GTX 1050 eller GTX 1050 Ti köpes

Permalänk

GTX 1050 eller GTX 1050 Ti köpes

Ska uppgradera en gammal burk för at få lite mer prestanda så letar efter ett begagnat GTX 1050 eller GTX 1050 Ti. Pris beror på ålder och skick. Hämtar helst upp i områden kring Stockholm/Uppsala men är söderut en del och kan eventuell tänka mig att få det skickat till mig. Hör av er!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Glömde nämna att jag letar specifikt efter dessa kort då de har högst prestanda med låg strömförbrukning. Har en PSU på 230W så är lite begränsad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av funkadelic:

Ska uppgradera en gammal burk för at få lite mer prestanda så letar efter ett begagnat GTX 1050 eller GTX 1050 Ti. Pris beror på ålder och skick. Hämtar helst upp i områden kring Stockholm/Uppsala men är söderut en del och kan eventuell tänka mig att få det skickat till mig. Hör av er!

Läs hela annonsen här

@funkadelic Du har pm!

Permalänk

Jag har precis uppgraderat till en ny dator och har en 1050 över. Köpte en prebuilt kontors dator så jag har inte någon låda för den skriv om du är intresserad.

Permalänk
Skrivet av Bababoy4321:

Jag har precis uppgraderat till en ny dator och har en 1050 över. Köpte en prebuilt kontors dator så jag har inte någon låda för den skriv om du är intresserad.

PM!

Permalänk

Har insett att det är begränsat med utrymme så kortet får vara max 266x111x38 mm.

Permalänk

GTX 1650 fungerar också bra! Inom storleksgränserna.

Permalänk

Söker fortfarande!

Permalänk
Medlem
Skrivet av funkadelic:

Söker fortfarande!

Hej, har du hittat eller är du fortfarande ute efter ett 1050ti?

Permalänk
Skrivet av Greven_Z:

Hej, har du hittat eller är du fortfarande ute efter ett 1050ti?

Har köpt!