Stormar i Pirates of the Carribien.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eriiiiik
Det finns en gubbe som sitter i tavern, på Piratön tror jag. om man pratar med han så kan man betala han och bli neutral med dem som man är ovänner med. Jag är inte 100% på att det är på piratön men nästan.

Toppen! Då kanske jag kan fortsätta på main questen!

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Fan vad dåligt. När man klarar sista uppdraget i main questen så avslutas spelet.
Jag som precis fått tag i en Man-o-War..

Visa signatur

"Jag är inte ekonom, långt därifrån. Jag har bara sysslat med statsfinanser" - Göran Persson
"...låt dig inte kuvas av en elit, som tror sig veta ditt bästa." - Göran Persson

Permalänk
Medlem

Um.. hur gör man för att borda någon? jag har sjunkit tre gånger nu för att jag rammade en annan båt..

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scanian
Um.. hur gör man för att borda någon? jag har sjunkit tre gånger nu för att jag rammade en annan båt..

när jag rammar nån så krossas dom av mitt slagskepp

åk tillräckligt nära sen trycker du på space eller nåt när board-ikonen dyker upp

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har inte lyckats hitta en Man-O-War än. Några förslag? Någon mer än jag som kör med Frigatten istället för Battleship? Tycker Battleship är på tok för sega.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Ah.. nu börjar jag fatta hur man gör.. fan vilket coolt spel
Fast är det inte lite buggigt?
Jag får ofta upp ett felmeddelande där det står att Windows stängs av om en minut pga "remote procedure call avslutated oväntat" eller nåt i del stilen.. rätt irriterande

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scanian
Ah.. nu börjar jag fatta hur man gör.. fan vilket coolt spel
Fast är det inte lite buggigt?
Jag får ofta upp ett felmeddelande där det står att Windows stängs av om en minut pga "remote procedure call avslutated oväntat" eller nåt i del stilen.. rätt irriterande

Tror inte det har så mycket att göra med spelet utan ett virus som även mina vänner har råkat ut för. Läs mer om det här. Står även vars du ska tanka ner en patch ifrån för att lösa problemet.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte hittat den där snubben jag letar efter. Har varit till Smugglers hideout och där är ju hans hus men det kommer man inte in i. Lyckades till och med döda alla på stället men inte hjälpte det något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarang
Tror inte det har så mycket att göra med spelet utan ett virus som även mina vänner har råkat ut för. Läs mer om det här. Står även vars du ska tanka ner en patch ifrån för att lösa problemet.

Jo, jag insåg det, och grejade patchen.

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Medlem

argh!!
Mina officerare dör bara hela tiden.. dom är ju svindyra! Kan man inte utrusta dom, eller få dom att stanna på mitt skepp så dom inte dör direkt?

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scanian
argh!!
Mina officerare dör bara hela tiden.. dom är ju svindyra! Kan man inte utrusta dom, eller få dom att stanna på mitt skepp så dom inte dör direkt?

öö? jag får officierare gratis eller så får jag pengar av dom. bara att trycka "kan du inte gå ner lägre i pris" typ 20 gånger så är du nere i -1000

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nice

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scanian
nice

yepp, känns lite fuskigt men det är inte mitt fel

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scanian
argh!!
Mina officerare dör bara hela tiden.. dom är ju svindyra! Kan man inte utrusta dom, eller få dom att stanna på mitt skepp så dom inte dör direkt?

Ja, du kan klicka på dom i Passenger menyn. Då har du dem inte med dig utan på skeppet.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Avstängd

HI!
mi have survive a storm!!!!!
mi no die

Visa signatur

Abit KT7A / XP 1800+ / Creative GF4 Ti 4200 / 256MB SDR Original / IBM 40GB / etc, etc ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trible
HI!
mi have survive a storm!!!!!
mi no die

Trevligt. Det har även jag

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Hur vet man åt vilket håll det blåser egentligen?
Och för att komma till baks till staden Oxbay, vars ska man gå iland utan att bli nerskjuten av fransoserna?
Riktigt skojigt spel faktiskt. Synd bara att man har så lite pengar..

Visa signatur

Att bli gammal är oundvikligt. Att växa upp är frivilligt.

Permalänk
Medlem

du kan se hur det blåser med pilen på "radarn"
sen för att komma till oxbay, gå iland på andra sidan ön i greenford o spring genom djungeln.

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem

Lite frågor angående skill- och abilitiepoints.

Vad är Accuracy och Canons för nånting? Alltså vad får jag om jag sätter en poäng på canons? eller på Accuracy..

Och Abilities. Hur väljer man en sån? Måste man få tvåsiffrigt med points för det eller?

Det finns ingen "online manual" eller liknande någonstans?

Visa signatur

Att bli gammal är oundvikligt. Att växa upp är frivilligt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paco
Lite frågor angående skill- och abilitiepoints.

Vad är Accuracy och Canons för nånting? Alltså vad får jag om jag sätter en poäng på canons? eller på Accuracy..

Och Abilities. Hur väljer man en sån? Måste man få tvåsiffrigt med points för det eller?

Det finns ingen "online manual" eller liknande någonstans?

abilites- tryck space

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Aaah.. Härligt.
Tackar för svaret.

Visa signatur

Att bli gammal är oundvikligt. Att växa upp är frivilligt.

Permalänk
Medlem

Cannons och Accuracy betyder ju skicklighet i kanonskytte och pricksäkerhet.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem

Jag har "beställt" spelet ifrån Amerikat så ja får det nån gång i veckan...
Ja dör ju fan av längtan....

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Detta är spelet är fan ett av det coolaste jag någonsin spelat.
Sitter på en 800 Duron med 64 mb graffekort och det "flyter" på.

Iallafall, SKAFFA DET IFALL NI KAN!

EDIT:

Blev less på spel i förregår.. helt svårt.
Måste installera det nu..

Visa signatur

Dont Think You Are..
Know You Are.

Permalänk
Medlem

Hur blir ja pirat?? Jag vill ju ha jolly roger i masten

Finns det nått sätt att se när man seglar om det är ett man o war skepp?

Permalänk

finns det non story???? jag har bara åkt runt och dödat.... hur tarman uppdrag ?????

Permalänk
Medlem

Beställer det nu

Permalänk

gör så! skitbra spel men svårt att komma igång....

Permalänk
Medlem

Gå till den engelske guvenören på ön Redmond så får du uppdrag av honom. Sen kan du få uppdrag i nästintill varje taverna.

Visa signatur

Att bli gammal är oundvikligt. Att växa upp är frivilligt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paco
Gå till den engelske guvenören på ön Redmond så får du uppdrag av honom. Sen kan du få uppdrag i nästintill varje taverna.

tack!!! men du finns det nån världskarta??? för det är ett h*lvete att ura runt och leta efter öar...