Permalänk
Medlem

Uppdatera drivrutiner Intel

Norton listar 18 drivrutiner som behöver uppdateras, de flesta Intel. Norton vill att jag skall prenumerera på Driver Updater och låta dem göra jobbet. Kan jag göra det själv? Behöver tips.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Låt bli "Norton"

Låt Windows Update sköta eller ladda ned senaste från hemsidan

Permalänk
Medlem

Ja, precis, låt bli tredjepartsprogramvara till driveruppdateringar, det där gör det inbyggda Windows Update bäst.

Personligen tycker jag man helt kan slänga ut allt som heter Norton ur datorn. Windows inbyggda virusskydd är tillräckligt bra, och ställer till med väldigt lite problem till skillnad från många tredjepartslösningar.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Är du osäker på vilka Intel drivrutiner du behöver så har Intel en egen driver assistans du kan ladda ned och köra: https://www.intel.com/content/www/us/en/support/intel-driver-...

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34