Permalänk

2st Starfield koder

Kollar intresset för 2st Starfield koder som jag fick efter köp av GPU & CPU hos inet (6700 XT och 7600X). Det ska vara en premium och en standard kod.

Förbehåller mig rätten att sälja eller inte sälja till vem jag vill.

Vi kör bud. Inkludera info om premium eller standard.

Obs! Kräver AMD hårdvara för aktivering, prioritera bud som inkluderar aktivering på egen hand. Annars hjälper jag till med aktivering på nått sätt.

https://www.amd.com/en/gaming/featured-games/starfield.html

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr +hjälp
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Nytt bud: 450 kr Standard+hjälp
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr Premium + hjälp
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av cartman2425:

Kollar intresset för 2st Starfield koder som jag fick efter köp av GPU & CPU hos inet (6700 XT och 7600X). Det ska vara en premium och en standard kod.

Förbehåller mig rätten att sälja eller inte sälja till vem jag vill.

Vi kör bud. Inkludera info om premium eller standard.

Obs! Kräver AMD hårdvara för aktivering, prioritera bud som inkluderar aktivering på egen hand. Annars hjälper jag till med aktivering på nått sätt.

https://www.amd.com/en/gaming/featured-games/starfield.html

Läs hela annonsen här

Har du något köp-nu på premium edition? Kan buda 800kr om du kan hjälpa till med aktiveringen o avsluta det idag, iom att det släpps imorrn 😁

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Jag drar tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem

Kan väl förtydliga då jag köpte en kod igår och hade lite problem.

Koden kräver att du har relativt ny AMD-hårdvara som du dessutom inte aktiverat någon annan kod på. Jag fick exempelvis Star Wars med min processor, så det funkade inte att också försöka aktivera Starfield.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 750 kr Premium + hjälp med aktivering.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Bud noterade

Högsta bud just nu - Premium 800kr. Standard 500kr.

Budgivningen avslutas ikväll 21:00.

Permalänk
Medlem

Jag drar tillbaka mitt bud då jag redan fått tag på spelet till samma pris i annan annons!

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk

Annonsen är avslutad