vattenkylnings paket

Permalänk
Medlem

vattenkylnings paket

Joo för några veckor sen la jag en order på nytt chassi, minnen och Asatek waterchill...
då så var waterchill "på väg" och kan man tänka sig även idag "på väg"...
jag orkar inte vänta längre... kan inte lana nu med nättagget vid sidan om (litet chassi)...
så ska man byta waterchill mot Maxxxpert Set Watercooling-kit Miro-Block / Maxxxpert radiator / Eheim 1046 pump & tank / Slangar + tillbehör ???
vill ha ett kit och inte lösa delar... är maxxxpert bra?
jag menar namnet låter oseriöst...
säg vad ni tycker!!!
MVH
Eric

Permalänk
Medlem

nu gjorde jag så här att...
Jag tog bort waterchillen från ordern och beställde waterchill från GTEK där det fanns i lager och är prissänkt!

Tack för era hjälpsamma svar!

Permalänk
Medlem

permoban vart beställde du ifrån? jag beställde från datorprylar.com för flera veckor sen o det har inte hänt ett skit. Det går inte att få kontakt med dom på nåt sätt heller. Sämsta skitföretaget jag vart med om.

Visa signatur

AMD XP 2400+, TwinMOS 1024 DDR, Asus A7N8X, Sapphire Radeon 9700 pro

Permalänk
Medlem

permban... kul... not...

datorbutiken beställde jag ifrån först

Permalänk
Medlem

Haha. Orka inte läsa ordentligt, tyckte du hette permban sry.
Okej. Dom har ju tyvärr inte NB o GPU-paketet. Men nu blir det att beställa om. Blir gtek.se istället.

Visa signatur

AMD XP 2400+, TwinMOS 1024 DDR, Asus A7N8X, Sapphire Radeon 9700 pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rushmo
permoban vart beställde du ifrån? jag beställde från datorprylar.com för flera veckor sen o det har inte hänt ett skit. Det går inte att få kontakt med dom på nåt sätt heller. Sämsta skitföretaget jag vart med om.

Jag har också beställt därifrån, och allting i ordern är fortfarande "obekräftat" enligt deras sida. Jag skickade ett mail efter ett par dagar för att avbeställa allting då jag inte hade lust att vänta, men har fortfarande inte fått svar på det mailet än efter en halv vecka...

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet