Permalänk
Medlem

Diablo IV kod

Jag säljer en kod för diablo iv spelet för pc. Koden skickas till köparen privat och jag aktiverar den så att han kan ladda ner spelet.

Vad som ska göras när du köper koden:
LÖSA IN DITT BUNDLE VIA GEFORCE EXPERIENCE
- 1. Installera ditt kvalificerade grafikkort.
- 2. Uppdatera eller installera den senaste versionen av GeForce Experience (version 3.18 eller nyare).
- 3. Öppna och logga in på GeForce Experience.
- 4. Gå till menyn `Konto` överst till höger och välj "REDEEM".
- 5. Ange din kampanjkod från ditt kvalificerande köp.
- 6. Följ de efterföljande instruktionerna på skärmen. Om tillämpligt kan du bli ombedd att logga in på ett konto i en digital butik där ditt spel kommer att tas emot, till exempel Steam eller Origin.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna det om man inte behöver ett rtx 4000 kort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grönanskansen:

Tar gärna det om man inte behöver ett rtx 4000 kort.

Nej, det behövs inte enligt den här linken https://us.battle.net/support/en/article/251518 så behövs det inte rtx 4000 serie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eiwan:

Nej, det behövs inte enligt den här linken https://us.battle.net/support/en/article/251518 så behövs det inte rtx 4000 serie.

Han menar för att få ut koden, inte för att driva spelet.

Från tidigare tråd verkar det som att man måste ha GTX 4000 för att få ut koden. Säljaren kanske behöver logga in på köparens bnet konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raffor:

Han menar för att få ut koden, inte för att driva spelet.

Från tidigare tråd verkar det som att man måste ha GTX 4000 för att få ut koden. Säljaren kanske behöver logga in på köparens bnet konto.

Jag skickar en kod för köparen så han laddarn och aktiverar den så att han kan ladda ner spelet och. Koden fick jag med gpu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eiwan:

Jag skickar en kod för köparen så han laddarn och aktiverar den så att han kan ladda ner spelet och. Koden fick jag med gpu.

Jag skickar en kod för köparen så han aktiverar den så att han kan ladda ner spelet. Koden fick jag med gpu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raffor:

Han menar för att få ut koden, inte för att driva spelet.

Från tidigare tråd verkar det som att man måste ha GTX 4000 för att få ut koden. Säljaren kanske behöver logga in på köparens bnet konto.

Jag tror inte det behövs men om det inte fungerar så får köparen sina pengar tillbaka och jag av aktiverar koden.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Om man inte behöver ett 400 kort då

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 450 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 550 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av RobinK:

Deal

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eiwan:

Drar mig ur tyvärr

Permalänk
Medlem

Blev jag som köpte för 600kr, fungerade bra! Grönar

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad