Permalänk

MacBook Air M1

Jag säljer min MacBook Air M1 eftersom jag köpt en M2.

Fullständig specifikation: Apple MacBook Air M1, 13.3", 8 GB, 256 GB
Cykelantal: 129
Batterikapacitet: 98%

Fint skick, inga repor/skador, allting fungerar.

Inköpt 2021-08-12 från Inet. Kvitto finns.
Kommer i originalkartong, dock utan laddare.

Om du undrar över något, fråga i tråden.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du accepterar bud under utgångspris så bjuder jag 5000kr + frakt

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Bjuder 6000 då

Visa signatur

OSX 10.7.2, GA-X58A-UD3R rev. 1.0, Intel 980X, Corsair Obsidian 800D, Corsair H100, Corsair Vengeance 4x4GB 1600MHz DDR3, Corsair 750TX, ASUS HD6870, Corsair Force GT + Mekanisk disk = ca 4 TB
2x24" skärm

Permalänk
Medlem

6500

Visa signatur

---

Permalänk

Okej, det var lite lägre än jag tänkt mig och under vad jag uppfattar som marknadspris. Vi får avvakta lite och se om det finns fler intressenter.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

6700

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Såld? Hur är det generella skicket?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk

Den finns kvar. Som jag skrev i annonsen: "Fint skick, inga repor/skador, allting fungerar." Jag är ganska pedantisk med mina prylar. Jag har t ex försökt undvika att ladda den över 80%, alltid haft den i ett skyddande fodral vid transport, osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kingbaldr:

Den finns kvar. Som jag skrev i annonsen: "Fint skick, inga repor/skador, allting fungerar." Jag är ganska pedantisk med mina prylar. Jag har t ex försökt undvika att ladda den över 80%, alltid haft den i ett skyddande fodral vid transport, osv.

Sambon ville ha garanti osv tydligen.. Så hon köpte en ny istället Tack för svar & lycka till med försäljningen.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

7000kr, vad säger du?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Nu börjar priset närma sig en nivå där jag kan sälja. Vi avvaktar några dagar till för att se om någon mer vill buda.

Permalänk
Medlem

7200:- + frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 300 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hur länge vill du avvakta?

Min bror ska byta sin dator mot en nyish . Hur länge tänkte du avvakta ?

Permalänk

Jag har börjat kontakta de som ligger högst i budgivningen, men har inte fått svar från någon av dem ännu. Lägger du ett högre bud så kan vi ordna en affär direkt.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 300 kr Hämtar om det finns möjlighet
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av nDre:

7 300 kr Hämtar om det finns möjlighet

Om du accepterar budet så skicka mig PM så tar vi resten där

Permalänk

Ja, ursäkta, jag fick jag svar av Tjabo99 för en stund sedan. Han/hon har förstatjing. Annars går det vidare till högstbjudande.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 400 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av nDre:

7 400 kr hämtar

Ledsen men jag måste avstå.

Permalänk

Okej. Nu har nDre, Tjabo99 och LappeeN alla dragit tillbaka sina bud. Så vi är tillbaka på Jikz bud på under 7000 kr som jag ansåg var lite för lågt. Jag lämnar annonsen öppen ytterligare några dagar. Om det inte kommit in några bud då så stänger jag annonsen och behåller datorn.

Permalänk

Jag håller annonsen öppen ytterligare en dag, sedan stänger jag den. Bud behöver ligga över 7000 kr.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 100 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Urban22, jag har skickat ett privat meddelande.

Permalänk

Annonsen är avslutad