Svarade på en annan annons här och blev bombad med pm. Tänkte att jag gör en egen annons för att att allt ska gå korrekt till.
Jag har som sagt en oöppnad 5800X3D som jag köpte på Inets bf-stream. Jag fick inte tag i mobo eller minnen till 5000-serien men däremot till 7000-serien. Så jag undrar nu om någon som har en oöppnad 7700x ifrån webhallens stream vill byta? Nypris för bägge dessa processorer är ju 4790kr hos Inet , Webhallen mfl. Jag vet att det finns många som vill byta då jag fått många pm om det men jag skulle vilja byta face to face om möjligt.
Jag bor i Eskilstuna och ska till Falun imorgon och Stockholm på tisdag. Ska även till Nyköping på onsdag. Så om du bor utmed dom sträckorna eller städerna så kan vi mötas upp och byta.
Kan lägga någon krona imellan om det blir en väldigt smidig affär men annars inte.
Obs!Vill helst inte ta några bud och sälja den då jag inte är intresserad av att scalpea utan ett byte som främjar någon annan som är i motsatt situation med Cpu ifrån 7000-serien och inget mobo, minnen.
Skicka helst pm!
Läs hela annonsen här