Samsung 65" Q60C 4K QLED Smart TV, HBO Max?

Permalänk

Samsung 65" Q60C 4K QLED Smart TV, HBO Max?

är lite sugen på denna tv, vill så klart ha HBO MAX på den,
2 frågor:
* finns hbo max appen ?
* måste man ha google konto på tv:n för att använda appar såsom hbo max?

Visa signatur

| Coolermaster 800w+ Gold | Z-690 | Hyper-X 32GB @3200 RGB | I9-12900K | RTX 3090 24GB | WD Black M.2 NWMe SSD GEN 4 - 2TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av musse pigg:

är lite sugen på denna tv, vill så klart ha HBO MAX på den,
2 frågor:
* finns hbo max appen ?
* måste man ha google konto på tv:n för att använda appar såsom hbo max?

LG, Apple TV, Android TV, samsung. Kommer ihåg när HBO Max hade erbjudandet 45 kr/mån för några år sen. Hade en Panasonic TV, detta märke stöds inte, så jag fick köpa en Chromecast Google TV. Dock använder jag inte skiten mer, men jag har ett Google konto på Chromecasten.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk

jo jag såg att samsung verkar ha hbo max, så de funkar ju...

Visa signatur

| Coolermaster 800w+ Gold | Z-690 | Hyper-X 32GB @3200 RGB | I9-12900K | RTX 3090 24GB | WD Black M.2 NWMe SSD GEN 4 - 2TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av musse pigg:

jo jag såg att samsung verkar ha hbo max, så de funkar ju...

Ja, Jag har en Q90T och har HBO Max installerat på den. Samtliga streaming appar finns, till och med SkyShowTime sedan en tid tillbaka.

Samsung kör sitt eget OS och inte android så man behöver inget goole-konto för att ta ned eller installera appar.

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal