Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Livsnjutare 😎

Jultröjor

Då kommer vi snart till årets höjdpunkt för barnen, stressens epicentrum, sparslantarnas Mordor… ja ni vet, JULEN !

Detta för mig osökt in på de fula plagg man ibland vill bära, alltså jultröjorna.

Är på jakt efter några, och hade tänkt att köpa hos @webhallen - men de verkar inte ha några ?? (Ännu?)
https://cdn.webhallen.com/se/category/3729-Jultroja

Är inte så sugen på att klicka hem nån kemikaliedoppad skit från Temu eller Shine, men det kanske dessvärre är vad som gäller ?
Handlar gärna lokalt eller över internet inom landet.

Tips emottages gärna !

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Har du vägarna förbi Stockholm har Beyond Retro på drottninggatan ett helt rum jultröjor, vet inte från vilket datum dock.

Permalänk
Medlem

Jag hör till de som tycker att medvetet tillverkade "fula jultröjor" är en skandal. En proper ful jultröja ska vara något farmor eller mormor tyckte var en bra idé och stickade. Sen förstår jag att den marknaden inte är jättestor men då tänker jag att man åtminstone kan försöka handla second hand. Så.. Tradera? Sellpy?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Jag hör till de som tycker att medvetet tillverkade "fula jultröjor" är en skandal. En proper ful jultröja ska vara något farmor eller mormor tyckte var en bra idé och stickade. Sen förstår jag att den marknaden inte är jättestor men då tänker jag att man åtminstone kan försöka handla second hand. Så.. Tradera? Sellpy?

Ja det är väl dessa som är "dom fula" knasiga jultröjor från Rusta är ju rätt lamt egentligen.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av backlulund:

Snyggt ! Tackar.
Där har vi ett bra exempel på vad jag letar efter !

Finns det med något lägre pris hade de varit tacksamt 😅

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Snyggt ! Tackar.
Där har vi ett bra exempel på vad jag letar efter !

Finns det med något lägre pris hade de varit tacksamt 😅

Oj, ja priset var ju rätt saftigt ser jag.
Återkommer om jag hittar något bättre.