Corsair dominator RGB 4x8 - 3600Mhz CL16 - Samsung B-die.

Permalänk
Medlem

Corsair dominator RGB 4x8 - 3600Mhz CL16 - Samsung B-die.

Hej säljer mina 4x8 samsung B-die corsair dominator RAM minnen då jag har uppgraderat.

Dessa är CL16 3600Mhz och produceras inte längre. Dem ger en bra performance boost beroende på spel över CL18 3600 Mhz. Dem fungerar som dem ska och enligt förra ägare kan dem overclock till 4000Mhz, personligen har jag inte gjort det.

budstart 1200 + frakt eller högsta bud eftersom dem är lite äldre då färgen är mognad och garantin är slut.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 1 000 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr +frakt eller hämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

En liten fråga. När du säger att färgen har mognat, menar du att de tappat styrka eller ändrat karaktär?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HCT1:

En liten fråga. När du säger att färgen har mognat, menar du att de tappat styrka eller ändrat karaktär?

Hej,

Med mognad färg menar jag då att det har ändrat karaktär lite. Alla färger ser ut som dem ska men lite ändrade.

Avslutar annonsen under den kommande helgen.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr plus frakt.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Tyvärr så såldes den på blocket då jag avslutar annonsen.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad