Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Unifi USG-3 och Unifi AP AC PRO

Permalänk
Medlem

Unifi USG-3 och Unifi AP AC PRO

Pga uppgradering av hemmanätverket så säljer jag av min router och accesspunkt.

Unifi USG-3
OBS!!!
"Reparerad"
Det visade sig vara en trasig diod (överspänningsskydd) och när den togs bort så fungerade den perfekt. Det sitter ingen ersättningsdiod i den, med andra ord, det sitter inget överspänningsskydd i USGn. Jag har använt den så i tre år så den funkar i det skick den är. Men jag lämnar inga garantier.
Originaltransformatorn dog, precis som i de flesta fall av USG-3, så det ingår en eftermarknadstransformator istället.

Budstart: 500kr

Unifi AP AC PRO
Inga konstigheter här, riktigt fin accesspunkt men jag behöver inte längre två, då en räcker utmärkt i vår nuvarande lägenhet.
Det som syns på bilderna ingår.

Budstart: 1000kr

Finns att hämta i hammarby sjöstad eller skickas mot fraktkostnad (spårbart).

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem

Hur gammal är Unifi AP AC PROn?

Visa signatur

CPU:Ryzen 7 7800X3D | Moderkort:ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | Ram:Corsair 2x16GB DDR5 6000MHz CL30 Vengeance | GPU:XFX Radeon RX 6950 XT| Chassi:Lian Li PC-O11 Air Mini | PSU:Corsair RM850 V2 850W | CPU kylning:Noctua NH-U12S

Permalänk
Medlem
Skrivet av slAzh:

Hur gammal är Unifi AP AC PROn?

2017 står det på kartongen

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk

1100 kr och hämta

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sparkar_boll:

1100 kr och hämta

Noterat!

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Skrivet av billyskate:

Värt att notera är att detta gäller då alltså AP:n och inte USG:n

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem

APn såld.

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem

500

Budar 500 på USGn 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av TeeKaa:

Budar 500 på USGn 🙂

Noterat, hämtas eller skickas?

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem

Svarade i pm men skickas till Göteborg och jag står såklart för frakten. 🙂

Permalänk
Medlem

coolt, men du.. jag tror inte jag orkar långdra detta. Ska jag bara stänga "auktionen" och kolla på fraktpris och preppa allt?
Du läste texten så du är med på den lilla "defekten", som egentligen inte märks av alls.

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem

Ja så länge det fungerar och du inte tror att det finns risk att det går sönder under överskådlig framtid. Worst case kan jag löda och byta ut komponenter. Så all kunskap du har eller nån länk till hur jag finner info vore såklart uppskattat.

Men jag är med på tåget 🙂

Permalänk
Medlem

Då stänger vi den här annonsen och markerar allt som sålt!

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.