Defekt TV, TCL 65T8B 65, skyhög reparationskostnad från Webhallen

Permalänk

Fick precis detta mejl från Webhallen.

"Hej,

Jag har nu överlagt med kollegan som packade upp er TV och kommit överens om att ni ej skadat TVn.
Vi har beslutat att vi kommer hantera detta på så sätt att ni kommer få en ny TV. Och vi kommer stå för kostnaden för den defekta TVn ni fick hem.

Invänta ett separat mejl med ersättningsorder som kommer skickas hem till er.

Allt gott"

Trodde att det skulle krävas mycket mer av krigande men fan jag är nöjd ändå. Surt för de kunder som inte orkar kämpa emot och bara accepterar sitt öde.

Tack för allas hjälp och feedback!

Visa signatur

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Blackteeth:

"Hej,

Jag har nu överlagt med kollegan som packade upp er TV och kommit överens om att ni ej skadat TVn.
Vi har beslutat att vi kommer hantera detta på så sätt att ni kommer få en ny TV. Och vi kommer stå för kostnaden för den defekta TVn ni fick hem.

Allt gott"

Trodde att det skulle krävas mycket mer av krigande men fan jag är nöjd ändå. Surt för de kunder som inte orkar kämpa emot och bara accepterar sitt öde.

Härligt att höra att det löste sig!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Blackteeth:

"Hej,

Allt gott"

Skönt att det löste sig!
Hoppas detta är början på vändningen för Webbis långtgående snedkliv. Det var bra där 2012-2018 när Webbis var en av de bästa i branschen men på sistone har de haft det bra tufft.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin