Betala reparation av skoldator

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztenlund:

Inte jag heller, för det fanns inga som kunde åka i golvet...

Okej då vet jag.

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Va? Det va så som det ligger i minnet, inte menat som något som du verkar uppfatta det som med tanke på vad du skriver?
Men ja tydligen måste man tänka sig extra mycket vad man skriver det finns ju folk som du som kan missuppfatta vad man menar...

Jag skriver för det mesta det jag vill förmedla. Ibland behövs saker förtydligas pga våra olika referenspunkter som gör att information kan tolkas olika mellan olika personer.
Varför måste du (för det är väl du som är man) tänka dig extra mycket för för att det finns sånna som jag? Hur är jag eller sånna som mig?
Det finns mer öppna forum som exempelvis Flashback där allt mellan himmel och jord kan diskuteras. Men vad har klädval eller om årstid refererades och någons etniska tillhörighet att tillföra till diskussionen i ämnet för trådstarten på ett teknikforum?
Jag avslutar med - hur har jag misstolkat dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Big_N:

Jag skriver för det mesta det jag vill förmedla. Ibland behövs saker förtydligas pga våra olika referenspunkter som gör att information kan tolkas olika mellan olika personer.
Varför måste du (för det är väl du som är man) tänka dig extra mycket för för att det finns sånna som jag? Hur är jag eller sånna som mig?
Det finns mer öppna forum som exempelvis Flashback där allt mellan himmel och jord kan diskuteras. Men vad har klädval eller om årstid refererades och någons etniska tillhörighet att tillföra i diskussionen i ämnet för trådstarten på ett teknikforum?
Jag avslutar med - hur har jag misstolkat dig?

T-shirt antydde till årstid som spelar roll, testa släng något i snö eller på bar asfalt...aja whatever

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

T-shirt antydde till årstid som spelar roll, testa släng något i snö eller på bar asfalt...aja whatever

😂

Permalänk
Medlem

Teknik Nytt... XD

Skrivet av Big_N:

Väsentlig info att “man” kunde gå i t-shirt och att det var just specifikt somaliska ungar. Men kanske viktigt, för kasta en väska som väger ca 3 kilo och till en imponerande längd av 20-30 meter är ju i sig en bedrift - Då måste etnisk härkomst och rätt utetemperatur vara av stor vikt.

Skärpt dig f.r f.n! Det här är ett teknikforum.

Ett Tekniskt Kast... 🗞️

Kasta laptop med liten laddare... XD Vem föddes först laddaren datorn eller kastet? XD

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

Storken Han Svävar i skyn ovanför: Storken Skiter På Orättvisor med Energi ⚡ och Ligger i: Det Hurrar, Det Hurrar, Det Hurrar vi för! 😃 😃 Absolutely Vodka. 😊 Det är träning som gör Susen! 🪿

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Att förtydliga någons etnicitet när det har ingen betydelse för historien är bekymret. Inte vädret 😉

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Att förtydliga någons etnicitet när det har ingen betydelse för historien är bekymret. Inte vädret 😉

Det va inget jag alls reflekterade över, jag bara beskrev som hastigast som jag såg det och mindes. Tydligen mer målande detataljerad beskrivning än folk här klarar/vill höra utan att dra helt andra slutsatser och meningar. Detta börjar bli löjligt och väldigt offtopic, och ni verkar vilja leda in på något helt annat, och diskutioner som jag har 0 intresse av som inte heller diskuteras på detta forum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Det va inget jag alls reflekterade över, jag bara beskrev som hastigast som jag såg det och mindes. Tydligen mer målande detataljerad beskrivning än folk här klarar/vill höra utan att dra helt andra slutsatser och meningar. Detta börjar bli löjligt och väldigt offtopic, och ni verkar vilja leda in på något helt annat, och diskutioner som jag har 0 intresse av som inte heller diskuteras på detta forum.

Jag har inget intresse att diskutera det vidare heller men då du inte verkar ha reflekterat över hur opassande det var så försökte jag bara poängtera att ingen brydde sig över klädseln eller vädret i historien 😊

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Reflektera över det du förmedlar och börja inte direkt peka finger på ”alla” andra. Det är just ”alla” andra som misstolkar det jag skriver och det är absolut inget fel i mitt budskap. Vet inte om du själv tagit bort posten eller någon anmält till moderator - Även där har du en till orsak till att se din roll i en händelse och inte skylla på ”alla” andra.
Det börjar inte bli löjligt och offtopic - ditt inlägg blev starten på löjligt och offtopic.
Om du inte har intresse för denna typen av diskussioner så är du väl som 99,9% av medlemmarna när de är inne på detta forum. Människor tycker inte likadant och det är okej - Sweclockers är inte platsen att diskutera ämnen så som politik som inte är knuten till just hårdvara samt en hel del andra samhällsproblem eller fördelar för den delen.
Återigen, se din egna del i ett scenario och dra lärdom så kommer du växa med kunskap.

Ha en grym helg!

Permalänk
Medlem

Oj va denna tråd spårar ur.

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 480 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Big_N:

Reflektera över det du förmedlar och börja inte direkt peka finger på ”alla” andra. Det är just ”alla” andra som misstolkar det jag skriver och det är absolut inget fel i mitt budskap. Vet inte om du själv tagit bort posten eller någon anmält till moderator - Även där har du en till orsak till att se din roll i en händelse och inte skylla på ”alla” andra.
Det börjar inte bli löjligt och offtopic - ditt inlägg blev starten på löjligt och offtopic.
Om du inte har intresse för denna typen av diskussioner så är du väl som 99,9% av medlemmarna när de är inne på detta forum. Människor tycker inte likadant och det är okej - Sweclockers är inte platsen att diskutera ämnen så som politik som inte är knuten till just hårdvara samt en hel del andra samhällsproblem eller fördelar för den delen.
Återigen, se din egna del i ett scenario och dra lärdom så kommer du växa med kunskap.

Ha en grym helg!

Jag tog bort posten själv efter ditt inlägg för jag insåg att fler kanske såg det som du och jag hade ingen ork för att hålla på o diskutera och förklara, hade förhoppningar att slippa. Men så blev det inte...

Permalänk
Medlem
Skrivet av maweric:

O TS har inte ens kommenterat nåt. XD

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Jag tog bort posten själv efter ditt inlägg för jag insåg att fler kanske såg det som du och jag hade ingen ork för att hålla på o diskutera och förklara, hade förhoppningar att slippa. Men så blev det inte...

Förstår.
Det hade nog inte blivit så mycket mer poster angående detta från mitt håll om dina svar varit mer, hittar inget vettigt ord men kör väl med vettiga. Alternativt uteblivit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maweric:

Jag tar till stor del på mig urspårningen.