Garderobsrensning: Surface Pro, Ubiquiti, HP Z38 (trasig?)

Permalänk

Garderobsrensning: Surface Pro, Ubiquiti, HP Z38 (trasig?)

Har gjort en liten rensning i garderoben och hittat lite prylar som jag tänkte sälja av:

Microsoft Surface Pro med tangentbord
I5-7300u, 8gb ram, 256 ssd, win 10 pro.
Några “vita fläckar” på skärmen av kosmetisk karaktär, fungerar fint annars.

Ubiquiti UniFi Security Gateway

Ubiquiti AP AC Lite med POE adapter.

HP Z38 (trasig, städade för ett tag sedan och när jag lyfte av skärmen från skrivbordet så måste det ha hänt något för nu flimrar den och visar ingen bild, kanske går att laga för den händige). Har några videos på hur det ser ut då det är lite svårt att förklara i text.

Kom med bud så tar vi det därifrån.

Grejerna finns för upphämtning i Stockholm

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 1000 Kronor på Surface pro och avhämtning

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk

Noterat Tänker att vi kan avvakta tills lör/sön och se om något mer trillar in

Permalänk
Medlem

Vilken version av surface pro är det och hur ser batterihälsan ut?

Permalänk
Medlem

Vad är prisbilden på Ubiquiti APn? 🙂

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pronix:

Vad är prisbilden på Ubiquiti APn? 🙂

Kan ju börja med 100kr plus frakt 🙂

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

Ubiquiti APn 200kr plus frakt

Permalänk
Medlem

1200 +frakt Suraface.

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Skrivet av Zelian:

Vilken version av surface pro är det och hur ser batterihälsan ut?

Det ska vara femte generationen om jag tolkade betäckningen (1796) rätt. Batterihälsan visar en kapacitet på 37300 mWh av 45000mWh och 241 cyklar.

Permalänk
Skrivet av emil.sjoeholm:

Ubiquiti APn 200kr plus frakt

Skrivet av Kewmify:

1200 +frakt Suraface.

Noterat Har ingen budat över tills på söndag så är de era

Permalänk
Medlem

1100 på Surface och hämtning?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Skrivet av mille666:

1100 på Surface och hämtning?

Noterat Kewmify ligger högre så hen har första tjing

Permalänk
Medlem
Skrivet av Talanglos:

Noterat Kewmify ligger högre så hen har första tjing

Då höjer jag till samma och hämtar imorgon tänkte att slippa hålla på med frakt och allt var värt en hundrig 😅

Visa signatur

Samsung S22

Permalänk
Skrivet av mille666:

Då höjer jag till samma och hämtar imorgon tänkte att slippa hålla på med frakt och allt var värt en hundrig 😅

Låter bra!

Permalänk
Medlem

Ubiquiti AP AC Lite med POE adapter. 300 plus frakt

Permalänk
Skrivet av mille666:

Skrivet av Plow:

Ubiquiti AP AC Lite med POE adapter. 300 plus frakt

Tänker att jag avslutar budgivningen för dessa (Surface och AP) vid 12, har ingen budat över så är de era

Permalänk
Medlem

Ubiquiti AP AC Lite med POE adapter. 350plus frakt

Permalänk

Tänkte uppdatera tråden med att skärmen och APn är såld, gateway och skärm finns kvar för de som är intresserade.

Permalänk

Annonsen är avslutad