Sälja gamla hockeybilder?

Permalänk
Avstängd

Sälja gamla hockeybilder?

Jag har en bunt gamla hockeybilder, som jag vill bli av med, finns det någon hemsida där man kan söka efter kortet och kolla hur myclet det är värt ungefär?

Visa signatur

Lugna er ...

Permalänk
Medlem

lite nostalgi. kom ihåg "becket"

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Tror nog den tiden är ute. Men det finns säkert någon i utlandet som värderar korten fortfarande

Permalänk

Glömmer aldrig när "polaren" lura av mig Wayne Gretzky i en blå "You crash the game" , fick tre sletna bilder på Sergei Fedorov i byte

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

Livet är hårt Bozze.

Jag tänker spara mina hockeybilder tills det att jag blir riktigt gammal, så ska jag kolla på dom och tänka på min ungdom

Mitt häftigaste kort är iaf Mario Lemioux (?) Hot Number 66 i Fleer serien (de extra tjocka korten)

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Om du har några kort på Montrealspelare så är jag intresserad av att köpa dom.
Har ca 300 kort på diverse lirare i Canadiens (110 av dom är på Patrick Roy enbart)

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem

Köper du allt på montrealspelare? Jag tror jag kan rota fram några

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad ja, sålänge det rör sig om kort jag inte har, såklart

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk

Jag har ett kort med Saku Koivu värt 40$ enligt Beckett för ungefär 10 år sedan.

Permalänk
Medlem

Ah, den gamla goda tiden då man hade sina hockeybilder i stora pärmar...den är svår att glömma.
Själv var jag ganska mycket ett Peter Forsberg fan, har en jäkla massa bilder på honom...tom. från tiden då han spelade i modo, kan kanske vara värd ngt?
Fast nu ligger alla mina bilder i en byrålåda och kommer nog inte få se dagen ljus än på länge =D.

Visa signatur

What goes around, comes around.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bozze4evigt
Glömmer aldrig när "polaren" lura av mig Wayne Gretzky i en blå "You crash the game" , fick tre sletna bilder på Sergei Fedorov i byte

Precis samma sak hände mig.

Max din jävel.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Precis samma sak hände mig.

Max din jävel.

min kompis har hela GLOBE serien inklusive de 4 extrabilderna som kostade 2000kr styck btw så skrev jag och en kompis egna autografer på några sketna bilder o bytte dem mot runt 20 andra för en bild

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nexus82
Jag är intresserad ja, sålänge det rör sig om kort jag inte har, såklart

Har du Patric Roy i "Leaf Limited"? Den har jag, extremt sällsynt. Det är ett silvrigt kort med han mitt i o lite så.
Edit: Det är från när han spelade i Canadiens.

Permalänk
Medlem

Det är väl den som är värd 10 dollar?

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

jag hade ett foppa kort som jag bytte mot brorsans 11 foppakort. sen tappade han bort det. aargh!

Visa signatur

man läser ändå inte signaturer. har du läst min så maila mig. 56 mail.
And so we go, on with our lives
We know the truth, but prefer lies

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Det är väl den som är värd 10 dollar?

Oh, häftigt
Har en "Preimier Padman" på Felix Potvin oxå (ett sånt där guldigt kort ur "Fleer Ultra") oxå, vet du om den är värd nåt?

Permalänk
Medlem

Förresten varför ligger denna tråden här?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M33P
Har du Patric Roy i "Leaf Limited"? Den har jag, extremt sällsynt. Det är ett silvrigt kort med han mitt i o lite så.
Edit: Det är från när han spelade i Canadiens.

Vad är det för nummer på kortet?

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Jag har 2 signerade kort av Mats Sundin. Det ena kortet är "Flair 94-95", det andra är "Leaf (kan inte se vilket år, leafloggan glänser för mkt).

Sen har jag en serie på 8 kort. Award winner(s) från serien Flair med Ray Bourque, Martin Brodeur, Sergei Fedorov, Adam Graves, Wayne Gretzky, Dominik Hasek, Brian Leetch och Cam Neely.

Har även ett kort på Patrick Roy, du som var intresserad. "Topps Stadium Club Finest" som verkar vara från 92-93 / 93-94. Kortet lyser, så du känner igen det om du har det.

Någon intresserad? Kan skicka ett PM till mig eller något isåfall. Kul att se en hockey-bilds tråd ;P

Permalänk
Medlem

M33P: det är väl den enda speltråden på forumet? Kanske skulle kunna passa under LSA också?

Jag tror även att jag har ett kort på Börje Salming någonstanns, det kortet var riktigt gammalt när jag samlade (runt 95 nån gång var det väl) så det lär vara ännu äldre nu och säkert värt nånting

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Vad är det för nummer på kortet?

28.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M33P
28.

Kortet är värt 5 dollar enligt beckets prislista!

Här kan du leta efter priser på hockeybilder:
http://www.beckett.com/priceguides/

(Kan bara söka på ett kort åtgången.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Hedersmedlem

Jag hade ett Upper Deck kort på Wayne Gretzky, med tillägget "Electric Ice". Det skulle tydligen vara värt över 800:- *, men enligt Beckett.com så är det värt mellan $10 och $20.
Bytte bort det mot ~100st Fleur-bilder

*Enligt expressen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Kortet är värt 5 dollar enligt beckets prislista!

Här kan du leta efter priser på hockeybilder:
http://www.beckett.com/priceguides/

(Kan bara söka på ett kort åtgången.

Äsch, jag som sparat på det å allt . Man måste va medlem va? Kan du kolla om premier padman kort är värt nåt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M33P
Har du Patric Roy i "Leaf Limited"? Den har jag, extremt sällsynt. Det är ett silvrigt kort med han mitt i o lite så.
Edit: Det är från när han spelade i Canadiens.

Japp, DOM har jag, har faktiskt 2st olika Leaf Limited kort med honom. På baksidorna av korten så finns det kommentarer från Jacques Demers (dåvarande coach) och Francois Allaire (dåvarande målvakts coach)

Notera att korten är från Leafs 94-95 serie.

Folk som har Montrealkort till salu är jättegärna välkomna att snacka över icq

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M33P
Äsch, jag som sparat på det å allt . Man måste va medlem va? Kan du kolla om premier padman kort är värt nåt?

Nej, man behöver inte vara medlem, det är i.a.f inte jag.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Pål W

Permalänk
Medlem

Ojoj... nu känner jag mig som 10 igen. Kunde dock bara hitta ett kort som jag hade (vet inte längre var alla kort är)

Men visst är det fint

Såg att det var värt $20 nu, tror det gick för $25 när jag var liten

Jag var en sådan person som inte samlade på någon spec, jag bytte dock hela tiden upp mig med sådan som var ute efter någon spec-spelare. Slutade men en ganska så fin samling utan att lägga ut nästan nåt

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg hockeykortsaffären i Täby centrum när jag var liten, fan va folk trängdes där... killen borde haft vakter.. å shiet va mkt pengar han måste ha tjänat.. nån finne som ägde den å sen när trenden var över stänge han den..

Visa signatur

Så frälst av den farliga branten - Jag liksom föll över kanten

Permalänk
Medlem

nån som kan knäcka min samling av eddie belfour kanske?
250 olika bilder på honom. special och "vanliga"...

btw.. min hela pärm med flera olika bilder samt en polares är till salu.

maila om nån e intresserad!

greec_powr@hotmail.com