går man förbi kön. Detta funkade 2017 när jag jobbade så ingen garanti för att det funkar nu men värt att testa.

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Onion:

Jag är sugen på att hoppa på Telia som ny kund i och med deras erbjudande fiber 500 Mbit/s och TV bas för 299 kr i månaden. Lär nog få skiljas från TV-delen nästa år när det är dags för förnyelse dock Men fortfarande ett bra pris för endast fiberuppkopplingen.

De trycker ner en router och en TV box i halsen på mig när jag försöker beställa, som verkar kosta 0 kr. Vet ni om detta är något jag leasar från dem (och som då behöver ställas tillbaka i framtiden)?

Jag har redan en TV-box jag är nöjd med (AppleTV 4k) och ett mesh system (Deco M9+). Kommer Telias tjänster vara kompatibla med detta eller kommer jag tvingas byta ut systemet?

TV box kan du bocka av.
Routern skicka dem ändå, men behöver ej hämta ut.
Men kan vara bra vid felsökning hos Telia sida. Du behöver inte använda den till dess.
Byter leverantör så måste du skicka tillbaka routern.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Ni som har Telia, får man publik ip-adress med 500/500?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Jag har valt att teckna Telia 500/500. Hade hellre haft 250/250 Bahnhof för samma peng, men de är omöjliga att ha att göra med.
Sa upp Bahnhof för en vecka sen ungefär så det är Telia-inkoppling 12/12, Itux-stadsnät (GBG). Får väl använda den där routern som någon form av dörrstopp.

du kan låta routern ohämtad så går den tillbaks till Telia, jag byter också från Bahnhof till Telia inom Itux Göteborg.
Om man skall säga upp Telia om ett år så behöver man skicka tillbaks routern till de, jag pratade med kundtjänst och de så att man kan strunta i att hämta den så går den tillbaks och då har man inte den som krav ...

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av AxxT:

TV box kan du bocka av.
Routern skicka dem ändå, men behöver ej hämta ut.
Men kan vara bra vid felsökning hos Telia sida. Du behöver inte använda den till dess.
Byter leverantör så måste du skicka tillbaka routern.

Skrivet av MightyToni:

du kan låta routern ohämtad så går den tillbaks till Telia, jag byter också från Bahnhof till Telia inom Itux Göteborg.
Om man skall säga upp Telia om ett år så behöver man skicka tillbaks routern till de, jag pratade med kundtjänst och de så att man kan strunta i att hämta den så går den tillbaks och då har man inte den som krav ...

Kanoninfo. Såg att det var "lån av router" men i beställningsvyn så ser det ut som att jag betalar 0 kr för en produkt (dvs den är min).

Skitbra om jag kan skita i routern.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Tvboxen från Telia får man i alla fall eller? Får inte uppfattningen av att det är på lån men kanske har fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbe_a:

Tvboxen från Telia får man i alla fall eller? Får inte uppfattningen av att det är på lån men kanske har fel.

Frågade om det, man får den.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Red Onion:

Jag är sugen på att hoppa på Telia som ny kund i och med deras erbjudande fiber 500 Mbit/s och TV bas för 299 kr i månaden. Lär nog få skiljas från TV-delen nästa år när det är dags för förnyelse dock Men fortfarande ett bra pris för endast fiberuppkopplingen.

De trycker ner en router och en TV box i halsen på mig när jag försöker beställa, som verkar kosta 0 kr. Vet ni om detta är något jag leasar från dem (och som då behöver ställas tillbaka i framtiden)?

Jag har redan en TV-box jag är nöjd med (AppleTV 4k) och ett mesh system (Deco M9+). Kommer Telias tjänster vara kompatibla med detta eller kommer jag tvingas byta ut systemet?

Skrivet av DavidtheDoom:

Jag har valt att teckna Telia 500/500. Hade hellre haft 250/250 Bahnhof för samma peng, men de är omöjliga att ha att göra med.
Sa upp Bahnhof för en vecka sen ungefär så det är Telia-inkoppling 12/12, Itux-stadsnät (GBG). Får väl använda den där routern som någon form av dörrstopp.

Skrivet av AxxT:

TV box kan du bocka av.
Routern skicka dem ändå, men behöver ej hämta ut.
Men kan vara bra vid felsökning hos Telia sida. Du behöver inte använda den till dess.
Byter leverantör så måste du skicka tillbaka routern.

Skrivet av MightyToni:

du kan låta routern ohämtad så går den tillbaks till Telia, jag byter också från Bahnhof till Telia inom Itux Göteborg.
Om man skall säga upp Telia om ett år så behöver man skicka tillbaks routern till de, jag pratade med kundtjänst och de så att man kan strunta i att hämta den så går den tillbaks och då har man inte den som krav ...

Telias allmänna villkor för tjänster till konsumenter:
2.9 - Kunden ansvarar för Utrustningen och står risken för skada på eller förlust av Utrustningen från den tidpunkt då Utrustningen överlämnats till Kunden och ska i övrigt följa de anvisningar som Telia från tid till annan utfärdar beträffande skötsel och användning av Utrustningen.

😁 Om den aldrig överlämnats....

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Okej. Ändrade min uppsägning till 31/1 och blir att hoppa på Telia bredband + tv stor antagligen då det var riktigt bra pris (tjejen gnäller om tv kanaler fast vi har netflix, disney+ hmmmm).

Känns som jag inte vill riskera sitta utan internet i slutet mitten av helgerna så i Februari är det mer okej om det blir strul

Svårt att säga nej till 500/500 + Stora tv-paketet för 450:- månaden.

Permalänk
Medlem

Blev knuten till Telia i 2år när vi fick in fiber i huset nov 2020. Sa upp abonnemanget 8 Nov, då det gick över till fullpris. Chattade precis med dom, trots att vi fortfarande har aktiv tjänst t.o.m 8 Dec så var det inte det minsta gnäll. De var istället hur trevliga som helst, tackade för att jag hörde av mig att jag ville ta del av deras erbjudande, istället för att byta leverantör. Så för min del var både uppsägandet och tecknande av BF kampanjen 11/10 i bemötande.

Verkar skilja mellan olika kundservicemedarbetare (kort ord...) alltså. Tråkigt att många måste hota med att säga upp, innan de ''går med'' så fint på att ta emot folks pengar så barmhärtigt i ytterligare ett år

Permalänk
Medlem

Har inte hunnit ringa bredband2 men många i tråden skriver att de inte fått igenom någon match, så det är lönlöst att ringa dem? Vet att de brukar vara väldigt envisa

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Sötast

Hahahaha Telia bildar verkligen tradition.

Sjukt roligt att snart halva sweclockers hotar med uppsägning varje black Friday, och alla lägger på med ett leende på läpparna om ännu en period vunnen

Permalänk
Medlem

Försökte förnya mitt bredband 250/100 hos Bredband2 med rabatt men det gick ej.
Hade 20% rabatt sedan förra året.
Försökte få 15% som "nykundsrabatt" men det gick inte heller.
Så Tack o Hej Bredband2...!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Hahahaha Telia bildar verkligen tradition.

Sjukt roligt att snart halva sweclockers hotar med uppsägning varje black Friday, och alla lägger på med ett leende på läpparna om ännu en period vunnen

Telia skrattar nog mest ändå, de fångar in nya kunder, behåller flyktiga kunder och tjänar extra på de som inte orkar ha koll på bindningstiden.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Såg den här tråden och tänkte att jag måste kolla Bahnhofs priser nu. Jag har 100/100 och har länge betalat 99kr/mån men för typ ett år sedan höjde dom till 119kr/mån. På hemsidan deras står det nu 99kr/mån för min adress. Ställde mig i telefonkö och chattkö. Chatten var snabbare än telefonkön. Inga problem tydligen att sänka till 99kr/mån. 20kr/mån blir ju ändå 240kr/år, det räcker till en utemiddag eller ett par öl på krogen.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklu4:

Ni som har Telia, får man publik ip-adress med 500/500?

Ställde samma fråga förra året, fick inte direkt något svar. Gjorde en chansning och jag fick publik ip-adress med Telia. Kan ju inte garantera att du får det men tror att Telia äger rätt många ipv4 adresser. Jag har Telia öppna fiber i min villa. Gick då från Bahnhof till Telias 500/500 black week erbjudande. Som jag förövrigt förlängde idag via att ringa avdelningen för uppsägning 🙂

Visa signatur

Main: Fractal Design Define S | be quiet! Dark Power 12 1000W | Gigabyte X570 AORUS Ultra | AMD Ryzen R9 5900X | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB | EVGA GTX 1070 | SoundBlaster X-Fi | Samsung 970 EVO Plus 1TB | WD Blue SN550 NVMe SSD 1TB M.2 | Windows 10 Professional x64
Laptop: HP EliteBook 850 G7

Permalänk
Medlem
Skrivet av happy_per:

Försökte förnya mitt bredband 250/100 hos Bredband2 med rabatt men det gick ej.
Hade 20% rabatt sedan förra året.
Försökte få 15% som "nykundsrabatt" men det gick inte heller.
Så Tack o Hej Bredband2...!

spännande. jag ringde dem här om månaden bör mina 15% från förra året gått ut och fick 15% ett år till utan problem. fortfarande dyrare än Telias bf erbjudande men vill verkligen inte ha Telia.

funderar på om det är värt att ringa efter jobbet och se om de matchar Telia däremot. vad har man att förlora

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklu4:

Ni som har Telia, får man publik ip-adress med 500/500?

Telia SE (AS3301) har ~7 miljoner IPv4 adresser, troligen en av dem få i Sverige som aldrig kommer överväga CGNAT för bredbandskunder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklu4:

Ni som har Telia, får man publik ip-adress med 500/500?

Jag har 500/100 och det är publik ip-adress

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde318:

Blev knuten till Telia i 2år när vi fick in fiber i huset nov 2020. Sa upp abonnemanget 8 Nov, då det gick över till fullpris. Chattade precis med dom, trots att vi fortfarande har aktiv tjänst t.o.m 8 Dec så var det inte det minsta gnäll. De var istället hur trevliga som helst, tackade för att jag hörde av mig att jag ville ta del av deras erbjudande, istället för att byta leverantör. Så för min del var både uppsägandet och tecknande av BF kampanjen 11/10 i bemötande.

Verkar skilja mellan olika kundservicemedarbetare (kort ord...) alltså. Tråkigt att många måste hota med att säga upp, innan de ''går med'' så fint på att ta emot folks pengar så barmhärtigt i ytterligare ett år

Jo, fast du var redan uppsagd.

En kund som har tjänsten och ringer och fiskar = förlustaffär vid rabatt.

En kund som ringer och hotar med uppsägning = bättre att ha en kund kvar för 299:- än ingen kund alls.

Jag har jobbat på två olika företag där man haft kundtjänst, och dom på uppsägan har haft mer befogenheter på rabatter etc än ”vanliga” kundtjänst.

”Räddning”/”vändning”/”winback” är termerna man använder om jag inte minns fel.

Helt enkelt är man mer benägen till att rabattera om man tror sig riskera att förlora kunden helt.

Permalänk
Sötast
Skrivet av Json_81:

Telia skrattar nog mest ändå, de fångar in nya kunder, behåller flyktiga kunder och tjänar extra på de som inte orkar ha koll på bindningstiden.

Det passar mig bra ändå, med tanke på att Telia rånade mig dagligen när jag var låst till deras stängda fiber.

De tog då 579:-/mån för 100/100.

Så jag räknar detta som återbäring, eller en väldigt sen fakturajustering...

Får ju dock säga upp min favorit nu, Ownit. Men ... money talks. De kunde sänga mig med 50:-/mån, Telia med 190:-/mån...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MightyToni:

du kan låta routern ohämtad så går den tillbaks till Telia, jag byter också från Bahnhof till Telia inom Itux Göteborg.
Om man skall säga upp Telia om ett år så behöver man skicka tillbaks routern till de, jag pratade med kundtjänst och de så att man kan strunta i att hämta den så går den tillbaks och då har man inte den som krav ...

Kostar det något att skicka tillbaka den om man hämtar ut den?

Tecknade Telia idag, hade Comviq för halva priset månaden ut, de kunde bara erbjuda rabatt 50kr i månaden.

Ska man säga upp det på Telia en månad innan Black Friday nästa år, är det smartast. Och sen rings på Black Friday nästa år och då säga man återtar uppsägningen om man får erbjudandet?

Permalänk
Medlem

Chattade och ringde samtidigt

Chatt

Har idag 500/500 för 299kr/mån
Jag skrev 02:54 PM: Vill gärna fortsätta på det ett år till
Jag skrev 02:54 PM: Fixar ni det?
Telia skrev 02:55 PM: Bra att du hör av dig. Vi har inte den kampanjen för tillfället för befintliga kunder

Telefon
- Ska bara kolla ditt abbonemang.
* Försvinner i 4min.
- Ja inga problem, fortsätter i ett år till. Var det nåt mer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av maximm:

Chattade och ringde samtidigt

Chatt

Har idag 500/500 för 299kr/mån
Jag skrev 02:54 PM: Vill gärna fortsätta på det ett år till
Jag skrev 02:54 PM: Fixar ni det?
Telia skrev 02:55 PM: Bra att du hör av dig. Vi har inte den kampanjen för tillfället för befintliga kunder

Telefon
- Ska bara kolla ditt abbonemang.
* Försvinner i 4min.
- Ja inga problem, fortsätter i ett år till. Var det nåt mer?

Man ska inte chatta med dom utan man ska ringa och bli omkopplad till "avsägningsavdelningen". jag testade ochså först och fick nåt liknande svar. Ringde sen och fick prata med en trevlig kille som fixade samma pris 299:-, men jag gick ned i hastighet istället för att få ha kvar 299:-.

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Medlem

Bredband2 uppsagt..!
Ingen möjlighet till någon rabatt.
De ville väl ej ha mig som kund fast man varit det i många år.

Telia beställt 500/100 (fast i bekräftelsen står 500/500..)
Dubbla hastigheten och billigare än Bredband2....finns väl inget mer att säga...
Hoppas det blir bra

Permalänk
Medlem

Ni som kör/kört Telia har det funkat bra...?