Flera hundra oöppnade Powerbanks

Permalänk
Medlem
Skrivet av dbone89:

Ok Sweclockare nu får vi slå våra kloka huvuden ihop.
Det rör sig om ca 400st 5000-9800 mah.
Runt 100st 20.000mah.
Så innan jag börjar skicka paket höger och vänster så behöver vissa tester göras för att garantera någon form av funktion. Dessa är föråldrade och jag är osäker på vad befintlig kapacitet är. Något som direkt utgör en varningsklocka är den stora viktskillnaden på 20.000 mah batterierna. Vänligen kika på bilderna och se kommentarer där.
https://imgur.com/a/dsFYSdL

Tror nog att med tanke på priset du satt och antalet du har att gå igenom, så kan man nog få anta att ”man får vad man betalar för” och i befintligt skick.

Iaf jag är villig att acceptera att man kan få nåt sprucket ägg i korgen.

Permalänk
Medlem

Alltså dom blir ju något tyngre när dom är fulladdade men det är väldigt marginellt det är väl bara så att dom väger olika beroende på invändig packning material osv jag tar gärna några med display sen kan du blanda som du vill gärna nån sån batman uggla eller katt eller vad det är

Visa signatur

Extremist inom OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av martengooz:

Tror nog att med tanke på priset du satt och antalet du har att gå igenom, så kan man nog få anta att ”man får vad man betalar för” och i befintligt skick.

Iaf jag är villig att acceptera att man kan få nåt sprucket ägg i korgen.

Säger samma sak, är villig att riskera det

Som någon annan tidigare sade så är detta för elektronik projekt.... Så något ruttet i ägg i korgen är inte hela världen!

Permalänk
Medlem

Jag har nu testat dessa under kvällen och kommit fram till att vissa enheter presterar bättre samt andra knappt alls utav de 8 powerbanks jag utvärderat.
Med risk för hatstorm så har jag tagit beslutet att inte sälja dessa separat utan som ett helt paket till någon som vill/kan hantera dessa. Hade dessa varit felfria så hade jag inte haft några problem att skicka 20-30 paket, men det känns fel då jag inte kan garantera funktion och har inte tid att testa alla.

Samtliga (ca 500st) blir dina för 2500kr. Hämtas helst i Uddevalla, men kan skickas med. PostNord tar 308kr per 20kg och jag uppskattar totalvikten till ca 80kg (4 kolli totalt, 1200kr)
Säljes utan någon form av garanti, utan se alla enheter som defekta/skrot.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dbone89:

Jag har nu testat dessa under kvällen och kommit fram till att vissa enheter presterar bättre samt andra knappt alls utav de 8 powerbanks jag utvärderat.
Med risk för hatstorm så har jag tagit beslutet att inte sälja dessa separat utan som ett helt paket till någon som vill/kan hantera dessa. Hade dessa varit felfria så hade jag inte haft några problem att skicka 20-30 paket, men det känns fel då jag inte kan garantera funktion och har inte tid att testa alla.

Samtliga (ca 500st) blir dina för 2500kr. Hämtas helst i Uddevalla, men kan skickas med. PostNord tar 308kr per 20kg och jag uppskattar totalvikten till ca 80kg (4 kolli totalt, 1200kr)
Säljes utan någon form av garanti, utan se alla enheter som defekta/skrot.

Förstår dig! Det är tyvärr mer än vad jag orkar ta hand om atm men någon kommer garanterat att nappa! <3

Permalänk
Medlem

Jag förstår men det blir lite många för min del haha. Tack för att du är ärlig!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D, 32GB 3600Mhz, ASUS TUF GAMING X570-PLUS (Wi-Fi), RTX 3090

Permalänk
Medlem

Inga problem för mig heller bättre att bara ärlig.

Visa signatur

Asus TUF x570 plus gaming - Ryzen 5800x3d - Peerless Assassin - ASUS TUF 4070ti SUPER - 32gb Corsair vengeance 3600Mhz - Cooler Master 850 v2 - Lian Li Lancool 216.

Permalänk
Medlem

Köper gärna 5st med solar-laddning skyller mig själv ifall det funkar eller ej...

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem

Jag hade också varit helt fine med att chansa och köpa grisen i säcken men förstår dig helt också. Jag har inte möjlighet att ta såpass många men hoppas någon annan tar dem och sen säljer av på liknande sätt. Finns ju helt klart intresse som man ser här

Permalänk
Medlem

Kanske ångrar mig sen men…

Kan köpa samtliga för utsatt pris + frakt till stockholm med postnord. Tänker lägga ut dem på liknande format här på forumet. Och ska försöka ta denna tråden i beaktning för turordning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av martengooz:

Kanske ångrar mig sen men…

Kan köpa samtliga för utsatt pris + frakt till stockholm med postnord. Tänker lägga ut dem på liknande format här på forumet. Och ska försöka ta denna tråden i beaktning för turordning.

Dessvärre så har jag samt @martengooz inte lyckats lösa frakten då detta klassificeras som farligt gods.
Så upphämtning är det som gäller. Vi drar ner priset till 1000kr för allt. Kom och hämta i Uddevalla.

Permalänk
Skrivet av dbone89:

Dessvärre så har jag samt @martengooz inte lyckats lösa frakten då detta klassificeras som farligt gods.
Så upphämtning är det som gäller. Vi drar ner priset till 1000kr för allt. Kom och hämta i Uddevalla.

PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dirty Harry:

Kommer prioritera snabbast upphämtning då dessa tar upp halva garaget och frugan gnäller. Är tillgänglig på vardagarna efter 18.00.

Permalänk
Medlem

vilken episkt tråd detta blev asså. lycka till @dbone89 om du ska sälja dom vidare. ställer mig i din kö

Permalänk
Medlem

dirty harry** fan också XD

Permalänk
Medlem

@Dirty Harry kan hämta allt på lördag, är det någon som kan innan så går detta före.

Permalänk
Medlem

Se till att bjuda frugan på middag för pengarna du får in från försäljningen, då kanske hon inte är lika negativ nästa gång du får tag på ett större parti av någonting.

Permalänk
Medlem

Nu är allt upphämtat. Tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad