Seasonic Focus GX-550 - I princip splitter nytt.

Permalänk
Medlem

Seasonic Focus GX-550 - I princip splitter nytt.

Tjena.

Seasonic Focus GX-550

  • 550 Watts

  • 80 PLUS Gold

  • 10 år garanti

Det har, utan att överdriva, använts i totalt under 1 timma sedan inköp. Har enbart använt detta nätagg för att kort testa andra komponenter, där allting har fungerat 100%.

Inköpt 2021-11-29 på Inet.

I övrigt:

  • Fully modular

  • Hybrid Silenct Fan Control

Givetvis är det helt komplett med kartong och allt som kommer med nätagget.

Nypris är 1400 sek.

Då nätagget är så nära inte använt över huvud taget man kan komma och det är 9 år garanti kvar är mitt pris 700 sek. Ingen budgivning.

Är du intresserad så skicka PM till mig. Finns att se och hämta i Östersund, annars kan jag skicka det väl emballerat.

Ha det / Herje

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk

Med 14 dagars full returrätt dock med "bara" vanlig garanti.

Visa signatur

1. x570-f, 3800x, 16gb, 520hx, gtx1060, 27" 144hz
2. z77-itx, 3570k, 8gb, HD7870
3. Chaintech M-atx, Pentium 733mhz, 640mb, Ati Rage II 8mb

Permalänk
Medlem

Det kostade 499:- när du köpte det. Jag köpte själv ett 750W för 599:-

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Tack, det har jag missat. Kollade på Inet som jag upplevt i princip alltid är billigast, samt att de annonserar om nätagget här på Swec för just 1400.

Skrivet av Fenrisulvfan:

Det kostade 499:- när du köpte det. Jag köpte själv ett 750W för 599:-

Så det förändrar alltså nypris idag pga att jag betalade något lägre?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hypermode:

Tack, det har jag missat. Kollade på Inet som jag upplevt i princip alltid är billigast, samt att de annonserar om nätagget här på Swec för just 1400.

Baserat på Kompletts pris på produkten kan du tänka dig att gå ner en aning i pris eller står du fast vid priset du har skrivit?
Frågar för att jag är intresserad inte för att dumma mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saturn5:

Baserat på Kompletts pris på produkten kan du tänka dig att gå ner en aning i pris eller står du fast vid priset du har skrivit?
Frågar för att jag är intresserad inte för att dumma mig.

Tjena. Jag sitter och funderar här. Jag tror nästan jag avslutar annonsen och behåller nätagget själv så får jag se hur jag gör i framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenrisulvfan:

Det kostade 499:- när du köpte det. Jag köpte själv ett 750W för 599:-

Önskar fortfarande ett svar ang. priset. Jag kollade Inet som hade priset 1400 sek. Mitt pris var 950 sek, är det fel att lägga ut ett nästan oanvänt nätagg för 450 sek mindre än Inet?

Ja, nypriset visade sig inte vara 1400 sek på Komplett, men det hör inte till frågan i sig.

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av hypermode:

Önskar fortfarande ett svar ang. priset. Jag kollade Inet som hade priset 1400 sek. Mitt pris var 950 sek, är det fel att lägga ut ett nästan oanvänt nätagg för 450 sek mindre än Inet?

Ja, nypriset visade sig inte vara 1400 sek på Komplett, men det hör inte till frågan i sig.

Dold text

Ja, det går att få tag på ett lika bra nytt idag för cirka 950Kr även om det inte är exakt samma och priserna har gått upp markant den senaste tiden. Säljpriset borde inte överstiga inköpspriset så länge det inte är förädlat på något vis, t.ex kabelstrumpor medföljer.
700Kr är rimligt även om jag personligen inte skulle ge så mycket.
Eftersom jag själv har ett Seasonic Focus GX tvivlar jag dock inte på att köparen blir nöjd även med detta.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hypermode:

Tjena. Jag sitter och funderar här. Jag tror nästan jag avslutar annonsen och behåller nätagget själv så får jag se hur jag gör i framtiden.

Jag kan förstå resonemanget, helt upp till dig
Du kan ju skicka ett pm om du ångrar dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenrisulvfan:

Ja, det går att få tag på ett lika bra nytt idag för cirka 950Kr även om det inte är exakt samma och priserna har gått upp markant den senaste tiden. Säljpriset borde inte överstiga inköpspriset så länge det inte är förädlat på något vis, t.ex kabelstrumpor medföljer.
700Kr är rimligt även om jag personligen inte skulle ge så mycket.
Eftersom jag själv har ett Seasonic Focus GX tvivlar jag dock inte på att köparen blir nöjd även med detta.

Med andra ord någon som hade köpt nätagget för något annat pris skulle kunna ange samma pris som jag bad om vid samma skick och samma nypris då annonserna lades upp? Detta eftersom inköpspriset annonsören betalat var något annat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av saturn5:

Jag kan förstå resonemanget, helt upp till dig
Du kan ju skicka ett pm om du ångrar dig

Japp ska göra det, tack.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad