Tråden om Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweViver:

Min 4,5 åriga son har hitintills inte visat nåt stort intresse för Bonanza. Har var hypad i en hel månad innan release då han tittade på gameplay på Youtube, men sen vi fick spelet i tisdags så har han bara spelat en timme eller så, sedan inte rört spelet sen dess.

Han har tidigare pumpat massa timmar i Mario Odyssey, Kirby Forgotten Land, Yoshi's Crafted World och flera andra, men Bonanza verkar inte alls lika intressant. Kanske är det lite för hetsigt och kaotiskt för honom. Men vi får se om han fastnar i det när regniga dagar kommer.

Har själv inte spelat det en sekund ännu. Småmyser med Zelda Echoes of Wisdom om kvällarna när grabben sover, så sjukt vackert och underhållande spel på Switch 2. Många "gamla" Switch spel med Switch 2 uppdateringar är så sjukt värda pengarna nu. Personligen tycker jag att de räddar hela Switch 2 lanseringen.

Har också sparat Echoes till Switch 2, ser mycket fram mot det. Nu ska man bara hinna spela lite också som tvåbarnsfar

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chess_Norris:

Hade aldrig spelat ett Zelda spel tidigare, så botw som köptes i sammband med Switch 2 blev mitt första Zelda spel någonsin. Köpte senare även totk och tänkte från början också vänta ett tag med det efter att spelat klart botw. Tyvär fick Zelda abstinensen övertaget och nu är jag kanske 50 timmar in i totk och det är helt magiskt bra.

Är totk bättre än botw? 😄

Visa signatur

Intel Core i5 6300HQ 3.2 GHz - Nvidia GeForce GTX 960M 2GB - Generic DDR4 1x8GB 2133MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Skrivet av srgb:

Spelat igenom Donkey Kong Bananza.

Besviken är väl ordet. Det är i stort sett ett reskin av odyssey fast du kan grotta ur terrängen. Alla boss fights är också så pass enkla att en 3 åring kan ta sig igenom spelet.

JA spelet har en viss charm men det är för mycket negativa saker med spelet för mig tyvärr.

Tog ca 6 timmar. Mycket pengar för 6 timmar. 900 kr.

Man kan summera spelet med orden Repetition och Cyberpsychosis.

Att se samma copy paste bild varje gång man plockat en banan gör en lagom irriterad när man väl gjort det 20 gånger. Och detta gör man HUNDRATALS gånger!! Varför kunde de inte gjort det var femte i samband med skillpoint eller var tionde eller en inställning så man kan ta bort det helt? Det tar dessutom bort all momentum. Men det är väl att nintendo måste ge någon form av belöning var 30 sekund till småbarn och tiktok generationen.

Och det värsta är man är transformerar, Paulines repetitiva sång/musik på gibberiska.. usch fy, fastnar också i huvudet i flera dagar.

Kan hålla med om att spelet är en aning överskattat. Har dock spelat det med nöje bortåt 10 timmar vilket är väldigt ovanligt för mig. Banan-ätar-animationen är irriterande efter ett tag, ja. Men skulle ändå ge det 7.5/10 typ.

Permalänk
Medlem

"This is another attack on physical media": Watchdog group finds that Super Mario Bros Wonder is suddenly unplayable on Switch 2 without an online update
"Nintendo crossed a line," DoesItPlay? says in a follow-up post. "Our findings show, they have the power to retroactively block legally bought physical games from working without updates AND THEY DID SO! Multiple times. Following the introduction of Trojan Horse 'game-key card', this is another attack on physical media."
https://www.gamesradar.com/games/super-mario/this-is-another-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Amazon FR har kampanj för den som vill köpa tex Donkey Kong Bananza med flera spel.
Save €15 when you buy €129 of select items
https://www.amazon.fr/-/en/promotion/psp/A2NPA1AXN6C4FG?ref=p...

Så konstigt för kampanjen ska ju gälla i ett par dagar till men verkar inte fungera längre.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Så konstigt för kampanjen ska ju gälla i ett par dagar till men verkar inte fungera längre.

Ah, tror den försvann redan i förrgår eftermiddag typ. Hade förberett ett köp men kunde inte bestämma mig riktigt sen var det borta. Det kanske blev för många som tog vara på dealen så Amazon kapade den tidigt.

Ser det som ett tecken att köra genom min backlog med spel jag samlat men inte kört…

Permalänk
Medlem

När det gäller Amazon måste man beställa på en gång då priser och kampanjer kan ändras när som helst tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patchway:

Ja. Har man missat Switch så är det perfekt tillfälle att ta sig an katalogen - men! Ska sägas att alla gamla spel är groteskt överprisade vilket gör mig riktigt irriterad.

Sitter hellre på min PS5 av den anledningen. Finns nog ingen större passionsdödare än Nintendos girighet här.

Vi hade aldrig Switch då jag ansåg att spelen såg för taskiga ut på den konsollen och de flesta bra titlarna rullade antingen i 30fps eller tom. sämre. Lösningen var emulatorer. Så jag + min son samt även min sambo plöjde igenom många Nintendo first-party spel (alltså Mario, Zelda, Kirby etc) på datorn i 4K, 60fps, HDR och Gsync. Gilla det eller ej, men Switch 1 var inte ett alternativ pga dess kassa prestanda och upplösning.

Med det sagt, jag förbeställde en Switch 2 långt innan lanseringen just pga prestandan och förhoppningsvis många Switch 2 uppdateringar av gamla spel. Nu sisådär 5 veckor efter att ha ägt en Switch 2 har jag köpt över 20 av våra favoritspel (fysiska spel alltså), alla first party. 19 av dessa är Switch 1 klassiker och hitintills bara 2st renodlade Switch 2 spel, Mario Kart World och Bonanza.

Om ett spel är bra i grunden och dessutom ser bra ut, samt är spelbart (60fps tex, eller åtminstone stabila 30) så betalar jag gärna för Nintendo spel.

Däremot är det bara dumt att köpa Switch spel till ordinarie pris, anser jag. Finns absolut ingen anledning.

11 eller 12 av spelen jag nu köpt senaste månaden är alla begagnade. 250kr oftast, max 300kt styck och i så fall ska det va en stor titel som TOTK. Att folk på Tradera lägger ut Mario Odyssey för 450kr är bara skrattretande. Skippa Tradera och betala inte mer än max 300kr.

De resterande spelen vi har är alla nyligen köpta från Kina. AliExpress, Temu mm erbjuder alla Switch spel till bra priser. Det är antingen Japanska versioner eller från Hong Kong. Alla har engelska språket automatiskt. Enda skillnaden är cover art (fodralet) som har lite asiatiskt krims-krams. Själva spelet är identiskt med vad du hittar i Sverige, inklusive DLC och uppdateringar.

Hur du än gör så blir det billigare från Kina. Vet du också vad du gör och faktiskt LÄR dig framförallt AliExpress och Temu, alla dess rabatter, promos och tricks så kostar dig i princip varenda Switch spel max 200 till 250kr styck, samt Switch 2 spel för allt mellan 350-450kr helt nytt, inplastat och hemma på 10-14 dagar.

Bonanza var egentligen ett undantag där jag pröjsade 740kr förbokning från Amazon Frankrike. Jag gör nog inte om det igen.

Jag köper gärna spel, men jag tänker inte överbetala för dessa. På så viss slipper jag också reta mig på Nintendos girighet

Edit: Detsamma gäller även tillbehör såsom joy cons, pro controllers samt charger grips, rattar, fodral samt allt lull lull man kan köpa till Switch 1 och 2. Skippa lokala butiker eller Amazon. Exakt samma grejer finns att köpa till en bråkdel från Kina. Dessutom finns original Nintendo accessories (HK/Jap versioner, identiska), bra mycket billigare, framförallt om man lär sig rabatterna på Ali/Temu.

Visa signatur

Europeisk marknadschef för Pimax Technology.
SweViver - Min officiella VR Gaming & Review YouTube kanal: https://www.youtube.com/SweViver/
PC: Palit RTX 4090 Gamerock OC - AMD 5950x - 32GB DDR4 3600MHz - HX1000i
Go-to VR headset: Pimax 8KX & Pimax Crystal

Permalänk
Medlem

Blir så galet åksjuk av Donkey Kong… sen tycker jag spelet inte är alltför underhållande heller.
Har slagit av screen shake vilket hjälpte en del.

Försöker samla 90% av alla bananer i varje lager innan jag går vidare men kanske ska öka takten lite så jag blir klar snabbare.

Köpte digitalt också för var helt säker på att jag skulle älska det… kan nu efter 6h säga att jag inte riktigt förstår recensionerna.

Trist!

Hoppas 5 åringen gillar det mer efter semestern när han får prova, just nu älskar han Mario Kart så vill inte störa med annat

Visa signatur

9800x3d | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 32" G80SD OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweViver:

De resterande spelen vi har är alla nyligen köpta från Kina. AliExpress, Temu mm erbjuder alla Switch spel till bra priser. Det är antingen Japanska versioner eller från Hong Kong. Alla har engelska språket automatiskt. Enda skillnaden är cover art (fodralet) som har lite asiatiskt krims-krams. Själva spelet är identiskt med vad du hittar i Sverige, inklusive DLC och uppdateringar.

Hur du än gör så blir det billigare från Kina. Vet du också vad du gör och faktiskt LÄR dig framförallt AliExpress och Temu, alla dess rabatter, promos och tricks så kostar dig i princip varenda Switch spel max 200 till 250kr styck, samt Switch 2 spel för allt mellan 350-450kr helt nytt, inplastat och hemma på 10-14 dagar.

Jag köper gärna spel, men jag tänker inte överbetala för dessa. På så viss slipper jag också reta mig på Nintendos girighet

Edit: Detsamma gäller även tillbehör såsom joy cons, pro controllers samt charger grips, rattar, fodral samt allt lull lull man kan köpa till Switch 1 och 2. Skippa lokala butiker eller Amazon. Exakt samma grejer finns att köpa till en bråkdel från Kina. Dessutom finns original Nintendo accessories (HK/Jap versioner, identiska), bra mycket billigare, framförallt om man lär sig rabatterna på Ali/Temu.

Jag har övervägt att köpa spel genom dessa webbplatser men rapporterna om att folk får konsolerna avstänga genom begagnade spel gör mig lite orolig. Kan man verkligen försäkra sig om att det är legitima kopior som säljs? Har verkligen alla spel Temu säljer unika koder? Jag tycker inte det känns värt att riskera konsolen personligen.

https://www.sweclockers.com/nyhet/41454-begagnade-switch-spel...

“Varför personen blivit avstängd är inte helt klart, men det går att anta att den tidigare ägaren inte haft helt rent mjöl i påsen. Varje spelkassett till Nintendos konsoler har en unik kod, och det är därför möjligt att koden från något av spelen har flaggats. En sådan flaggning kan ske om spelet har kopierats tillsammans med koder på ett otillåtet sätt, även kallat dumpning, och därefter använts med Nintendos onlinetjänster.”

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera denna, finns på TEMU för 70 kr, det greppet sticker ut så tummarna hammar mer naturligt på spakarna !

https://www.amazon.se/Tolesum-2-konsol-spelkortplatser-ergono...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Jag har övervägt att köpa spel genom dessa webbplatser men rapporterna om att folk får konsolerna avstänga genom begagnade spel gör mig lite orolig. Kan man verkligen försäkra sig om att det är legitima kopior som säljs? Har verkligen alla spel Temu säljer unika koder? Jag tycker inte det känns värt att riskera konsolen personligen.

https://www.sweclockers.com/nyhet/41454-begagnade-switch-spel...

“Varför personen blivit avstängd är inte helt klart, men det går att anta att den tidigare ägaren inte haft helt rent mjöl i påsen. Varje spelkassett till Nintendos konsoler har en unik kod, och det är därför möjligt att koden från något av spelen har flaggats. En sådan flaggning kan ske om spelet har kopierats tillsammans med koder på ett otillåtet sätt, även kallat dumpning, och därefter använts med Nintendos onlinetjänster.”

De spel som säljs på Temu och AliExpress säljs av butiker i mängder, alla spelen är helt nya och inplastade av Nintendo. Det är självklart original Nintendo spel, men ämnade för Hong Kong regionen eller Japan. Observera att de inte säljer kinesiska versioner, dvs ämnade för Kina, då dessa är regionslåsta till just Kina och funkar inte någon annanstans. Enda risken att du får en sån kasett är om du köper lokalt i en butik i Kina. De säljs inte till utomlands via Temu/Ali.

Som sagt, jag har fått alla dessa spelen, ca 10st som nämnt tidigare, sprillans nya, inplastade och fungerat perfekt.

Den enda risken som finns att bli avstängd/bannad är om man köper begagnade spel från en individ som dumpat en kopia på spelet och kört det i en Mig Switch. Då spelar det ingen roll om du fått originalet, men just serienummret för den kasetten du fått är black-listad. Då blir din konsoll också bannad. Inget som säljs på Ali eller Temu är begagnat. Och skulle förpackningen var bruten så är det bara att göra en refund utan att ens testa spelet.

Tidigare idag köpte jag Mario Golf Rush på Temu. Den listades för ca 330kr. Fick den för ca 250kr med bara en %off kupong. Hade kunnat fått den ännu billigare med lite andra promos, men hade inga tillgängliga just idag då jag gjorde ett annat köp senast igår. Den sålde slut nu ikväll ser jag.

Visa signatur

SweViver - Min officiella VR Gaming & Review YouTube kanal: https://www.youtube.com/SweViver/

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweViver:

De spel som säljs på Temu och AliExpress säljs av butiker i mängder, alla spelen är helt nya och inplastade av Nintendo. Det är självklart original Nintendo spel, men ämnade för Hong Kong regionen eller Japan. Observera att de inte säljer kinesiska versioner, dvs ämnade för Kina, då dessa är regionslåsta till just Kina och funkar inte någon annanstans. Enda risken att du får en sån kasett är om du köper lokalt i en butik i Kina. De säljs inte till utomlands via Temu/Ali.

Som sagt, jag har fått alla dessa spelen, ca 10st som nämnt tidigare, sprillans nya, inplastade och fungerat perfekt.

Den enda risken som finns att bli avstängd/bannad är om man köper begagnade spel från en individ som dumpat en kopia på spelet och kört det i en Mig Switch. Då spelar det ingen roll om du fått originalet, men just serienummret för den kasetten du fått är black-listad. Då blir din konsoll också bannad. Inget som säljs på Ali eller Temu är begagnat. Och skulle förpackningen var bruten så är det bara att göra en refund utan att ens testa spelet.

Tidigare idag köpte jag Mario Golf Rush på Temu. Den listades för ca 330kr. Fick den för ca 250kr med bara en %off kupong. Hade kunnat fått den ännu billigare med lite andra promos, men hade inga tillgängliga just idag då jag gjorde ett annat köp senast igår. Den sålde slut nu ikväll ser jag.

Är det speciella erbjudande och kuponger du hittar då? För när jag kikar på temu kostar samtliga switch spel som är 1st party typ 700+...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Är det speciella erbjudande och kuponger du hittar då? För när jag kikar på temu kostar samtliga switch spel som är 1st party typ 700+...

Tror det är lite fel forum att gå in på hur Temu fungerar, men googla på claimcredit och discount cards. Om något kostar runt 700 så får du ner priset till runt 200kr med dessa två, eller tom. lägre. Betala aldrig ordinarie pris på Temu. Priserna kan ofta va högre just för att de vet att alla använder promos för att dra ner priset åtminstone 50% eller uppåt 70%.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett Goji Nintendo switch 2 fodral för 109kr.

https://www.elgiganten.se/product/gaming/spelkonsoler-tillbeh...

För 109kr tycker jag att den är värd priset.
Switch 2 sitter bra i fodralet.
Medföljer något skärmskydd som jag ej testat.

Visa signatur

Ryzen 3600X, PRIME B350-PLUS, 32GB DDR4 3200, Samsung EVO 860, Radeon RX 5700 AMD Reference, ViewSonic VA2719-2K https://xbox-series.se/

Permalänk
Medlem

Vet några skrivit om Donkey Kong.

Men jag fattar inte riktigt heller hypen, i början var det kul att slå sönder saker, efter ett tag tröttnar man på det.

Men hela grejen går ut på att slå saker och hitta kartor tills allt på kartan är utpekat, samla på sig det, sen döda en boss som är död på 3 sekunder haha.

Det är ingen utmaning. DK64 var betydligt bättre än detta enligt mig.

Tycker det känns platt på något sätt. Testade DK64 idag i 2 timmar, har det på HDMI modal N64, det är verkligen riktigt bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av esafesa:

Men jag fattar inte riktigt heller hypen, i början var det kul att slå sönder saker, efter ett tag tröttnar man på det.

Men hela grejen går ut på att slå saker och hitta kartor tills allt på kartan är utpekat, samla på sig det, sen döda en boss som är död på 3 sekunder haha.

Tycker det känns platt på något sätt. Testade DK64 idag i 2 timmar, har det på HDMI modal N64, det är verkligen riktigt bra!

Håller med. Sonen testade å lira idag igen. Han klarade nån boss helt själv och bara plöjde runt fram till nästa nivå, sen tröttnade han. Märks att det inte kommer bli nå storfavorit detta.

Spelade en stund jag med. Måste säga att både Kirby Forgotten Land och Mario Odyssey känns 10 gånger bättre och roligare med mer variation. Sen ÄR det lite för "koxat" för mig. Full fart hela tiden. Troligen perfekt för nån med ADHD eller liknande, på gott och ont.. Tror säkert att många älskar det tempot. Men inget för mig. Aldrig gillat Sonic spelen av samma anledning.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av esafesa:

Skippade spelet(eftersom jag inte fastnade för oddysey, hoppades på postgame men blev överlag besviken), men sett det hyllas som "det bästa donkey kong" och "världens bästa plattformare", känns som de nog missat helt att spela Tropical Freeze.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smasher89:

Skippade spelet(eftersom jag inte fastnade för oddysey, hoppades på postgame men blev överlag besviken), men sett det hyllas som "det bästa donkey kong" och "världens bästa plattformare", känns som de nog missat helt att spela Tropical Freeze.

Ja nu är iofsig Tropical Freeze en 2D plattformare, men visst är den riktigt bra. Bästa 3D plattformare som gjorts till Switch skulle jag säga är Kirby Forgotten Land. Otroligt varierande, snyggt och utmanande. Enda problemet är att det rullar i 30fps på Switch. Sonen och jag plöjde det emulerat på datorn i 4K 60fps. Just nu kör han den till och från på Switch 2 i 30fps då jag köpte spelet begagnat, men den nya uppdateringen med 60fps och nya banor/ny story (släpps i slutet på Augusti) kommer förmodligen vara en storfavorit bland många. Det är nästan lite synd att så många skippat Kirby för att de inte har en aning om hur bra det är.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Ah, tror den försvann redan i förrgår eftermiddag typ. Hade förberett ett köp men kunde inte bestämma mig riktigt sen var det borta. Det kanske blev för många som tog vara på dealen så Amazon kapade den tidigt.

Ser det som ett tecken att köra genom min backlog med spel jag samlat men inte kört…

Skrivet av Bozzeta:

När det gäller Amazon måste man beställa på en gång då priser och kampanjer kan ändras när som helst tyvärr.

Men för bövelen...aja, då har man lärt sig något nytt. Tack för svar.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Super Mario RPG
319 kr höjt till 543 kr
https://www.amazon.se/dp/B0C9MCS416/?smid=ANU9KP01APNAG

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, det blev ett köp, kommer på torsdag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Vad tycker du om Odyssey? Är detta sämre eller bara för likt?

Odyssey var bättre, men inte riktigt min typ av spel.

Permalänk
Medlem

Mario Golf Rush är tillbaka på Temu för 337kr. Om man inte orkar hålla på med claimcredit promo (vilket är den bästa dealen iofsig) så kan man göra det enkelt för sig och få spelet för 270kr inkl frakt med bara några klick. Gå in på support, skriv bara att du vill ha 20% rabatt kupong. Du får rabatten direkt, den räknas på i kassan. För spel som är listade runt 300kr så är ytterligare 20% inte fy skam.

Edit: Om ni har 280kr som minimum gräns för köp, så kan man slänga på nåt Switch 2 tillbehör för nån tia för att nå upp till 280kr. Billigast blir om ni söker "discount777" i sökfältet, så får ni ordentligt rabatt på småprylar, även vissa spel rabatteras där.

Själv köpte jag Mario Party Jamboree tidigare i morse för drygt 200kr där. Fast med claimcredit promo då.
När ni väl börjat handla spel på Temu så kommer allt annat kännas löjligt dyrt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Mario Paint är ute på Switch Online SNES på Switch 1 och 2. Med stöd för Joy con 2 möss. Stödjer även USB möss, i videon nämns de bara för Switch 1 men bör väl funka med USB mus på Switch 2 också.

Ganska kul trailer de släppte faktiskt:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Mario Paint är ute på Switch Online SNES

För den som inte känner till bakgrunden till Mario Paint

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Mario Paint är ute på Switch Online SNES på Switch 1 och 2. Med stöd för Joy con 2 möss. Stödjer även USB möss, i videon nämns de bara för Switch 1 men bör väl funka med USB mus på Switch 2 också.

https://youtu.be/Ok8hd9D6ImM?si=fJnEA1LK3-jqH2lO

En kompis hade det där när vi var små, jäklar vad minnen som väcktes då man helt förträngt spelet.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Entash:

https://youtu.be/Ok8hd9D6ImM?si=fJnEA1LK3-jqH2lO

Ååå vilka minnen, minns tiden man satt och spelade det här, och vad mycket tokigt man kunde göra, timmarna man lagt på att göra olika låtar med "baby" ljudet

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Mario Kart World’s latest update makes CPU opponents easier
https://www.videogameschronicle.com/news/mario-kart-worlds-la...

Ver. 1.2.0 (Released July 29, 2025)
https://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a...