Permalänk

ASUS Rog Strix 1000W 80+ gold

Hej!

Säljer nu ett nätaggregat av märket Asus. Köpt via Komplett i oktober 2023. Jag har knappt använt det, har knappt använt hela datorn. Det mesta jag köpte är overkill och jag ska börja skala ner. Så säljer allt sakta i bitar.

Har ej förpackning eller kvitto men Asus ger 10 års garanti.

https://rog.asus.com/power-supply-units/rog-strix/rog-strix-1...

Köparen betalar frakt. Ingen budgivning men kan mig tänka gå ner i pris vid eventuell snabb och smidig affär. Skickar välpackat.

Vid frågor pma mig så svarar jag snarast!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej som tips, om det är köpt via komplett bör det finnas kvitto både i din mail och du har ett användarkonto som komplett kräver att man skapar för att göra ett köp. Vilket det då bör ligga på deras hemsida.

Tror annars det är svårt att hävda 10 års garanti utan någon som helst "proof of purchase"?

Visa signatur

SSUPD Meshroom D -- MPG B650 EDGE WIFI -- AMD Ryzen 7800X3D
NH-D12L -- Corsair Vengeance PRO 32GB 6000 MHz
Palit RTX 3080 ti deshroud 2xNF-A14 IPPC3000 -- Corsair SF750
Corsair Force MP510 1920 GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk

Garantin är bunden till serie nummret som finns på produkten. Så har man den +produkten så har man alltid garanti så länge den gäller.

Permalänk
Medlem

Du begär nästan nypris utan kvitto? Kostar 2089:- på Amazon.se...

Permalänk
Medlem
Skrivet av saltkaret:

Garantin är bunden till serie nummret som finns på produkten. Så har man den +produkten så har man alltid garanti så länge den gäller.

När man registrerar produkter hos Asus brukar det krävas att du laddar upp kvittot. Så nej, serienummer räcker inte.

Permalänk

Datorn är köpt via Komplett så jag har bara ett kvitto för allt, dvs inte för enskilda delar.

Permalänk
Medlem

900kr + frakt

Permalänk
Medlem

1000:- plus frakt

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk

Annonsen är avslutad